Παραμένει ανάστατη η χώρα μετά την εφιαλτική ημέρα που βίωσαν στην Αττική Οδό χιλιάδες πολίτες που εγκλωβίστηκαν κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα» με αποτέλεσμα να χρειαστεί επέμβαση του στρατού.
Πολλά είναι επίσης και τα ερωτηματικά σχετικά με την στάση της εταιρείας αλλά και τις ευθύνες της για το χάος που δημιουργήθηκε.
Άλλωστε ευθύνες στην εταιρεία επέρριψε και ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστο Στυλιανίδης, ο οποίος ανέφερε πως «αν λειτουργούσε σωστά η εταιρεία διαχείρισης, δεν θα δημιουργούνταν πρόβλημα».
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι τα εξής:
1. Πώς γίνεται ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος μήκους 70 χιλιομέτρων, με τα έσοδα της Αττικής Οδού, τον εξοπλισμό, τις υποδομές και τις κάμερες παρακολούθησης που διαθέτει, να αποτυγχάνει να διαχειριστεί μία κρίση την οποία ανέμενε και διαβεβαίωνε πως όλα είναι υπό έλεγχο;
2. Γιατί επιτράπηκε η είσοδος Βαρέων Οχημάτων στην Αττική οδό;
3. Γιατί δεν έκλεισε τις εισόδους όταν γνώριζε από το μεσημέρι ότι δεν είναι δυνατή η πρόσβαση από ένα σημείο και μετά;
Η μεγάλη αποτυχία της Αττική Οδού να διαχειριστεί μία κατάσταση για την οποία δήλωνε πανέτοιμη διαβεβαιώνοντας μάλιστα πως δεν θα κλείσει δημιουργεί ακόμα ένα εύλογο ερώτημα.
Είναι αρκετά τα 2.000 ευρώ που συμφώνησε να δώσει ανά όχημα μετά από επικοινωνία με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ώστε να καλύψουν τις ευθύνες της;