Κυβέρνηση και λοιμωξιολόγοι εξετάζουν άνοιγμα της αγοράς στις 18 Ιανουαρίου με την μέθοδο του click in shop, ώστε να μην χαθεί ο τζίρος των χειμερινών εκπτώσεων.
Παρά τις πιέσεις του εμπορικού κόσμου, οι τελικές αποφάσεις θα ανακοινωθούν στο τέλος της εβδομάδας ανάλογα με τα κρούσματα.
H επιδημιολογική εικόνα θα κρίνει αν τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου, τα καταστήματα ένδυσης, υπόδυσης και κοσμημάτων θα ανοίξουν με click in shop με όριο τέσσερα άτομα ανά 100 τετραγωνικά μέτρα.
CLICK IN SHOP: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Πώς θα λειτουργεί η νέα μέθοδος αν τελικά εγκριθεί; Οι καταναλωτές θα μπορούν να πηγαίνουν στα καταστήματα με προγραμματισμένο ραντεβού και να δοκιμάζουν όπως παλιά τα προϊόντα. Πριν από την προσέλευση, οι καταναλωτές θα λαμβάνουν από το κατάστημα SMS στο κινητό με την ώρα και ημερομηνία που θα πρέπει να πάνε. Χρονικό όριο παρουσίας εντός του καταστήματος δεν θα υπάρχει, ωστόσο οι καταναλωτές θα έχουν στη διάθεση τους τρεις ώρες για αγορές από τη στιγμή που θα στείλουν SMS για μετακίνηση 2 στο 13033 μέχρι να επιστρέψει στο σπίτι τους.
Π. ΣΤΑΜΠΟΥΛΙΔΗΣ ΣΤΟ STAR: ΜΕ CLICK AWAY ΚΑΙ CLICK IN SHOP ΘΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης δήλωσε στο ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star:
«Με αυτόν τον τρόπο, με το click away και με τη δυνατότητα για ραντεβού στο κατάστημα, με το click in shop θα δώσουμε τη δυνατότητα στην οικονομία να αναπνεύσει και στους καταναλωτές να αξιοποιήσουν τις προσφορές και τις εκπτώσεις».
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ – ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
Για το ίδιο ζήτημα ο Μάκης Σαββίδης, αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, δηλώνει επίσης στο Star: «O εμπορικός κλάδος είναι έτοιμος να λάβει και να εφαρμόσει με θρησκευτική ευλάβεια όποια μέτρα του υποδειχθούν».
Οι τελικές αποφάσεις για το άνοιγμα ή όχι της αγοράς θα ανακοινωθούν στο τέλος της εβδομάδας. Προς το παρόν οι καταναλωτές, ταλαιπωρούνται σε ουρές έξω από ταχυμεταφορές. Όπως συνέβη το πρωί στα Χανιά, ενώ και στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν παράπονα και κατεβασμένα ρολά.
Οι εκπτώσεις στη Θεσσαλονίκη άρχισαν, αλλά ενώ πέρυσι τέτοια ημέρα πεζόδρομο της Γρηγορίου Λαμπράκη δεν έπεφτε καρφίτσα, σήμερα όλα τα μαγαζιά είναι κλειστά. Αυτοί που έχουν e-shop θα καταφέρουν να δουλέψουν, ενώ οι υπόλοιποι κρέμονται από τα χείλη της κυβέρνησης και των λοιμωξιολόγων…
Στο διαδίκτυο πάντως οι εκπτώσεις τρέχουν κανονικά. Γνωστή αλυσίδα με οικιακές συσκευές και προϊόντα τεχνολογίας προτρέπει τους καταναλωτές να αγοράσουν ηλεκτρικό ποδήλατο με επιδότηση 40% από το πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά». Γνωστά πολυκαταστήματα παιχνιδιών και διακόσμησης ξεκίνησαν ήδη τις διαδικτυακές πωλήσεις σε αποκριάτικα είδη και δώρα για την ημέρα των ερωτευμένων.
Πηγή: STAR