Το ΒΕΑΤ “αλλάζει”: Μετονομάζεται σε Free Now στην Ελλάδα, με “εμβέλεια” σε 10 χώρες της Ευρώπης

Νέα εποχή για το ΒΕΑΤ, το οποίο μετονομάζεται σε Free Now. Τα “βαφτίσια” διεξάγονται σήμερα στο Ζάππειο Μέγαρο, παρουσία του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Χρίστου Δήμα.

Η μετονομασία του ΒΕΑΤ σε Free Now ήταν κάτι που συζητιόταν αρκετό διάστημα, καθώς η μητρική εταιρεία, το Free Now ήθελε να ομογενοποιήσει την πλατφόρμα σε όλη την Ευρώπη και συγκεκριμένα, σε 10 χώρες και 150 πόλεις που δραστηριοποιείται.

Μέτοχοι του Free Now είναι η BMW και η MERCEDES, οι οποίες θέλουν, μετά την αυτοκίνηση, θα αποκτήσουν “δεσπόζουσα” θέση και στις υπηρεσίες αστικής κινητικότητας σε μεγάλες πόλεις της Ευρώπης.

Το Free Now θα λάβει ως “κληρονομιά” από το ΒΕΑΤ περί τους 1,5 εκατ. επιβάτες και 8.000 συνεργαζόμενα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, εγκαινιάζοντας και νέες υπηρεσίες, όπως διαφορετικοί τύποι στόλου ταξί, “Φίλτρο Προορισμού” για να κατευθύνεσαι προς την περιοχή που θες, σειρά προτεραιότητας στο αεροδρόμιο της Αθήνας και φιλοδώρημα μέσα από την εφαρμογή. Επίσης, θα παρέχεται η δυνατότητα ενοικίασης ηλεκτρονικού ποδηλάτου.

Το Free Now ενσωματώνει και ενοποιεί “μοντέλα” μετακίνησης
Γενικότερα, τo Free Now σε όλη την Ευρώπη ενσωματώνει διάφορα brand μετακίνησης, καθώς και υπηρεσίες πληρωμών, ώστε οι χρήστες να μπορούν να καλέσουν το πλησιέστερο ταξί, να κάνουν ride hailing ή car sharing και να “πειραματιστούν” με λύσεις μικροκινητικότητας, οδηγώντας eScooters, eMopeds και eBikes.

Στο πλαίσιο αυτό και εφόσον υπάρξουν οι αναγκαίες νομοθετικές παρεμβάσεις, ανώτατα στελέχη του ΒΕΑΤ, στο πρόσφατο παρελθόν, είχαν δηλώσει ότι η εταιρεία επιθυμεί να ενοποιήσει στην πλατφόρμα της το σύνολο των συγκοινωνιακών φορέων και των μέσων μετακινήσεων, ώστε ο επιβάτης να διαθέτει όλες τις εναλλακτικές, προσαρμόζοντας τις μετακινήσεις του.

Όπως ανέφεραν τότε στελέχη της εταιρείας, το μοντέλο αυτό εφαρμόζεται σε αρκετές πόλεις, στις οποίες έχει παρουσία η Free Now.

“Στόχος είναι η προσφορά συνδυαστικών υπηρεσιών βιώσιμης κινητικότητας και ταυτόχρονα η προτεραιότητα, μέσα από την εφαρμογή, των πιο βιώσιμων από αυτές με “έξυπνο τρόπο”.

Η εποχή του Mobility as a Service έχει ξεκινήσει στην υπόλοιπη Ευρώπη και η Ελλάδα δεν πρέπει να μείνει πίσω”, είχε σχολιάσει η εταιρεία.

Πηγή: capital.gr

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Σούπερ Μάρκετ: Μειώσεις από 5% μέχρι 24% στις τιμές 523 κωδικών – Έλεγχοι στην αγορά και εορταστικά καλάθια
25 Νοεμβρίου, 2024
ΗΣΑΠ: Συνωστισμός και καθυστερήσεις λόγω του γερασμένου στόλου
25 Νοεμβρίου, 2024
Πέθανε η Βέφα Αλεξιάδου
25 Νοεμβρίου, 2024
Μητσοτάκης στο Υπουργικό για τον προϋπολογισμό: Απαντά στην ακρίβεια στηρίζοντας διπλά το εισόδημα
25 Νοεμβρίου, 2024
«Η Ειρήνη Μουρτζούκου ήταν η μεσάζοντας στο κύκλωμα με τους λευκούς γάμους», λέει φίλη της
25 Νοεμβρίου, 2024
Σάλος στην Κρήτη για τον γαμπρό που συνελήφθη λίγο πριν τον γάμο – Ζήτησε από τη μητέρα του να κρύψει τα ναρκωτικά σε τάπερ
25 Νοεμβρίου, 2024
Ο Μητσοτάκης συνεχάρη τον Φάμελλο τηλεφωνικά για την εκλογή του στο «τιμόνι» του ΣΥΡΙΖΑ
25 Νοεμβρίου, 2024
Ισραηλινά ΜΜΕ: Συμφωνία επί της αρχής για κατάπαυση του πυρός με τη Χεζμπολάχ
25 Νοεμβρίου, 2024
Αθηνά Λινού για πιθανή συνεργασία με ΠΑΣΟΚ: «Δεν αποκλείω τίποτα, δεν δεσμεύομαι σε τίποτα – Σοβαρός ο Ανδρουλάκης»
25 Νοεμβρίου, 2024
Πέθανε ο εκδότης Αντώνης Λυμπέρης
25 Νοεμβρίου, 2024