Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία για την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες

Παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία του ΟΑΣΘ πραγματοποίησαν μέλη της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων- Φοιτητών- Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης.

Με σύνθημα «Δεν πάει άλλο η ταλαιπωρία, λαϊκό δικαίωμα η συγκοινωνία», οι συγκεντρωμένοι υπογράμμισαν την ανάγκη για καλύτερες συνθήκες μετακίνησης, με την αύξηση του στόλου των λεωφορείων και των δρομολογίων σε όλες τις γραμμές.

«Να γίνει ασφαλής, φθηνή και ανθρώπινη η συγκοινωνία», ζήτησε η Φωτεινή Σαλονικίδου, μέλος της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων- Φοιτητών- Συνταξιούχων, όπως και ο πρόεδρος του συνταξιουχικού κινήματος «Η Συσπείρωση» Βασίλης Παρτάλης, ο οποίος υποστήριξε ότι η μετακίνηση γίνεται «σε άθλιες συνθήκες, με αποτέλεσμα να καταρρέει κάθε ανθρώπινη αξιοπρέπεια», όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ.

Αντιπροσωπεία των διαδηλωτών είχε συνάντηση με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ Γιώργο Σκόδρα, ο οποίος, αφού ανέφερε ότι «η κατάσταση απέχει πολύ από το να είναι ικανοποιητική», ζήτησε από τους πολίτες να κάνουν λίγη υπομονή ακόμη, εξηγώντας πως «βρισκόμαστε προ της οριστικής λύσης του προβλήματος».

Όπως είπε, θα «τρέξουν» δύο διαγωνισμοί: ένας για μισθωμένα λεωφορεία κι ένας για επισκευή λεωφορείων, ενώ παράλληλα προχωρά από το υπουργείο Μεταφορών και τον ΟΣΕΘ η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, που θα αναλάβουν το υπεραστικό μεταφορικό έργο. «Ο Οργανισμός θα λειτουργεί μέχρι 31-12-2022, ταυτόχρονα με την ίδια τροπολογία δόθηκε η δυνατότητα μίσθωσης μεταχειρισμένων λεωφορείων, τα οποία θα είναι ετοιμοπαράδοτα κι έτσι θα μπουν στο σύστημα 100 λεωφορεία». Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός θα «βγει» τέλος του τρέχοντος έτους ή αρχές Ιανουαρίου και, όπως διαβεβαίωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, «μέχρι το Πάσχα θα αρχίσουμε να παραλαμβάνουμε τα πρώτα λεωφορεία».

Περίπου 100 (συν 20 εφεδρικά) θα είναι τα οχήματα που θα καλύψουν στο 100% τις συγκοινωνιακές ανάγκες εκτός πόλης, σύμφωνα με τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, ενώ τα «60 με 70 λεωφορεία που εξυπηρετούσαν την υπεραστική ζώνη μέχρι τώρα θα έρθουν μέσα στον πολεοδομικό ιστό», επισήμανε ο κ. Σκόδρας.
Υπογράμμισε, δε, ότι αυτή με αυτή τη σύμβαση και μόνο, εκτιμάται ότι η κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών της Θεσσαλονίκης «θα φτάσει σε ποσοστό 75 – 80% από 60% που είναι σήμερα», που κινούνται 320 με 340 λεωφορεία.

Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά στην επισκευή 92 λεωφορείων, που παρουσιάζουν πολύ σοβαρές βλάβες, από εξωτερικά συνεργεία.

Τα μέλη της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων- Φοιτητών- Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης αποχώρησαν μετά τη συνάντηση, δηλώνοντας πως θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, διεκδικώντας «άμεσες λύσεις για καλύτερη, ασφαλέστερη και πιο ποιοτική μετακίνηση».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Σουηδία: Δεν θα μας εκφοβίσουν οι προκλήσεις της Μόσχας
22 Νοεμβρίου, 2024
Προϋπολογισμός: 16 ερωτήσεις και απαντήσεις για την οικονομία
22 Νοεμβρίου, 2024
Αεροδρόμια: Άνοδος 8,9% στην επιβατική κίνηση στο δεκάμηνο
22 Νοεμβρίου, 2024
Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η μόνη δύναμη που μπορεί να βάλει φραγμό στα σχέδια της διαπλοκής
22 Νοεμβρίου, 2024
Πολάκης: Τη Δευτέρα θα ξεκινήσουμε την αντεπίθεση
22 Νοεμβρίου, 2024
Κρατούμενος στις φυλακές Χανίων έκρυβε ναρκωτικά στο κελί του
22 Νοεμβρίου, 2024
Ξέσπασε ο Κουσουλός: Ρε δεν ντρέπεστε;
22 Νοεμβρίου, 2024
Αλέξης Τσίπρας: Η λατρεία της εικόνας διείσδυσε και στην πλευρά της προόδου
22 Νοεμβρίου, 2024
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον Τούρκο υπουργό Μεταφορών στην Κωνσταντινούπολη
22 Νοεμβρίου, 2024
Ζελένσκι: Ο Πούτιν πρέπει να νιώσει τις πραγματικές συνέπειες των πράξεών του
22 Νοεμβρίου, 2024