Δ. Κουτσούμπας: Στην πρόταση του ΠΑΣΟΚ, μπαίνει μόνο το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος

Οι ευθύνες για το δυστύχημα των Τεμπών δεν περιορίζονται στον Χρήστο Τριαντόπουλο, περιλαμβάνει και άλλα πολιτικά πρόσωπα που εμπλέκονται και τον ίδιο τον πρωθυπουργό, είπε ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας μιλώντας στην Βουλή, στο πλαίσιο της συζήτησης για τη σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής.

«Η συγκάλυψη αποτελεί συνολική ευθύνη της κυβέρνησης της ΝΔ και είναι τόσο για την πυρκαγιά και την έκρηξη, αλλά και για την ίδια την σύγκρουση», τόνισε ο κ. Κουτσούμπας.

Υποστήριξε δε ότι «είναι σοβαρές οι ευθύνες που πρωθυπουργού για τα ίδια αδικήματα που διώκεται ο κ. Τριαντόπουλος, παράβαση καθήκοντος και υπόθαλψη στην παρεμπόδιση της δικαιοσύνης». Επικαλέστηκε συνέντευξη του Χρήστου Τριαντοπούλου λίγες μέρες μετά το δυστύχημα όπου έλεγε ότι «με εντολή του πρωθυπουργού κλήθηκα να το διαχειριστώ προσωπικά και να βρεθώ εκεί για πέντε ημέρες. Με βάση το νόμο που έχει φέρει η κυβέρνηση ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί υπέχουν ευθύνη για τις πράξεις ή παραλείψεις των υφυπουργών.

Οι ποινικές ευθύνες του Χρήστου Τριαντόπουλου για τη συγκάλυψη, με το επιχείρημα από τη μεριά του ΠΑΣΟΚ, ότι η ανάκριση έχει ολοκληρωθεί κατά το μέρος που τον αφορά. Βεβαίως, την ίδια στιγμή, και μετά το “κλείσιμο” της ανάκρισης, ολοένα νέα στοιχεία βγαίνουν στο φως, που αφορούν και χειρισμούς που έγιναν τις πρώτες ώρες και ημέρες του εγκλήματος. Όμως στις ίδιες τις ποινικές ευθύνες του συγκεκριμένου στελέχους της κυβέρνησης, στην πρόταση του ΠΑΣΟΚ, μπαίνει μόνο το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος».

Ολόκληρη η ομιλία του Δημήτρη Κουτσούμπα

Το αν η Βουλή εξακολουθεί να συζητά δύο χρόνια μετά για το έγκλημα στα Τέμπη, αυτή τη φορά για τη συγκρότηση Προανακριτικής Επιτροπής για τις ευθύνες του υπουργού σας Τριαντόπουλου, δεν είναι βέβαια γιατί σας στρίμωξε το ΠΑΣΟΚ με την πρότασή του. Είναι γιατί σας έχει στριμώξει για τα καλά αυτός ο περήφανος λαός και τα παιδιά του, που την Παρασκευή μετέτρεψαν όλη τη χώρα σε μια μεγαλειώδη, συγκλονιστική απεργιακή διαδήλωση και έγραψαν ιστορία.

Πάνω από ένα εκατομμύριο απεργοί, εργαζόμενοι και κυρίως νέοι άνθρωποι πλημμύρισε τις πλατείες σε όλη τη χώρα, αλλά και στο εξωτερικό. Μπορεί πλέον να γραφτεί με μεγάλα γράμματα πως στις 28 του Φλεβάρη 2025, μέρα συμπλήρωσης δύο χρόνων από το έγκλημα στα Τέμπη, πραγματοποιήθηκε, σε αυτή εδώ τη χώρα, η μεγαλύτερη απεργία που έχει γνωρίσει ποτέ αυτός ο τόπος!

Έτσι γράφουν ιστορία οι λαοί. Στους δρόμους του αγώνα! Εκεί χτυπά η καρδιά τους, εκεί ζητούν το δίκιο τους, εκεί τιμούν τους νεκρούς τους, εκεί παλεύουν για τη ζωή τους, τα όνειρά τους!

Και σήμερα κανείς σας, πολύ περισσότερο η κυβέρνηση της ΝΔ, δεν μπορεί να προσπεράσει το γεγονός πως υπάρχει ένας λαός, που μπορεί ακόμα πιο αποφασιστικά να βάλει τη σφραγίδα του στις εξελίξεις, στην προσπάθεια του να ζήσει με αξιοπρέπεια και να ανασάνει από την ασφυξία που προκαλεί το σύστημα της αδικίας και της εκμετάλλευσης που όλοι σας κυβέρνηση, βουλευτές της πλειοψηφίας και βολική αντιπολίτευση στηρίζετε. Το απέδειξε μια φορά, μπορεί και να το επαναλάβει.

Σε αυτές τις συνθήκες λοιπόν, που οι εργαζόμενοι, οι φοιτητές, οι μαθητές, σύσσωμος ο λαός, στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα στην κυβέρνησή σας και σε όλους τους ενόχους για το τραγικό έγκλημα στα Τέμπη, νέα στοιχεία και πορίσματα βγαίνουν συνεχώς στο φως. Και ενώ, το ΚΚΕ είχε ζητήσει ήδη προ ημερησίας συζήτηση στη βουλή, για να μπει στο κάδρο όλη η εικόνα, το σύνολο των ευθυνών για το έγκλημα και τη συγκάλυψή του, συζητάμε την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για σύσταση προανακριτικής επιτροπής.

Τι μπαίνει στο επίκεντρο με αυτή την πρόταση;

Οι ποινικές ευθύνες του Χρήστου Τριαντόπουλου για τη συγκάλυψη, με το επιχείρημα από τη μεριά του ΠΑΣΟΚ, ότι η ανάκριση έχει ολοκληρωθεί κατά το μέρος που τον αφορά. Βεβαίως, την ίδια στιγμή, και μετά το “κλείσιμο” της ανάκρισης, ολοένα νέα στοιχεία βγαίνουν στο φως, που αφορούν και χειρισμούς που έγιναν τις πρώτες ώρες και ημέρες του εγκλήματος. Όμως στις ίδιες τις ποινικές ευθύνες του συγκεκριμένου στελέχους της κυβέρνησης, στην πρόταση του ΠΑΣΟΚ, μπαίνει μόνο το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος.

Εμείς συμφωνούμε ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις για παράβαση καθήκοντος, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Δεν μπορούμε να σταθούμε μόνο σε αυτό. Από την ίδια τη δικογραφία, έχει γίνει φανερό ότι ταυτόχρονα, υπάρχουν και άλλα, πολύ σοβαρά ζητήματα που πρέπει να συζητηθούν και στη Βουλή. Υπάρχουν επαρκείς ενδείξεις, κατά τη γνώμη μας, και για το αδίκημα της υπόθαλψης – παρεμπόδισης της δικαιοσύνης (με βάση το άρθρο 231 του Ποινικού Κώδικα), που μάλιστα προβλέπει αυστηρότερη ποινή. Γιατί υπάρχουν, έχουν καταγραφεί, στοιχεία για άτυπες συναντήσεις, εκτός του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας, στις οποίες ήταν παρών ο Τριαντόπουλος και οι οποίες συνδέονται με τις ενέργειες στον τόπο του εγκλήματος.

Υπάρχουν, έχουν καταγραφεί στοιχεία, πως τα περίπου 300 κυβικά χώμα που απομακρύνθηκαν, βρίσκονταν αρχικά σε σημείο που δεν εμπόδιζε τις επιχειρήσεις… Όμως δόθηκε εντολή να πεταχτούν. Και τελικά, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, μεταφέρθηκαν με δική του πρωτοβουλία σε …δικό του οικόπεδο! Μιλάμε για υλικό, για χώματα, στα οποία τελικά εντοπίστηκε ακόμα και βιολογικό υλικό θυμάτων!

Βέβαια πρέπει να συζητηθούν και όσα στοιχεία προέκυψαν και για άλλα κυβερνητικά στελέχη! Μαζί με τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ, τον Τριαντόπουλο, ήταν και άλλα μέλη της κυβέρνησης εκεί. Υπουργοί και υφυπουργοί, που από τις πρώτες ώρες βρίσκονταν στο σημείο. Άρα, δεν μπορούμε να θεωρούμε ότι έχει κλείσει η υπόθεση για όλους αυτούς, όπως διαφαίνεται από την εισαγγελική διάταξη και την πρόταση του ΠΑΣΟΚ!

Πόσο μάλλον, που, πρόσφατα, από την πορεία των ερευνών, αναδείχτηκε ο ρόλος ενός άλλου μέλους της κυβέρνησης του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του Γιάννη Ξιφαρά.

Στην πραγματικότητα, η συγκάλυψη αποτελεί συνολική ευθύνη της κυβέρνησης της ΝΔ. Και είναι συγκάλυψη και γύρω από την πυρκαγιά και την έκρηξη, αλλά βέβαια και γύρω από την ίδια τη σύγκρουση, τα πραγματικά αίτιά της, τα κίνητρα και την αλήθεια, πίσω από όσα οδήγησαν στο συγκεκριμένο έγκλημα. Γι’ αυτό είναι σοβαρές οι ευθύνες που πρέπει να διερευνηθούν και για τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, τον Κυριάκο Μητσοτάκη, για αυτά τα αδικήματα: Δηλαδή, της παράβασης καθήκοντος και της υπόθαλψης – παρεμπόδισης της δικαιοσύνης.

Και να γιατί:

Σε συνέντευξή του λίγες μέρες μετά την τραγωδία, ο ίδιος ο κ. Τριαντόπουλος είπε κατά λέξη: «Έτυχε με εντολή του πρωθυπουργού να το διαχειριστώ κιόλας από κοντά, να βρεθώ στο σημείο για πέντε μέρες». Με βάση λοιπόν, τον ίδιο το νόμο 4622/2019 του κ. Μητσοτάκη, για το επιτελικό κράτος, ο Πρωθυπουργός, όπως και οι Υπουργοί, υπέχουν κοινοβουλευτική ευθύνη και για τις πράξεις ή παραλείψεις των Υφυπουργών.

Εξάλλου, ο κ. Μητσοτάκης, κάλυπτε πλήρως όλο αυτό το διάστημα τον υφυπουργό του, Χρήστο Τριαντόπουλο. Τον “έσωσε” από την εξεταστική επιτροπή, την οποία έκλεισε άρον- άρον. Και βέβαια, όπως είναι γνωστό, ο ίδιος ο πρωθυπουργός, 20 μέρες μετά το έγκλημα, έσπευσε να προεξοφλήσει ότι δε μετέφερε τίποτα το εύφλεκτο η εμπορική αμαξοστοιχία!

Γενικά, μέχρι πρόσφατα, έδινε πλήρη κάλυψη συνολικά στους χειρισμούς που έγιναν, στη λογική ότι ήταν όλα «καλώς καμωμένα», επιβεβαιώνοντας, ότι οι όποιες αποφάσεις πάρθηκαν, ήταν σε απόλυτο συντονισμό μαζί του και σε πλήρη γνώση του.

Τώρα βγαίνετε και λέτε, ότι η αλλοίωση του τόπου του εγκλήματος, με την απώλεια στοιχείων ζωτικής σημασίας, όπως λέει το πόρισμα, δεν συνιστά συγκάλυψη, για ο,τι λάθος έγινε, γιατί αυτό έγινε από κάποιες υπηρεσίες κι όχι με εντολή της κυβέρνησης!Πρόκειται περί νομικής και κυρίως πολιτικής ανοησίας.

Ακόμη κι αν δεχτούμε ότι δεν υπήρξε κυβερνητική εντολή, ότι η κυβέρνηση δεν καθοδήγησε σχεδιασμένα την αλλοίωση του χώρου, το οποίο φυσικά είναι προς διερεύνηση, η ευθύνη της ακέραια παραμένει. Γιατί δεν διαφύλαξε το χώρο του εγκλήματος, όπως είχε καθήκον. Άρα φέρει ευθύνες, ακόμα αν, όχι με σκόπιμες πράξεις της, πάντως με τις εγκληματικές παραλείψεις της.

Πάμε παρακάτω! Ο κ. Μητσοτάκης, με επιστολή του στις 6 Μάρτη του 2023 προς τον τότε Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, προχώρησε σε δημόσιες υποδείξεις, σχετικά με τη διερεύνηση του δυστυχήματος των Τεμπών, όπως το έλεγε ο ίδιος! Γεγονός, που ανοίγει και ζητήματα αθέμιτης επιρροής σε δικαστικούς λειτουργούς με βάση το άρθρο 167Α του ΠΚ. Και τα παραπάνω, είναι μόνο ένα μέρος των ποινικών ευθυνών που έχουν αναδειχθεί όλο αυτό το διάστημα, για όσα κάνατε ή δεν κάνατε, μετά το έγκλημα.

Το κύριο βάρος της ευθύνης σας όμως είναι το ίδιο το έγκλημα, η μετωπική σύγκρουση και η πυρκαγιά που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, φοιτητές και εργαζόμενους. Και στο πλαίσιο της Εξεταστικής Επιτροπής και στο Πόρισμα του ΚΚΕ αναδείχθηκαν οι σοβαρές πολιτικές και ποινικές σας ευθύνες. Ευθύνες που αφορούν και όλες τις κυβερνήσεις, όλα τα κόμματα της ΕΕ, της πολιτικής του κέρδους, για ό,τι προηγήθηκε για να φτάσουμε σε εκείνη την αποφράδα μέρα.

Οπότε αναμενόμενο είναι, το ΠΑΣΟΚ να μη θέλει η συζήτηση να πάει εκεί, θέλοντας να βγάλει την ουρά του απ’ έξω…Αναμενόμενο, να θέλετε ορισμένοι, να κυριαρχήσει, όχι η ουσιαστική και βαθιά συζήτηση για να αποκαλυφθεί όλη η αλήθεια, αλλά επιδιώκετε να κυριαρχήσουν οι ανέξοδοι διαξιφισμοί και τα κοινοβουλευτικά σόου που γίνονται εδώ μέσα.

Όλα όσα ανέδειξε στο Πόρισμά του, το ΚΚΕ, επιβεβαιώθηκαν και από τις μετέπειτα εξελίξεις, κατά την πορεία της ανάκρισης, μέσα και από την τιτάνια προσπάθεια των συγγενών των θυμάτων του εγκλήματος. Ακόμα και το πόρισμα του ίδιου του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), παρότι όχι ολοκληρωμένο, ανέδειξε χρόνια προβλήματα του σιδηρόδρομου, που οδήγησαν στη σύγκρουση, από την ελλιπή συντήρηση και την έλλειψη μέτρων ασφαλείας του δικτύου, μέχρι τις ελλείψεις στο προσωπικό κ.α. Οι διαπιστώσεις του πορίσματος επιβεβαιώνουν με τον τρόπο τους το “πάμε κι όπου βγει” που κυριαρχεί στον σιδηρόδρομο.

Οδηγούν κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο στις τεράστιες πολιτικές και ποινικές ευθύνες σας. Επιβεβαιώνουν τις τεράστιες ευθύνες σας, όπως και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, γιατί είναι δική σας αρμοδιότητα και υποχρέωση η δημιουργία ενός ενιαίου δημόσιου φορέα στο σιδηρόδρομο, που θα εξασφάλιζε τον ενιαίο συντονισμό και την αποτελεσματική λειτουργία του, όπως αναφέρει το πόρισμα. Και η σημερινή κυβέρνηση, όπως και όλες οι προηγούμενες, οφείλατε να τον έχετε συγκροτήσει. Και από αυτές τις πολιτικές και ποινικές ευθύνες δεν ξεπλένεστε, ούτε εσείς, ούτε οι προκάτοχοί σας.

Εμείς θα συνεχίσουμε να αποκαλύπτουμε πλατιά μέσα στο λαό, όλη την αλήθεια που αναδείχθηκε. Πρώτα από όλα, την αλήθεια ότι διαχρονικά το κράτος και οι κυβερνήσεις, αντιμετώπισαν και εξακολουθούν, ακόμα και μετά από όσα τραγικά συνέβησαν, να αντιμετωπίζουν τα ολοκληρωμένα μέτρα ασφάλειας στο σιδηρόδρομο ως κόστος.

Με την ευκαιρία, να σας θυμίσω, ότι στην Εξεταστική Επιτροπή, μέλος της επιτροπής Εμπειρογνωμόνων της ίδιας της κυβέρνησης, δήλωσε, ότι συστήματα ασφαλείας μπορούν να εγκατασταθούν, το πολύ στο 20% από τα πιστοποιημένα βαγόνια, γιατί αυτό, λέει, κοστίζει 100.000 ευρώ ανά βαγόνι ή 150.000 ευρώ ανά χιλιόμετρο γραμμής! Αλλά και ο κ. Σπίρτζης του ΣΥΡΙΖΑ, έφτασε στο σημείο να πει, ότι σε μεγάλο τμήμα του σιδηροδρόμου, δεν θα αποκατασταθεί ποτέ το σύστημα ΕTCS, το βασικό σύστημα ασφαλείας δηλαδή!

Ακούσαμε, επίσης από τον πρώην πρόεδρο της δήθεν “ανεξάρτητης αρχής”, της ΡΑΣ, ότι το να αντικατασταθούν το 95% των τρένων, που έχουν απαρχαιωμένες προδιαγραφές, σαν τα τρένα δηλαδή που συγκρούστηκαν, είναι … “πολυτέλεια”!

Και γιατί γίνονται όλα αυτά;

Γιατί τελικά η ασφάλεια στους σιδηρόδρομους, στις μεταφορές, θεωρείται κόστος, πολυτέλεια, και δεν “επιλέγεται”. Κι αυτό το αναδείξαμε και θα συνεχίσουμε να το αποκαλύπτουμε: Απλά, για να υπάρχουν .. “δημοσιονομικά περιθώρια”, να δίνεται ζεστό χρήμα στους ομίλους, να στηρίζονται τα κέρδη, και οι πολεμικοί σχεδιασμοί πάλι για τα κέρδη.

Για να στηριχτούν αυτά τα κέρδη των αλητήριων, υλοποιήθηκε σταθερά η πολιτική διάσπασης και τεμαχισμού του κρατικού ΟΣΕ, ώστε να ιδιωτικοποιηθεί τελικά το κερδοφόρο τμήμα του. Για αυτό προχώρησε η αποψίλωση του έμπειρου και εξειδικευμένου προσωπικού και η υποστελέχωση, που με το νόμο Ρέππα το 2010, κύριοι του ΠΑΣΟΚ, μειώθηκε στο μισό μέσα σε ένα χρόνο, με όλους τους μετέπειτα υπουργούς να δικαιολογούν, μάλιστα, αυτή την επιλογή!

Αυτή η εγκληματική πολιτική έχει και την σφραγίδα της ΕΕ, που έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να το λέμε, που ορισμένοι θέλουν να την εμφανίσουν σαν θεματοφύλακα της ασφάλειας και του κράτους δικαίου. Ευρωπαϊκή κατεύθυνση είναι η «απελευθέρωση» των σιδηροδρομικών μεταφορών, η εμπορευματοποίησή τους, σε βάρος όλων των αναγκαίων μέτρων ασφαλείας. Με τη βούλα της ΕΕ κυκλοφορούν τρένα, με τις παλιές, προ 30ετίας προδιαγραφές ασφαλείας.

Αυτά συμβαίνουν σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και καταρρίπτουν τα διάφορα “αφηγήματα” ότι τέτοια εγκλήματα είναι απόρροια μόνο “ελληνικών παθογενειών”, ότι είναι οι κακοδαιμονίες όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης, ή ότι είναι μόνο του “επιτελικού κράτους Μητσοτάκη”, όπως λέει πχ ο κ. Ανδρουλάκης.

Το κράτος έχει τεράστιες ευθύνες, κι αυτό αφορά και τη δικαιοσύνη ως κρατική λειτουργία, και άλλες “ανεξάρτητες” δήθεν αρχές. Συνολικά 93 εξώδικες δηλώσεις – ανακοινώσεις έγιναν από τις 9/7/2015 έως τις 4/2/2023, από φορείς και συνδικαλιστικές οργανώσεις για την απαράδεκτη κατάσταση στο σιδηρόδρομο, και καμιά αυτεπάγγελτη έρευνα δεν κινήθηκε, όπως έπρεπε.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, όπως αποκαλύφθηκε στην Εξεταστική επιτροπή, δεν λειτουργούσε κανένα σύστημα ασφαλείας, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν σχετικές συμβάσεις από το 2006, από το 2007 και από το 2014, η γνωστή σύμβαση 717.

Και παρόλο που, επίσης είχαμε ψηφίσει την προανακριτική του ΠΑΣΟΚ για την 717, θυμίζουμε ότι αυτή, δεν καταλόγιζε ευθύνες για τους θανάτους, αλλά μόνο για την οικονομική ζημιά της ΕΕ. Λες και το κυρίαρχο είναι εάν παθαίνει κάποια οικονομική ζημιά η η ΕΕ των μονοπωλίων που ξεζουμίζει τους λαούς για να ζουν πλουσιοπάροχα οι ηγέτες της!

Το σύστημα ανάθεσης των συμβάσεων για τα συστήματα ασφαλείας, ήταν κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων που ανταγωνίζονται και μεταξύ τους, όπως πάντα. Γι’ αυτό τελικά τα συστήματα ασφαλείας, και κατατεμαχισμένα ήταν, και ασύμβατα μεταξύ τους, και άρα μη λειτουργικά!

Ακόμα και τα μέτρα συγκάλυψης του εγκλήματος, κι αυτά φαίνεται να έχουν τη ματωμένη σφραγίδα του κέρδους που υπηρετείτε. Όπως κατέθεσε μάρτυρας αστυνομικός, την 1η Μάρτη 2023, κι ενώ ακόμα καλά – καλά δεν είχαν περισυλλεγεί οι σοροί (!) των νεκρών συνανθρώπων μας, αμαξοστοιχία του ΟΣΕ προσέγγισε τον τόπο του εγκλήματος για να παραλάβει τα άθικτα κοντέινερ της αιματοβαμμένης εμπορικής αμαξοστοιχίας! Τέτοια η “πρεμούρα” σας για να τρέξουν οι μεταφορές των εμπορευμάτων!

Πρόκειται για γενική, πολιτική σας κατεύθυνση και επιλογή. Πάλι στην Εξεταστική Επιτροπή, ακούσαμε τον Διευθυντή Κυκλοφορίας και Διαχείρισης Χωρητικότητας του ΟΣΕ να λέει, πως «επιτρέπαμε στα τρένα να ‘τρέχουν’ με 160 χλμ. χωρίς σηματοδότηση, για να προσελκύουμε σιδηροδρομικές επιχειρήσεις να κάνουν αιτήσεις για δρομολόγια»! Τόσο εγκληματικά ανεύθυνοι, όλοι αυτοί οι υπεύθυνοι!

Για να μην αναφέρουμε, ότι στα φορτία, όπως αναδείχθηκε, δεν γίνεται σχεδόν ποτέ πραγματικός έλεγχος, παρά μόνο στα χαρτιά, με αποτέλεσμα αρκετές φορές, όπως αποδείχτηκε, άλλο να γράφουν τα χαρτιά κι άλλο στην πραγματικότητα να κουβαλάνε τα φορτία! Κι αν είναι μάλιστα για τις πολεμικές ανάγκες του ΝΑΤΟ, τότε είναι που δεν ξέρει κανένας τι άλλο έγκλημα μπορεί να συμβεί…

Για να μην πούμε το πλέον κρίσιμο στις μέρες μας…Πως μέσα και στη δικογραφία, υπάρχουν δεκάδες άδειες από τον ΟΣΕ, το διάστημα 2022 – 2024, για διέλευση στρατιωτικού υλικού των ΗΠΑ – ΝΑΤΟ μέσα από το σιδηροδρομικό δίκτυο, με ό,τι κινδύνους φέρει αυτό για την ασφάλεια των επιβατών, των περιοχών, του λαού μας. Όπως τα φορτία με το ΤΝΤ που μετέφεραν στο Λαύριο, μέσα από σπίτια και σχολεία, χωρίς καν συνοδεία και μέτρα ασφαλείας και τα οποία τα σταμάτησε το ΚΚΕ και το Εργατικό Κέντρο, εμποδίζοντας την επικίνδυνη διέλευσή τους!

Μετά από όλα αυτά, μόνο τυχαία δεν είναι, όλα αυτά που πλέον έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας και τα γνωρίζει ο λαός μας…Από την καταστροφή κρίσιμου βιντεοληπτικού υλικού και το ανεκδιήγητο μοντάρισμα των συνομιλιών σταθμάρχη και μηχανοδηγού, μέχρι το τεράστιο μέγεθος της αλλοίωσης του τόπου του εγκλήματος! Οπότε, προφανώς, κανέναν δεν πείθουν τα βίντεο που βρέθηκαν στα σκουπίδια, σε μια ύστατη προσπάθεια της κυβέρνησης να δείξει ότι όλα έχουν γίνει “όπως έπρεπε”, όπως μας έλεγε μέχρι εκείνη τη στιγμή…

Εμείς, όπως πάντα, θα συνεχίσουμε και μέσα στη βουλή, την προσπάθειά μας, για να αξιοποιηθεί κάθε “χαραμάδα”, για να ριχτεί παραπάνω φως στην υπόθεση. Θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις, για να αποδοθούν σε όλους τους ενόχους, όλες οι ευθύνες, ποινικές και βέβαια πολιτικές. Γιατί αυτές δεν “παραγράφονται” στη συνείδηση του εργαζόμενου λαού και της νέας γενιάς, που έχει ορκιστεί να μην ξεχάσει, να μην αφήσει αυτό το έγκλημα να συγκαλυφθεί.

Θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις, ώστε το εργατικό λαϊκό κίνημα, να βάλει στο στόχαστρο τον πραγματικό, μεγάλο ένοχο, τις ματωμένες ράγες του κέρδους, του συστήματος της εκμετάλλευσης και το κράτος, με όλες τις κυβερνήσεις που υπηρετούν όλα αυτά.

Θα κάνουμε λοιπόν, τα πάντα, ώστε να αξιοποιηθεί το παραμικρό περιθώριο για να φωτιστούν όλες οι πλευρές αυτού του μεγάλου εγκλήματος του κέρδους που δεν υπολογίζει την ανθρώπινη ζωή.

Γνωρίζουμε όμως πολύ καλά, ότι στο πλαίσιο αυτού του σάπιου συστήματος και των θεσμών του, η τράπουλα είναι σημαδεμένη, ότι υπάρχουν στεγανά, ότι πάνω από όλα υπάρχει ένας αρνητικός πολιτικός συσχετισμός που επιτρέπει στην εκάστοτε κοινοβουλευτική πλειοψηφία, ελέω εκλογικού νόμου, να καθορίζει το αποτέλεσμα των προανακριτικών και το αν θα ασκηθεί ποινική δίωξη κατά πολιτικών προσώπων. Γιατί, εκτός όλων των άλλων, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, φρόντισαν να διασφαλίσουν την ειδική ποινική μεταχείριση των πολιτικών προσώπων, μέσω του άθλιου νόμου περί ευθύνης υπουργών, αρνούμενοι και στο ζήτημα αυτό την πρόταση του ΚΚΕ για κατάργησή του.

Γι αυτό το λόγο από την πρώτη στιγμή είπαμε -και είμαστε δυστυχώς οι μόνοι που το λέμε- ότι μόνο ο λαϊκός παράγοντας με τον αγώνα του, μπορεί να πιέσει πραγματικά, να στριμώξει όσους θέλουν την συγκάλυψη. Και τελικά, να φέρει στο φως, όλη την αλήθεια και για το έγκλημα των Τεμπών και για όλα τα εγκλήματα σε βάρος του λαού μας.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Τζόρτζια Μελόνι για σχέσεις ΗΠΑ – Ευρώπης: Στόχος μας είναι η μείωση των διαφορών
4 Μαρτίου, 2025
Με δασμούς 25% σε εισαγωγές αμερικανικών προϊόντων απαντά στις ΗΠΑ ο Καναδάς
4 Μαρτίου, 2025
Μητσοτάκης: Χαιρετίζω την πρόταση της Φον Ντερ Λάιεν για επανεξοπλισμό της Ευρώπης
4 Μαρτίου, 2025
ΣΟΚ: Έλουσε το σπίτι με βενζίνη και επιχείρησε να κάψει ζωντανή την εν διαστάσει σύζυγο του
4 Μαρτίου, 2025
Οικογένεια Καλογήρου: Τα 24 αναπάντητα ερωτήματα που αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας
4 Μαρτίου, 2025
Τεντόγλου: Οριστικά απών από το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου
4 Μαρτίου, 2025
Η Ρωσία συμφώνησε να διαμεσολαβήσει ανάμεσα στις ΗΠΑ και το Ιράν για το πυρηνικό του πρόγραμμα
4 Μαρτίου, 2025
Το Μεξικό ανακοίνωσε αντίποινα στους δασμούς Τραμπ
4 Μαρτίου, 2025
Ο Βανς αποκάλυψε το παρασκήνιο του καβγά Ζελένσκι – Τραμπ στο Λευκό Οίκο
4 Μαρτίου, 2025
Καραμπόλα στην Κατεχάκη: «Έγινε μακελειό σε ένα σπιτικό»
4 Μαρτίου, 2025