Ακόμη και 700 μέτρα χρειάζεται να περπατήσει κάποιος για να διασχίσει κάθετα την Κηφισίας με ασφάλεια από το Άλσος Συγγρού μέχρι το νοσοκομείο ΚΑΤ όπου υπάρχει το επόμενο φανάρι, παλλόμενο όμως για τους πεζούς. Οπότε, η επόμενη πραγματικά φυλασσόμενη διάβαση είναι στην αρχή της Κηφισιάς στο Ζηρίνειο Γυμναστικό χώρο.
«Σε μία απόσταση από την Κηφισιά μέχρι τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, γύρω στα 8 χιλιόμετρα, υπάρχουν μόνο δύο υπέργειες διαβάσεις και μία υπόγεια» υπογράμμισε ο Παναγιώτης Μαδιάς, μηχανολόγος – ηλεκτρολόγος μηχανικός και δικαστικός πραγματογνώμων. Επιπλέον επισήμανε ως πολύ επικίνδυνες για τους πεζούς τις υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας από τους οδηγούς.
Όπως επισήμανε ο κ. Μαδιάς «Θα έπρεπε να πυκνώσουν και να είναι σε πιο κοντινές αποστάσεις οι διαβάσεις πεζών, αλλά και συμμόρφωση των οδηγών στα όρια ταχύτητας κάθε περιοχής» και έφερε ως παράδειγμα το σημείο μπροστά από το Άλσος Συγγρού όπου απέναντι υπάρχει και σχολείο και τα αυτοκίνητα κινούνται επί της Κηφισίας με 100 χιλιόμετρα τη στιγμή που το όριο ταχύτητας είναι στα 60 χιλιόμετρα.
«Άρα θα πρέπει να υπάρχει συστηματικός έλεγχος και πυκνές κάμερες ελέγχου ορίου της ταχύτητας» σημείωσε.
Από την εμπειρία του στο εξωτερικό επισήμανε ότι οι οδηγοί, παγώνουν το πόδι τους στο φρένο όχι μόνο στις διαβάσεις πεζών αλλά « ανεξέρτητα εάν υπάρχει πεζοφάναρο ή διάβαση πεζών, υπάρχει μεγάλος σεβασμός των οδηγών στους πεζούς» κάτι που δεν έχει ενσωματωθεί στην οδηγική μας κουλτούρα.
Έκανε λόγο για τον δήμο Τρικκαίων όπου υπάρχει μια διαφορετική κουλτούρα και συμπεριφορά των οδηγών προς τους πεζούς και πρότεινε να μιμηθούμε όλοι την προσπάθεια του δήμου Τρικκαίων.
Εγκληματική χαρακτήρισε τη συνήθεια πολλών οδηγών να μιλάνε ταυτόχρονα στο κινητό και επισήμανε τη σημασία της «οδήγησης χωρίς περισπασμούς».