ΗΣΑΠ: Συνωστισμός και καθυστερήσεις λόγω του γερασμένου στόλου

Μεγάλα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά το επιβατικό κοινό της Αττικής, καθώς ο γερασμένος στόλος των συρμών του Ηλεκτρικού έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των δρομολογίων, αφού πολλοί από αυτούς, λόγω βλαβών, ακινητοποιούνται.

Σημειώνεται πως για τα δρομολόγια του ΗΣΑΠ χρησιμοποιούνται συρμοί από το 1982, με τους νεότερους να έχουν αγοραστεί το 2004.

«Προσπαθούμε να διαχειριστούμε την φτώχεια μας»

«Έχουμε 45 συρμούς, αλλά δεν έχουμε 45. Έχουμε 15 κάθε μέρα να κινούνται και αυτοί πολλές φορές είναι δανεικοί από το μετρό», λέει στο MEGA ο Πάνος Κοντογιάννης, μηχανολόγος – μηχανικός ΗΣΑΠ.

«Καθημερινά κινούνται 15 συρμοί, 17 είναι το μέγιστο που μπορούν να φτάσουν. Σε ώρες αιχμής θα πρέπει να είχαμε 19 – 21, σε μια κανονική ώρα που δεν έχουμε πολλή κίνηση και 15 αρκούν».

Όπως λέει ο ίδιος:

«Είναι αργά τα δρομολόγια μεταξύ τους, έχουμε μεγάλες χρονοαποστάσεις και αναγκαστικά ο κόσμος στριμώχνεται στα βαγόνια. Περνούν κάθε 8 λεπτά, φτάνουν τα 11 πολλές φορές. Προσπαθούμε να διαχειριστούμε την φτώχεια μας και τη μιζέρια μας».

Από το 2004, από τους 20 συρμούς που αγοράστηκαν, μόνο οι 6 κινούνται.

«4 έχουν καταστραφεί και οι υπόλοιποι ακινητούν για σοβαρή βλάβη».

«Μετά την κρίση σταμάτησαν να αγοράζουν ανταλλακτικά, αρχίσαμε να έχουμε προβλήματα συντήρησης», σημειώνει ο κ. Κοντογιάννης. «Αρχίσαμε να κάνουμε τσιγκουνιές στα ανταλλακτικά».

Όπως λέει ο ίδιος:

«Οι πολύ παλιοί συρμοί, οι 14, που είναι το ‘82 έχουν μπει σε πρόγραμμα ανακατασκευής. Αυτό είναι μια πολύ σοβαρή διαδικασία η οποία θα δώσει ζωή σε αυτούς τους παλιούς συρμούς για 10 χρόνια τουλάχιστον».

Σύμφωνα με τον κ. Κοντογιάννη:

«Οι γραμμές από εδώ (σ.σ. Πειραιά) έως το Φάληρο δεν αντικαταστάθηκαν όταν έγινε η μεγάλη ανακατασκευή της γραμμής μας, περίπου το 2010. Αυτό το κομμάτι παρέμεινε έτσι όπως ήταν, είναι γραμμές επάνω σε ξύλινους στρωτήρες σε ένα υπέδαφος που έχει πολλή υγρασία. Τα ξύλα σαπίζουν. Αυτήν την στιγμή έχει αρχίσει η διαδικασία να αντικατασταθούν τα σάπια ξύλα. Όταν έγινε η καταμέτρηση, λίγο μετά το δυστύχημα των Τεμπών, είχαμε 1.500 ξύλα τέτοια σάπια, δηλαδή ξύλα που δεν μπορούσε να σταθεί πάνω σωστά η γραμμή. Έχουν μπει σε μια διαδικασία να τα αλλάζουν. Δεν αλλάζουν σε ταχείς ρυθμούς. Πρέπει να έχουν αλλάξει 300 – 400. Από το Φάληρο μέχρι τον Πειραιά βραδυπορεί ο συρμός».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ουκρανία: «Πλήξαμε αποθήκη καυσίμων στη Ρωσία»
25 Νοεμβρίου, 2024
Ναυάγιο τουριστικού σκάφους στην Ερυθρά Θάλασσα
25 Νοεμβρίου, 2024
Κρήτη: Άνδρας έπεσε σε πηγάδι
25 Νοεμβρίου, 2024
Το προεδρείο του SPD πρότεινε ομόφωνα τον Όλαφ Σολτς για το χρίσμα του υποψηφίου γερμανού καγκελάριου
25 Νοεμβρίου, 2024
Τουλάχιστον 16 νεκροί και 7 αγνοούμενοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις στη Σουμάτρα
25 Νοεμβρίου, 2024
Μηνύει την πρώην σύζυγό του και μητέρα της Ειρήνης ο Γιάννης Μουρτζούκος
25 Νοεμβρίου, 2024
Συνελήφθη 22χρονος για την ένοπλη επίθεση στο Λονδίνο
25 Νοεμβρίου, 2024
Βρετανός βρέθηκε απανθρακωμένος στο όχημα του στην Κεφαλονιά
25 Νοεμβρίου, 2024
Δίωξη για εμπρησμό από αμέλεια στον σερβιτόρο που μετέφερε την τούρτα που προκάλεσε τη φωτιά στο μπαρ στο Παγκράτι
25 Νοεμβρίου, 2024
Μάστιγα η ενδοοικογενειακή βία – Ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων
25 Νοεμβρίου, 2024