Τέλη κυκλοφορίας 2021: Εισηγήσεις για παράταση στα τέλη κυκλοφορίας 2021 δέχεται το οικονομικό επιτελείο.
Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του ethnos.gr, το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να δοθεί παράταση στα τέλη κυκλοφορίας και την πληρωμή τους να κάνουν οι οδηγοί έως τα τέλη Φεβρουαρίου.
Αντί δηλαδή οι ιδιοκτήτες των ΙΧ να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας στις 31 Δεκεμβρίου να μπορούν να έχουν τη δυνατότητα να τα εξοφλήσουν δύο μήνες αργότερα, εξαιτίας και του δεύτερου lockdown και της πανδημίας του κορονοϊού.
Υπενθυμίζεται ότι πέρσι το υπουργείο Οικονομικών, θέλοντας να διευκολύνει τους πολίτες και να δώσει σε όλους τη δυνατότητα να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, είχε δώσει παράταση 15 ημερών για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας καθώς και για τη θέση των οχημάτων σε εκούσια ακινησία, έως την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020.
Τέλη κυκλοφορίας 2021: Τι ισχύει με την παράταση – Τι πληρώνουμε
Οι ιδιοκτήτες οχημάτων αναμένεται να πληρώσουν τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με την προηγούμενη χρονιά, ενώ αλλαγές αναμένεται να υπάρξουν για όσα οχήματα ταξινομηθούν μετά τη 1η Ιανουαρίου του 2021. Αναλυτικά, οι τιμές των τελών κυκλοφορίας για οχήματα που είναι αγορασμένα από το 2006 και μετά:
Από 1.072 κ.ε – 1.357 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 135 ευρώ
Από 1.358 κ.ε – 1548 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 255 ευρώ
Από 1.549 κ.ε – 1.738 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 280 ευρώ
Από 1.739 κ.ε – 1.928 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 320 ευρώ
Από 1.929 κ.ε – 2.357 κ.ε ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 690 ευρώ
τα ΙΧ με κυβισμό από 2.358 έως και 3 λίτρα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας από 820 έως και 920 ευρώ
Από 4.001 κ.ε και άνω ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 1.380 ευρώ
Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας αναμένεται να ισχύσουν για όσα οχήματα ταξινομηθούν για πρώτη φορά μετά την 1η Ιανουαρίου 2021, καθώς τίθεται σε εφαρμογή το νέο πρότυπο μέτρησης εκπομπών CO2 το λεγόμενο WLTP το οποίο αυξάνει από 15% τις μέσες εκπομπές CO2 των οχημάτων.
Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης φαίνεται να εξετάζει να αυξήσει τα όρια των εκπομπών CO2 όπου και αλλάζουν οι συντελεστές χρέωσης κατά 20%, ώστε οι ιδιοκτήτες οχημάτων να μην επιβαρυνθούν από τις νέες αυξημένες εκπομπές CO2. Ωστόσο, υπάρχει και ακόμη μία πρόταση σύμφωνα με την οποία θα αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας στα ρυπογόνα μοντέλα.
Πληροφορίες από το ethnos