Με χρυσό βραβείο τιμήθηκε η Teleperformance στην Ελλάδα, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή Digital Business Services, σε μεγάλη διοργάνωση του Contact Center World, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ.
Συγκεκριμένα, η Teleperformance έλαβε την ανώτατη διάκριση στην κατηγορία «Best Home/Remote Agent Program» για την περιοχή EMEA επιβεβαιώνοντας την ηγετική της θέση στην εξυπηρέτηση πελατών, παρέχοντας στους εργαζομένους της ένα σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον που υιοθετεί και ενσωματώνει νέες τάσεις, όπως η remote εργασία.
Το βραβείο αποτελεί αναγνώριση της στρατηγικής επιλογής της Teleperformance για την στήριξη και εξέλιξη του προσωπικού της που εργάζεται εξ αποστάσεως, με πρωτοβουλίες και καινοτόμες πρακτικές, όπως προγράμματα αναγνώρισης και επιβράβευσης, εικονικές δραστηριότητες και δράσεις για το ευ ζην, καθώς και με επενδύσεις στη διαρκή εκπαίδευσή του μέσω ειδικά διαμορφωμένων εργαλείων, αναφέρεται στην ανακοίνωση της Teleperformance.
Η παρουσίαση της υποψηφιότητας έγινε από τον κ. Δημήτρη Καζαζάκη, Senior Manager, Client Services, ο οποίος εστίασε στη δέσμευση της εταιρείας για ευέλικτες και αποτελεσματικές λύσεις απομακρυσμένης εργασίας σε ένα πρότυπο περιβάλλον, τονίζοντας ότι το 78% του εργατικού δυναμικού της Teleperformance στην Ελλάδα εργάζεται εξ αποστάσεως.
Σχετικά με τη διάκριση, ο κ. Καζαζάκης τόνισε: «Είναι μεγάλη μου τιμή που έλαβα το Χρυσό Βραβείο για το Best Home/Remote Agent Program» για την περιοχή EMEA. Η βράβευση αποτελεί αναγνώριση της αφοσίωσης και του καινοτόμου πνεύματος που διέπει ολόκληρη την ομάδα της Teleperformance στην Ελλάδα και καταδεικνύει την προσήλωσή μας σε λύσεις για εξ αποστάσεως εργασία, που αναβαθμίζουν την εμπειρία του πελάτη και προάγουν την επιχειρησιακή αριστεία. Είμαι πραγματικά υπερήφανος που εκπροσωπώ μια ομάδα η οποία συνεχώς επιδεικνύει σημαντικά επιτεύγματα και μπορεί να λειτουργήσει ως υπόδειγμα στον κλάδο. Μαζί μπορούμε να επιτύχουμε περισσότερα και να μοιραστούμε τις επιτυχημένες μας πρακτικές και εκτός συνόρων».
Τα βραβεία Top Ranking Performers Awards 2024, που απονεμήθηκαν στο πλαίσιο της διοργάνωσης του 19th Annual Next Generation Best Practice Conference Expo, από το Contact Center World, προσέλκυσαν πάνω από 2.000 συμμετοχές, από περισσότερα από 80 κράτη. Αριθμούν ήδη 19 χρόνια και θεωρούνται τα πιο σημαντικά βραβεία του κλάδου.
Το Contact Center World αποτελεί τη μεγαλύτερη ένωση παγκοσμίως για επαγγελματίες του κλάδου των Contact Center & του Customer Experience Management με πάνω 225.000 μέλη. Ιδρύθηκε το 1999 και διαχειρίζεται το μεγαλύτερο πρόγραμμα βραβείων για τον συγκεκριμένο κλάδο, ενώ τον υποστηρίζει με δεδομένα συγκριτικής αξιολόγησης, προγράμματα δέσμευσης εργαζομένων και εμπειρίας πελατών.