Νέα ανταγωνιστικά πακέτα χρεώσεων σχεδιάζει η ΔΕΗ, η οποία ψηφιοποιεί και όλες τις συναλλαγές με τον πολίτη.
Τέρμα στο «περίμενε» και την ταλαιπωρία φιλοδοξεί να βάλει συγκεκριμένα η επιχείρησης, όπως και στις χαμένες ώρες μπροστά από το ταμείο.
Η ΔΕΗ ανοίγει τις πύλες της στο διαδίκτυο ώστε πάσης φύσεως ρυθμίσεις αλλά και οι νέες συνδέσεις η τα πακέτα χρεώσεων να γίνονται από το σπίτι. Στα υποκαταστήματα θα έρχονται μόνο ηλικιωμένοι η άτομα που δεν έχουν εξοικείωση με την τεχνολογία.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
Η ΔΕΗ, σύμφωνα με το STAR, αλλάζει και την τιμολογιακή της πολιτική, καθώς έρχονται ανταγωνιστικά πακέτα, όπως ακριβώς στη κινητή τηλεφωνία, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε οικογένειας και με γενναίες εκπτώσεις. Ο καταναλωτής θα επιλέγει αυτό που του ταιριάζει.
ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΚΤΗΜΕΝΩΝ
Την ώρα όμως που η ΔΕΗ επιχειρεί να κάνει come back, οι συνδικαλιστές επιμένουν στη διατήρηση των κεκτημένων και της μονιμότητας για παλιούς και νέους εργαζόμενους.
Μάλιστα ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ- ΔΕΗ, στη Βουλή, έφτασε στο σημείο να πει στην ακρόαση των φορέων στη Βουλή ότι μετά τη μείωση της έκπτωσης από το 75% στο 30% που απολαμβάνουν στα τιμολόγια, οι εργαζόμενοι θα μετακινηθούν στους ιδιώτες, ενώ χρησιμοποίησε και στίχους από.. τραγούδι της Χαρούλας Αλεξίου.
«Για τους εργαζομένους στην Πτολεμαΐδα και τη Μεγαλόπολη άλλο να πεθαίνεις για την Ελλάδα και άλλο η Ελλάδα να σε πεθαίνει» απήγγειλε ο κ. Γ. Αδαμίδης!
ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: ΣΤΟΧΟΣ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΗ
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης επιμένει από την πλευρά του ότι στόχος είναι η μείωση του κόστους της ΔΕΗ.
«Ο στόχος είναι με αυτή τη παρέμβαση αλλά και με τις εθελούσιες εξόδους που θα είναι αυτοχρηματοδοτούμενες να μειώσουμε το κόστος της ΔΕΗ, να την κάνουμε ανταγωνιστική και να μην πηγαίνει κάθε λίγο και λιγάκι ο υπουργός στον καταναλωτή και να του λέει “βάλε το χέρι στην τσέπη” τόνισε ο κ. Χατζηδάκης, μιλώντας στην ΕΡΤ.