Έλαβε τέλος η τεχνική σύσκεψη υπό τον Νίκο Χαρδαλιά για την πορεία αποκατάστασης της ηλεκτροδότησης.
Νέα τεχνική σύσκεψη πραγματοποιήθηκε το απόγευμα στο Κινητό Επιχειρησιακό Κέντρο του Πυροσβεστικού Σώματος «Όλυμπος», παρουσία του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκου Χαρδαλιά, για την αποτίμηση της πορείας των εργασιών αποκατάστασης της ηλεκτροδότησης και το προγραμματισμό των επόμενων δράσεων ως την πλήρη εξομάλυνση της κατάστασης.
Ο «Όλυμπος» έχει εγκατασταθεί στη συμβολή των λεωφόρων Θησέως και Διονύσου, στην Εκάλη Αττικής, με σκοπό τον καλύτερο συντονισμό όλων των δυνάμεων που επιχειρούν για την ταχύτερη δυνατή επίλυση των προβλημάτων ηλεκτροδότησης που αντιμετωπίζει η Αττική.
Ακόμη στο σκοτάδι 25.000 νοικοκυριά
Τις επιπτώσεις της σαρωτικής επέλασης της κακοκαιρίας «Μήδεια», συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν πολλές περιοχές της Αττικής, με τουλάχιστον 25.000 νοικοκυριά να παραμένουν χωρίς ηλεκτρισμό και μετά τις 5 το απόγευμα, σύμφωνα με τον τελευταίο απολογισμό του ΔΕΔΔΗΕ.
Αναλυτικότερα, περίπου 45.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις, από τα 70.000 που είχαν προβλήματα ηλεκτροδότησης σήμερα το πρωί, έχουν πάρει ρεύμα μέχρι στιγμής, ύστερα από τις συνδυασμένες προσπάθειες του ΔΕΔΔΗΕ, της τοπικής αυτοδιοίκησης και του στρατού για διάνοιξη δρόμων και αποκατάσταση των βλαβών στο δίκτυο ηλεκτροδότησης.
Σύμφωνα με την ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ τα συνεργεία συνεχίζουν αυτήν την ώρα τις εργασίες τους για την επανηλεκτροδότηση 10 γραμμών Μέσης Τάσης.
Κατά την ανακοίνωση οι γραμμές αφορούν τμήματα των παρακάτων περιοχών:
- Διόνυσος,
- Αγ. Στέφανος,
- Πετρούπολη,
- Κεφαλάρι,
- Πολιτεία,
- Βριλήσσια,
- Γλυκά Νερά,
- Κάτω Κηφισιά,
- Εκάλη και
- Νέα Ερυθραία
Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή σε όλους τους πολίτες σε περίπτωση που διαπιστώσουν ζημιές στο Δίκτυο (πεσμένα καλώδια, στύλους κλπ) να απομακρυνθούν άμεσα και να μην έρθουν σε καμία επαφή. Καλεί επίσης όσους πολίτες συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν με την Εταιρία για να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης, τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500 , μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr) .