Νιώσε το αυθεντικό, στην Κρήτη «Crete, Sense the Authentic»

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Η διαφημιστική καμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο Travel Channel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλά και σε digital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmatic advertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η online διαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της Verizon Media, συνδυάζοντας καινοτόμα ad formats και αποκλειστικά ad placements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό,  σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle) κλπ.

Η καμπάνια  «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.

Τα τρία θεματικά  διαφημιστικά σποτ  αφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος- Θάλασσα», «Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.

Τα διαφημιστικά σποτ που προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View, σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημο κανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeo σε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε  ελληνικά και αγγλικά).

 

(ΠεριπέτειαΔραστηριότητες): “Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”:

 

(Ήλιος & Θάλασσα): “Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic  Summer”:

(Γαστρονομία): “Crete- Sense the Authentic Taste”: 

 

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση  στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
ΣΥΡΙΖΑ: Νέος πρόεδρος ο Σωκράτης Φάμελλος
24 Νοεμβρίου, 2024
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Στο 49% ο Σωκράτης Φάμελλος και στο 44% ο Παύλος Πολάκης
24 Νοεμβρίου, 2024
Ντοκουμέντα από τα συντρίμμια του ρωσικού πυραύλου Oreshnik παρουσίασε η Ουκρανία
24 Νοεμβρίου, 2024
Φρίκη: Βίντεο και φωτογραφίες σεξουαλικής κακοποίησης νηπίων βρέθηκαν στα σπίτια των συλληφθέντων για παιδική πορνογραφία
24 Νοεμβρίου, 2024
Ειρήνη Μουρτζούκου: Συνεχίζονται οι καταθέσεις για τους θανάτους των βρεφών
24 Νοεμβρίου, 2024
Οδηγός ταξί πήρε το τηλέφωνο 46χρονης και τη χτύπησε με το αυτοκίνητο
24 Νοεμβρίου, 2024
Ο Ερντογάν επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Πούτιν
24 Νοεμβρίου, 2024
Πόρτο Ράφτη: Συναγερμός για τον εντοπισμό 22χρονου κολυμβητή
24 Νοεμβρίου, 2024
Γιάφκα στο Παγκράτι: Προκηρύξεις τρομοκρατικών χτυπημάτων είχε στο σπίτι του ο 49χρονος φιλόλογος
24 Νοεμβρίου, 2024
Ραγίζει καρδιές η μητέρα της Έμμας δύο χρόνια από το τροχαίο που της στοίχισε τη ζωή
24 Νοεμβρίου, 2024