«Το να ακούγεται ότι δεν στηρίζουμε την εστίαση, το να ακούγεται με τέτοια ένταση ότι η εστίαση ζητάει και νέα χρήματα, είναι πάρα πολύ άδικο», ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο κ. Γεωργιάδης, μιλώντας στο OPEN, ανέφερε. ότι η εστίαση έλαβε τα περισσότερα χρήματα σε σχέση με τους άλλους κλάδους και επεσήμανε πως η στεναχώρια των επιχειρηματιών θα πρέπει να κατευθύνεται προς τους ανεμβολίαστους που «εξ αιτίας τους συνεχίζει να υπάρχει η πανδημία».
«Το να ακούγεται ότι δεν στηρίζουμε την εστίαση, το να ακούγεται με τέτοια ένταση ότι η εστίαση ζητάει και νέα χρήματα, είναι πάρα πολύ άδικο. Στη συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου, οι εκπρόσωποι του λιανεμπορίου ενώπιον του κ. Πρωθυπουργού, εξέφρασαν το πολύ μεγάλο τους παράπονο ότι η εστίαση πήρε τεράστιους πόρους σε σχέση με άλλους κλάδους. Η αλήθεια είναι ότι η εστίαση πήρε υπερδιπλάσιους πόρους από οποιονδήποτε άλλο κλάδο στην Ελλάδα. Από ένα σημείο κι έπειτα αρχίζει να ακούγεται σαν αχαριστία όλο αυτό το πράγμα. Γιατί οι πόροι που πήγαν στην εστίαση τους στερήθηκε το λιανεμπόριο, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και άλλοι κλάδοι. Ο κ. Καββαθάς, θα πρέπει να βάλει στο δημόσιο λόγο του και αυτή την παράμετρο», είπε ο υπουργός.
«Αντιλαμβανόμαστε ότι στεναχωρήθηκαν για τα μέτρα. Αλλά η στεναχώρια τους δεν πρέπει να κατευθύνεται προς την κυβέρνηση που αναγκαστικά τα θέσπισε λόγω της πανδημίας, αλλά στους ανεμβολίαστους συμπολίτες τους που επιμένουν να υπάρχει πανδημία στην Ελλάδα με το να μην εμβολιάζονται», συνέχισε ο κ. Γεωργιάδης.
Νέα μέτρα: Με ράπιντ τεστ στα σούπερ μάρκετ; – «Ασφαλώς και εξετάζεται»
O υπουργός Ανάπτυξης ερωτήθηκε αν υπάρχει το ενδεχόμενο οι μη εμβολιασμένοι πολίτες να μπαίνουν με ράπιντ τεστ στα σούπερ μάρκετ και απάντησε πως «ασφαλώς και εξετάζει αλλά υπάρχουν προβλήματα». «Το συζητήσαμε και στη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, πρόσθεσε.
«Υπάρχουν κάποιοι συμπολίτες μας που δεν θα κάνουν ραπιντ τεστ και δεν μπορούμε να τους στερήσουμε την πρόσβαση σε βασικά αγαθά», τόνισε ο κ. Γεωργιάδης για να προσθέσει και το πρόβλημα των ατελείωτων ουρών που θα δημιουργηθούν σε ώρες αιχμής στα μεγάλα καταστήματα.