Σταϊκούρας: Με τον αυτοκινητόδρομο Ιωάννινα – Κακαβιά η Ήπειρος αποκτά μια νέα υποδομή που θα συμβάλλει στην εθνική ανάπτυξη

«Το σπουδαίο αυτό, νέο έργο θα αποτελεί στοιχείο νευραλγικού χαρακτήρα στο χάρτη των οδικών αξόνων της πατρίδας μας», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας κατά την υπογραφή της σύμβασης του έργου «Επέκταση Ιόνιας Οδού – Τμήμα Ιωάννινα – Κακκαβιά», η οποία πραγματοποιήθηκε, σήμερα, στο κλειστό γυμναστήριο του Καλπακίου, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, του προέδρου της Βουλής και βουλευτή Ιωαννίνων, Κωνσταντίνου Τασούλα και του υφυπουργού Υποδομών Νίκου Ταχιάου.

Παρόντες στην τελετή υπογραφής της Σύμβασης ήταν, επίσης, η βουλευτής Ιωαννίνων Μαρία – Αλεξάνδρα Κεφάλα, ο βουλευτής Άρτας Γεώργιος Στύλιος, ο περιφερειάρχης Ηπείρου, Αλέξανδρος Καχριμάνης, ο δήμαρχος Ιωαννίνων, Θωμάς Μπέγκας, ο δήμαρχος Πωγωνίου, Κωνσταντίνος Καψάλης, ο δήμαρχος Ζαγορίου, Γιώργος Σουκουβέλος και ο δήμαρχος Κόνιτσας, Ανδρέας Παπασπύρου.

Η σύμβαση υπεγράφη από τον αναπληρωτή γενικό διευθυντή Συγκοινωνιακών Υποδομών, του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Δημήτριο Αναγνώπουλο και τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου ΑΒΑΞ, Κωνσταντίνο Μιτζάλη.

Ο κ. Σταϊκούρας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας, του περιέγραψε τα οφέλη της κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου, μήκους περίπου 70 χιλιομέτρων, ο οποίος αποτελεί τη φυσική απόληξη της Ιόνιας Οδού και τον δυτικότερο κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού. Όπως είπε:

«Αποτελεί ένα έργο διασυνοριακής σημασίας, καθώς ουσιαστικά επεκτείνει και συνδέει τους δύο αυτοκινητόδρομους που διατρέχουν σήμερα τη Δυτική και τη Βόρεια Ελλάδα, φτάνοντας μέχρι τα ελληνοαλβανικά σύνορα».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε: «Με τον αυτοκινητόδρομο Ιωάννινα – Κακαβιά, η Ήπειρος θα αποκτήσει μια νέα υποδομή, η οποία θα συμβάλλει στην περιφερειακή και την εθνική ανάπτυξη και θα ενισχύσει την κοινωνική συνοχή, ανάμεσα σε πολλές περιοχές της Δυτικής και της Βόρειας Ελλάδας. Θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για καλύτερη ποιότητα ζωής στους πολίτες και θα βελτιώσει το επίπεδο οδικής ασφάλειας σε μια δύσκολη διαδρομή, η οποία συγκεντρώνει υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο».

Πρόκειται για ένα έργο υψηλών τεχνικών απαιτήσεων, το οποίο αποτελείται από δύο υπο-τμήματα, και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 12 ανισόπεδους κόμβους, 5 γέφυρες, 1 σήραγγα, και 5 άνω και 25 κάτω διαβάσεις,

Ο προϋπολογισμός αγγίζει τα 310 εκατ. ευρώ και εντάχθηκε στο Πρόγραμμα «Μεταφορές 2021-2027», του Νέου ΕΣΠΑ.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ρουί Βιτόρια: Να νικήσουμε εμφατικά τη Ντιναμό Μινσκ
18 Δεκεμβρίου, 2024
Μελόνι: Έχω καλές σχέσεις με τον Μασκ, αλλά δεν παίρνω εντολές από κανέναν
18 Δεκεμβρίου, 2024
Αταμάν: Επικίνδυνο το ματς με την Μπασκόνια
18 Δεκεμβρίου, 2024
Hellenic Train: Ποια δρομολόγια δεν θα γίνουν την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου λόγω στάσης εργασίας
18 Δεκεμβρίου, 2024
Τζιτζικώστας: Οι βασικές αρχές της νέας στρατηγικής για τον τουρισμό
18 Δεκεμβρίου, 2024
Για ανθρωποκτονία κατηγορείται ο 33χρονος που παρέσυρε 36χρονη στην Κρήτη
18 Δεκεμβρίου, 2024
Στις Βρυξέλλες για την προσύνοδο του ΕΣΚ ο Νίκος Ανδρουλάκης
18 Δεκεμβρίου, 2024
Ζελένσκι: Η Ουκρανία δεν μπορεί να ανακτήσει τα εδάφη που κατέχει η Ρωσία
18 Δεκεμβρίου, 2024
Τι είπε ο 13χρονος μαθητής στα Φάρσαλα που πήγε στο σχολείο με όπλο κρότου
18 Δεκεμβρίου, 2024
ΑΕΚ – ΠΑΟΚ: Κατέρρευσε φίλαθλος έξω από την OPAP Arena
18 Δεκεμβρίου, 2024