Νέα καμπάνια του ΕΕΘ για την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου

Νέα καμπάνια από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης για την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου.

Το ΕΕΘ, μέσα από μία μεγάλη καμπάνια που περιλαμβάνει ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά μηνύματα, απευθύνεται στους καταναλωτές που σταδιακά επιστρέφουν στις καταναλωτικές τους συνήθειες, με την πεποίθηση ότι οι επαγγελματίες της διπλανής πόρτας και ξέρουν αλλά και μπορούν να προσφέρουν συναλλαγές συμφέρουσες μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον και γι’ αυτό θα πρέπει να προτιμηθούν.

Μεταξύ άλλων ετοιμάστηκε και μια αφίσα που θα αναρτηθεί σε κάθε κατάστημα για να επισημαίνει τα προστατευτικά μέτρα και τον επιτρεπόμενο αριθμό εισερχομένων.

 

Στόχος της καμπάνιας είναι να ενισχυθεί το παραδοσιακό λιανεμπόριο, με την προβολή των στοιχείων που το καθιστούν πολύ καλύτερο, συμφερότερο και προτιμητέο σε σχέση με τις υπεραγορές και τα υπερκαταστήματα.

Το νέο σποτ του ΕΕΘ:

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Σουηδία: Δεν θα μας εκφοβίσουν οι προκλήσεις της Μόσχας
22 Νοεμβρίου, 2024
Προϋπολογισμός: 16 ερωτήσεις και απαντήσεις για την οικονομία
22 Νοεμβρίου, 2024
Αεροδρόμια: Άνοδος 8,9% στην επιβατική κίνηση στο δεκάμηνο
22 Νοεμβρίου, 2024
Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η μόνη δύναμη που μπορεί να βάλει φραγμό στα σχέδια της διαπλοκής
22 Νοεμβρίου, 2024
Πολάκης: Τη Δευτέρα θα ξεκινήσουμε την αντεπίθεση
22 Νοεμβρίου, 2024
Κρατούμενος στις φυλακές Χανίων έκρυβε ναρκωτικά στο κελί του
22 Νοεμβρίου, 2024
Ξέσπασε ο Κουσουλός: Ρε δεν ντρέπεστε;
22 Νοεμβρίου, 2024
Αλέξης Τσίπρας: Η λατρεία της εικόνας διείσδυσε και στην πλευρά της προόδου
22 Νοεμβρίου, 2024
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον Τούρκο υπουργό Μεταφορών στην Κωνσταντινούπολη
22 Νοεμβρίου, 2024
Ζελένσκι: Ο Πούτιν πρέπει να νιώσει τις πραγματικές συνέπειες των πράξεών του
22 Νοεμβρίου, 2024