Το θρίλερ με τα νεκρά παιδιά στην Πάτρα συνεχίζει να προκαλεί αντιδράσεις και πολλές συζητήσεις σε ολόκληρη τη χώρα.
Τα συγκλονιστικά στοιχεία που έρχονται καθημερινά στο φως, μπαίνουν στο μικροσκόπιο των αρχών που φαίνεται να βρίσκονται όλο και πιο κοντά στη λύση του μυστηρίου. Να βρουν δηλαδή το πώς και γιατί τα τρία αγγελούδια έφυγαν από τη ζωή, πριν προλάβουν να μεγαλώσουν.
Η έρευνα που διεξάγει το τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής είναι περίπου στο 25%-30% της συνολικής έρευνας. Έχει δημιουργηθεί η εικόνα για το τι φαίνεται να έχει συμβεί με τον θάνατο των τριών κοριτσιών, αρχής γενομένης από την Τζωρτζίνα. Την 9χρονη που πέθανε τελευταία, τον περασμένο Ιανουάριο, με τους γιατρούς να μην μπορούν να βρουν απαντήσεις για το αναπάντεχο τέλος της.
Υπό αυτό το πρίσμα, αξίζει να αναφερθεί η ανάλυση παιδοψυχολόγου, για τη ζωγραφιά που φέρεται να σχεδίασε η μικρή Τζωρτζίνα από την Πάτρα, σύμφωνα με την οποία το παιδί ένιωθε ότι βρισκόταν σε κίνδυνο.
Η παιδοψυχολόγος – λογοπαθολόγος Χριστίνα Μπογιατζή, με ανάρτησή της στο Facebook, επιχειρεί να ερμηνεύσει τη ζωγραφιά της 9χρονης, αναφέροντας μεταξύ άλλων, ότι το παιδί κραύγαζε για βοήθεια.
Όπως γράφει στην ανάρτησή της:
“ΕΡΜΗΝΕΙΑ
1. Θέση παιδιού στην κούνια χρώμα μπλε: νιώθω ανασφάλεια να μπω στο σχήμα της ζωγραφιάς, σας προσέχω και σας παρατηρώ από μακριά.
2. Κάνω κούνια: παραμένω παιδί. Είμαι δυναμική μου αρέσει η κίνηση.
3. Σχήμα δέντρου: κορμός σε σχήμα κρεμάλας. Πρέπει να βρω τις λέξεις για να μην κρεμαστώ. Κινδυνεύω.
4. Κίτρινη κούνια: η θέση μου είναι αυτή της αντίληψης, η δυνατότητα μου να κινούμαι και να βλέπω από άλλη οπτική γωνία με βάζει σε ισχυρή θέση αντίληψης.
5. Ένωση δέντρου με καρδιά: συνδέομαι αλλά μένω μακριά.
6. “ΓΙΑ ΕΣΑΣ”: Δώστε προσοχή στη ζωγραφιά του πλαισίου καρδιάς. Όποιος μπορεί να το καταλάβει; Για όλους εσάς! Κραυγή βοηθείας. Γραμμένο με κόκκινο χρώμα σημαίνει πως ζητάω βοήθεια απο εκείνους που αισθάνομαι ότι ανήκω μαζί τους, πχ. όποιον ενδιαφέρεται.
7. Φωτεινότητα στην καρδια: Στο πλαίσιο της καρδιάς είναι ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!
8.Σχημα αγγέλου/ πτηνού με μύτη που εξέχει: Η αδερφή μου έγινε άγγελος, πέθανε. Η μύτη της κάτι λέει για το θάνατό της, όμως έγινε ΚΑΙ πουλί/πτηνό πράγμα που με φοβίζει και εμένα και νιώθω ανασφάλεια.
9.Πράσινο πλαίσιο σε σχήμα καρδιάς: Βάζω αυτο που συμβαίνει στην αδερφή μου σε θέση ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ για να μη μου συμβεί το ιδιο.
10. Κεντρικη φιγουρα με μαυρισμένο πρόσωπο: το πρόσωπο διπλα στην αδερφη μου ειναι επιθετικό, μη προσβάσιμο, πολυ συγχεχυμένο, τερατωδες, με χέρια που παραβιάζουν τα όρια της αδερφής μου όμως εκείνη βγαινει απο το σχημα σιγα σιγα και σωζεται απο αυτο το πρόσωπο. Το πρόσωπο είναι ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟ, δεν είναι η αδερφή μου.
11. Πράσινος άγγελος: Η αδερφή μου ΦΕΥΓΕΙ από το μαυρισμένο πρόσωπο με τα μακριά χέρια. Διαφοροποιείται.
12. Δεξιά θέση αγγέλου στη ζωγραφιά: Η αδερφή μου (ΙΡΙΔΑ) είναι πλέον ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, γιατί μετά την παιδική ηλικία της κούνιας, ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ στο μέλλον αν και εγώ απέχω από αυτό γιατί βρίσκομαι αριστερά, μακριά.
13. Πατέρας πουθενά. ΑΦΑΝΤΟΣ.
14. Μεικτά χρώματα πλαισίου καρδιάς: Το πράσινο είναι γιατί θέλω να είμαι μακριά του, δεν θέλω να γίνω άγγελος, το κόκκινο είναι γιατί συμπεριλαμβάνομαι εφόσον το βλέπω από μακριά.
15. Μαύρο πρόσωπο: Αμφιθυμία συναισθημάτων, απροσδιόριστο ον που προκαλεί σκοτάδι, κυριαρχία, θάνατο”.