Η βρετανική κυβέρνηση ανέθεσε στη βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να ξεκινήσει πρόγραμμα επαναπατρισμού των πελατών της Thomas Cook στη Βρετανία από τις 23 Σεπτεμβρίου έως και τις 4 Οκτωβρίου, μετά την ανακοίνωση του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένου του βρετανικού ταξιδιωτικού πρακτορείου και της αεροπορικής εταιρίας, για παύση της λειτουργίας του.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η βρετανική πρεσβεία στην Ελλάδα, η βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει εξασφαλίσει τα αεροσκάφη που χρειάζονται για την επιχείρηση και έχει ήδη ξεκινήσει επικοινωνία με τα ξενοδοχεία με τα οποία συνεργάζεται η Thomas Cook,ώστε να τους ενημερώσει ότι το κόστος της παραμονής καλύπτεται από το σχήμα ATOL.
«Οι πελάτες της Thomas Cook που βρίσκονται στην Ελλάδα παρακαλούνται να επιβεβαιώνουν τις λεπτομέρειες της πτήσης τους στην ειδική ιστοσελίδα www.thomascook.caa.co.uk προτού μεταβούν στο αεροδρόμιο». Στην εν λόγω ιστοσελίδα, την οποία διαχειρίζεται και ενημερώνει η βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, είναι διαθέσιμες πληροφορίες και λεπτομέρειες για τις πτήσεις επαναπατρισμού, καθώς επίσης και πληροφορίες σχετικά με την κάλυψη των εξόδων παραμονής που αφορούν και όσους καλύπτονται από το σχήμα ATOL και όσους δεν καλύπτονται.
Περίπου 150.000 πελάτες της Thomas Cook βρίσκονται στο εξωτερικό αυτή τη στιγμή και όλες οι κρατήσεις, οι πτήσεις και τα πακέτα διακοπών έχουν ακυρωθεί, σύμφωνα με την ανακοίνωση της βρετανικής πρεσβείας στην Ελλάδα, την οποία επικαλείται το ΑΜΠΕ.
Η βρετανική κυβέρνηση, προσθέτει η ανακοίνωση, «κατανοεί την ανησυχία που δημιουργείται σε πελάτες, εργαζομένους, ξενοδόχους και άλλους συνεργάτες, την οποία αναγνωρίζει και λαμβάνει σοβαρά υπόψη της» γι΄ αυτό και η βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στοχεύει στην πραγματοποίηση των πτήσεων επαναπατρισμού με την μικρότερη δυνατή απόκλιση από τις αρχικές πτήσεις.