1555: Κερδίζει τις εντυπώσεις με live υπηρεσίες εξυπηρέτησης στην 88η ΔΕΘ

Το αμέριστο ενδιαφέρον του κοινού συγκεντρώνει η συμμετοχή του 1555 στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (7-15 Σεπτεμβρίου 2024), καθώς κατά τις τέσσερις πρώτες μέρες της διοργάνωσης η ανταπόκριση των πολίτων στις live υπηρεσίες εξυπηρέτησης που παρέχονται είναι εντυπωσιακή.

Τι αναφέρεται στην ανακοίνωση:

Το 1555 είναι το πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης των πολιτών για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Η δυναμική παρουσία του 1555 στη φετινή ΔΕΘ έχει στόχο να γνωρίσει στους επισκέπτες την υψηλών προδιαγραφών εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει οn spot. Συγκεκριμένα, στο εκθεσιακό stand και ειδικά για τις ημέρες της ΔΕΘ, εκπρόσωποι του τηλεφωνικού κέντρου 1555 εξυπηρετούν live τους πολίτες για εργασιακά και ασφαλιστικά θέματα, έτσι ώστε να γνωρίσουν τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από την τηλεφωνική και ψηφιακή τους εξυπηρέτηση. Παράλληλα, παρουσιάζεται η εφαρμογή της Ψηφιακής Εξυπηρέτησης του 1555.gov.gr, όπου οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, να υποβάλουν προσωποποιημένα αιτήματα και να παρακολουθούν την πορεία τους, μέσω της προσωπικής τους θυρίδας απαντήσεων.

Την επιτυχία της συμμετοχής του 1555 στην 88η ΔΕΘ επιβεβαιώνει το γεγονός πως στο πρώτο τετραήμερο της έκθεσης έχουν εξυπηρετηθεί εκατοντάδες πολίτες από τους agents του τηλεφωνικού κέντρου στο stand, ενώ ιδιαίτερα θετικά είναι τα σχόλια του κοινού για τις υπηρεσίες που προσφέρονται κατά την διαδραστική αυτή διαδικασία. Πιο συγκεκριμένα, το 97% όσων συμμετείχαν αξιολογεί την εμπειρία εξυπηρέτησης από το 1555 ως πολύ θετική, μέσω ειδικού συστήματος αξιολόγησης που υπάρχει στον χώρο.

Το stand του πολυκαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης πολιτών για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα επισκέφθηκε το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου και η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κα Νίκη Κεραμέως. Η Υπουργός συνομίλησε με στελέχη του 1555 και τόνισε μεταξύ άλλων: «Ξεπεράσαμε το πολύ σημαντικό ορόσημο των 10 εκατομμυρίων απαντημένων κλήσεων. Στόχος μας είναι να βελτιωνόμαστε συνεχώς και γι’ αυτό θα πασχίζουμε να παρέχουμε ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση και να απαντάμε σε ακόμη περισσότερα ερωτήματα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.»

Το κοινό μπορεί να γνωρίσει την εμπειρία εξυπηρέτησης του 1555 στην 88η ΔΕΘ έως την Κυριακή 15/9, στις ώρες λειτουργίας της έκθεσης, στο υπαίθριο stand 04, τομέας Α08 (είσοδος επί της οδού Αγγελάκη).

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
Ιανουάριος 16, 2024
22χρονος και 18χρονος συνελήφθησαν για ληστεία στα Πατήσια
Ιανουάριος 12, 2025
Ζαχαράκη: Αυξάνεται στα 1.850 ευρώ το μηνιαίο ποσό για τους επαγγελματίες αναδόχους γονείς παιδιών με αναπηρία
Ιανουάριος 12, 2025
Τραγωδία: Νεκρός 43χρονος που καταπλακώθηκε από δέντρο
Ιανουάριος 12, 2025
Τα μέτρα για την κακοκαιρία: Κλειστά σχολεία, αλυσίδες και απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών
Ιανουάριος 12, 2025
Κόρη Ζιζέλ Πελικό: «Εύχομαι να πεθάνει στην φυλακή»
Ιανουάριος 12, 2025
Εξαφάνιση Καλογήρου: «Τον απασχολούσε πολύ κάποιο προσωπικό του ζήτημα»
Ιανουάριος 12, 2025
Ραγδαίες εξελίξεις στην εξαφάνιση του Βασίλη – «Φεύγω επειγόντως για Λάρισα»
Ιανουάριος 12, 2025
Χανιά: Θρήνος στην κηδεία του Παναγιώτη
Ιανουάριος 12, 2025
Δολοφονία 25χρονου Πακιστανού από αστυνομικό στην Κύπρο – Για συγκάλυψη κάνουν λόγο τα κυπριακά ΜΜΕ
Ιανουάριος 12, 2025
Το Ιράν προειδοποιεί για σύγκρουση με την επόμενη κυβέρνηση των ΗΠΑ
Ιανουάριος 12, 2025