Τέμπη: Ξετυλίγεται το κουβάρι των ευθυνών – Τα πρόσωπα που μπαίνουν στο «μικροσκόπιο»

Το κουβάρι των ευθυνών για την εθνική τραγωδία στα Τέμπη προσπαθούν να ξεδιαλύνουν οι πραγματογνώμονες και οι δικαστικές Αρχές, με φόντο τις νέες αποκαλύψεις για τα πρόσωπα που μπαίνουν από εδώ και πέρα στο μικροσκόπιο.

Το πρώτο πρόσωπο είναι ο έμπειρος σταθμάρχης, ο οποίος βάσει της απολογίας του 59χρονου κατηγορουμένου έφυγε από το σταθμαρχείο της Λάρισας στις 22.20.

Το δεύτερο είναι ο εφεδρικός σταθμάρχης που φέρεται να έφυγε από το σταθμαρχείο στις 22.10, ενώ το τρίτο είναι ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που ήταν υπεύθυνος για την έκδοση των βαρδιών.

Θέμα χρόνου είναι να κληθούν και οι τρεις να δώσουν εξηγήσεις, καθώς ήδη έχει ασκηθεί ποινική δίωξη σε βάρος τους για το κακούργημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών και τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια και των σωματικών βλαβών κατά συρροή.

Εν τω μεταξύ, με ομόφωνη απόφαση της ολομέλειας Εφετών ορίστηκαν δύο Εφέτες Ανακριτές για να αναλάβουν στο εξής τις ανακρίσεις για την πολύνεκρη τραγωδία που έχει συγκλονίσει τους πάντες. Πρόκειται για τον Σωτήρη Μπακαΐνη και την αναπληρώτρια Σοφία Λυμπεριάδου.

Μία άλλη σοβαρή πτυχή της υπόθεσης αφορά στο κομμάτι της κατάθεσης του προφυλακιμένου σταθμάρχη, ο οποίος υποστήριξε ότι πάνω στο έγγραφο παράδοσης-παραλαβής που υπογράφεται κατά την αλλαγή της βάρδιας των σταθμαρχών, έγινε εκ των υστέρων διόρθωση στις ώρες με μπλάνκο.

«Η ώρα παράδοσης-παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη. Δεν θυμάμαι ποια ήταν η πραγματική ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα. Διαπίστωσα, μετά το συμβάν, ότι ήταν διορθωμένη η ώρα. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του απογευματινού ήταν περίπου στις 22.20 και του ενισχυτικού σταθμάρχη στις 22.10» φέρεται να υποστήριξε σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο ο σταθμάρχης.

Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που έφτιαξε τις βάρδιες φέρεται να έχει υποστηρίξει ότι είχε ζητήσει να υπάρχουν τρεις σταθμάρχες μέχρι τις 23.00.

«Από κανέναν δεν εφαρμόστηκε γενικός κανονισμός κυκλοφορίας. Πρώτον, ο σταθμάρχης δεν ξέρει να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης του σταθμού της Λάρισας το οποίο ισχύει για περίπου 5 χλμ. μπρος και 5 χλμ. πίσω και να κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου. Δεν ήξερε να το κάνει και πήγε χειροκίνητα, όμως κάνει ένα λάθος», δήλωσε ο πρώην διευθυντής ασφάλειας και κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ Χρήστος Ρετσινάς.

Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ δύο ημέρες μετά το δυστύχημα πήρε αναρρωτική άδεια 30 ημερών, όπως αποκαλύπτει το σχετικό έγγραφο για το οποίο το υπουργείο Υγείας διέταξε Ένορκη Διοικητική Εξέταση.

Στην Αθήνα έφτασε κλιμάκιο Γερμανών πραγματογμομώνων που θα συνδράμουν στη διαλεύκανση των αιτιών της τραγωδίας.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
«Οχυρώνονται» οι δρόμοι με 1.388 κάμερες: Με sms και άμεσα η ενημέρωση για τις παραβάσεις, πώς θα επιδίδονται τα πρόστιμα
28 Νοεμβρίου, 2024
Ρίγα – ΠΑΟΚ: Με απουσίες για το διπλό επιβίωσης στο Europa League
28 Νοεμβρίου, 2024
Εξαρθρώθηκε πολυμελής σπείρα απατεώνων με κέρδη άνω των 3 εκατ. ευρώ
28 Νοεμβρίου, 2024
Φυλάκιση δύο ετών σε 28χρονο – Σκότωσε 62χρονο που είχε σταθμεύσει με το όχημά του στη ΛΕΑ
28 Νοεμβρίου, 2024
Νέα στοιχεία για τα νεκρά βρέφη στην Αμαλιάδα – «Όλοι περιμένουν τις εξετάσεις του Παναγιώτη, μπορεί να γίνει η μεγάλη ανατροπή»
28 Νοεμβρίου, 2024
Παρτιζάν – Ολυμπιακός: Με σημαντικές απουσίες για το νέο μεγάλο διπλό στην Euroleague
28 Νοεμβρίου, 2024
Συντάξεις: Πόσες κύριες και επικουρικές εκκρεμούν – Αναβαθμίζεται το ψηφιακό πορτοφόλι
28 Νοεμβρίου, 2024
Απίστευτο περιστατικό στον Αλμυρό – Χτύπησε με γροθιές τη σύζυγό του στο κεφάλι και την εγκατέλειψε στη μέση του δρόμου
28 Νοεμβρίου, 2024
Η αποκάλυψη της Μιρέλλας Παπαοικονόμου για την σειρά «Αναστασία» και την Μυρτώ Αλικάκη – Για ποιον προοριζόταν ο ρόλος της
28 Νοεμβρίου, 2024
Παναθηναϊκός – Ελσίνκι: Μονόδρομος η νίκη στο ΟΑΚΑ για το Conference League
28 Νοεμβρίου, 2024