Ανάμεσα σε πλήθος εταιρειών από ένα ευρύ επιχειρηματικό φάσμα, η AGRINO κατάφερε να κατακτήσει την υψηλότερη διάκριση στην κατηγορία “Food” και να αποσπάσει το Χρυσό Βραβείο για το Συνολικό Branding και τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας και των συσκευασιών των οσπρίων της, που φέρουν την υπογραφή της MILK Branding Professionals, στo πλαίσιo του Διαγωνισμού Packaging Awards ‘20.
Είναι το 2ο συνεχόμενο χρυσό βραβείο για την εταιρία στα Packaging Awards, μιας και πέρυσι η AGRINO κατάφερε να κατακτήσει το βραβείο GOLD για το συνολικό branding και το σχεδιασμό των συσκευασιών της σειράς Ρυζογκοφρετών της, στα Packaging Innovation Awards 2019. Αυτό καταδεικνύει πως συνεχίζεται η παράδοση, που είναι μέσα στο DNA της εταιρίας και ξεκίνησε πριν από 50 χρόνια, αυτή της πρωτοπορίας και της καινοτομίας στις συσκευασίες AGRINO τόσο σε επίπεδο δημιουργικού όσο και σε υλικά και μορφή της συσκευασίας.
Αξίζει να τονιστεί, ότι η διατροφική αξία των καρπών της ελληνικής γης, αλλά και το όραμα για συνεχή καινοτομία και αδιαπραγμάτευτη ποιότητα τίθενται στο επίκεντρο για την AGRINO, η οποία και με αυτή τη διάκρισή της στο διαγωνισμό απέδειξε την αφοσίωσή της στην παραγωγή προϊόντων που ξεχωρίζουν για τα χαρακτηριστικά τους τόσο σε επίπεδο γεύσης όσο και σε επίπεδο συσκευασίας.
Στόχος του αξιόλογου διαγωνισμού Packaging Awards 2020 είναι να επιβραβεύσει την πρωτοπορία στο σχεδιασμό, στα υλικά, στην τεχνολογία και συνολικά στις διαδικασίες που ακολουθούνται κατά τη διάρκεια της συσκευασίας των προϊόντων.