Εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή της SENDO στην Climatherm 2022 που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Metropolitan Expo.
Το περίπτερο της SENDO σχεδιασμένο για να δημιουργήσει ένα ιδιαίτερο κλίμα στον χώρο της έκθεσης αποτέλεσε χώρο έλξης με τον εξαιρετικό σχεδιασμό ο οποίος ήταν προσανατολισμένος στο να προσφέρει μία ξεχωριστή εμπειρία στους επισκέπτες της δίνοντας έτσι άλλον αέρα στον κλάδο του κλιματισμού.
Στην έκθεση ή SENDO παρουσίασε τα νέα της μοντέλα με τον κομψό σχεδιασμό τους και τις νέες τεχνολογίες που φέρουν εφοδιασμένα με ειδικά φίλτρα HEPA κai πλάσμα ιονιστή νέας τεχνολογίας για καθαρότερο αέρα καθώς και τεχνολογία σύνδεσης με έξυπνες συσκευές και λειτουργίες μέσω Voice Commands όπως Google Assistant & Alexa της Amazon.
Λύσεις οικιακής αλλά και επαγγελματικής χρήσης παρουσιάστηκαν στο κοινό ενώ ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε το νέο χρωματολόγιο των μοντέλων AEOLOS Smart όπως και το εντυπωσιακό υψηλής σχεδιαστικής σχεδίασης το Hermes Gold.
Η επισκεψιμότητα ήταν ιδιαίτερα υψηλή ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπήρχε από επισκέπτες του εξωτερικού καθώς στην Climatherm 2022 παρουσιάστηκαν πρώτη φορά πανευρωπαϊκά τα νέα μοντέλα AEOLOS SMART & AEGEAN τα οποία θα παρουσιαστούν και στην έκθεση MCE τον Ιούνιο στο Μιλάνο.
Παράλληλά πραγματοποιήθηκαν και παρουσιάσεις για τις νέες υπηρεσίες που θα προσφέρει η SENDO στον τελικό καταναλωτή που αποτελούν καινοτομία για τον χώρο του κλιματισμού και μέρος της στρατηγικής της εταιρίας.
Η SENDO world
Η SENDO αναζητά την καινοτομία και τη μοναδικότητα προσφέροντας κλιματισμό υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας. Σχεδιάζει προϊόντα που προσφέρουν την βέλτιστη ποιότητα αέρα συνεισφέροντας στην ευεξία και υγεία.
Άλλωστε SENDO στα Ιαπωνικά σημαίνει «φρεσκάδα» και σε αυτή την φιλοσοφία δημιουργούνται όλα κλιματιστικά. Η SENDO world επενδύει στην τεχνογνωσία ενός κορυφαίου ιαπωνικού ομίλου στον χώρο του κλιματισμού, δημιουργώντας τη δική της εξειδικευμένη γραμμή παραγωγής. Η SENDO World, με αυτόν το τρόπο, παρέχει λύσεις κλιματισμού που καλύπτουν τις απαιτήσεις οποιουδήποτε περιβάλλοντος, χώρου, καταναλωτή.
Η έρευνα, ο σχεδιασμός, οι πρωτοποριακές τεχνολογίες, η οικολογική συνείδηση, η πίστη στην αξία της απλότητας, η εξυπηρέτηση, η ποικιλία εφαρμογών, η top αισθητική και το high end design, διατυπώνουν ξεκάθαρα το όραμα της εταιρείας για χώρους με ένα περιβάλλον που συνεισφέρει στην ευεξία και την υγεία.