«Βροχή» καταγγελιών από πολίτες στον «Συνήγορο του Καταναλωτή», οι οποίοι είδαν τον λογαριασμό του κινητού τους φουσκωμένο και δεν κατάλαβαν πως ένα φαινομενικά «αθώο» sms τους χρέωσε δεκάδες ευρώ.
Η κυρία Νότα Κωνσταντίνου, ένα από τα θύματα απάτης, μιλώντας στο OPEN ανέφερε: «Μου χρέωσαν λεφτά χωρίς να έχω πάρει τίποτα. Μου είπαν ότι είναι από πενταψήφια».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Διεθνούς Ινστιτούτου Κυβερνοασφάλειας, Μανώλης Σφακιανάκης, τόνισε: «Σου λένε ότι εάν θέλεις να κερδίσεις πολλά δώρα πρέπει να συμμετάσχεις σε ένα παιχνίδι. Για να παίξεις θα πρέπει να πας σε μία ιστοσελίδα όπου εκεί θα δηλώσεις τα στοιχεία σου, το κινητό σου τηλέφωνο κλπ. Μέσα από εκεί θα αρχίσει επικοινωνία με την εταιρεία. Στη συνέχεια η εταιρεία θα σου στείλει κάποιους κωδικούς για να μπορείς να παίξεις σε αυτό το παιχνίδι. Όταν έρχονται οι κωδικοί αρχίζουν οι χρεώσεις».
Οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στην Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, στο 11188, ενώ συστήνεται από την αστυνομία να μην καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους σε διαδικτυακούς τόπους, αν προηγουμένως δεν έχουν διαβάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις που αφορούν στην υπηρεσία που τους παρέχεται