«Δεν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις» τόνισε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σε νέες δηλώσεις του στη «σκιά» του εντάλματος σύλληψης των βελγικών αρχών, το οποίο έφτασε χθες στη Βουλή, για εμπλοκή του στην υπόθεση Qatar Gate.
«Όλη η ιστορία είναι μία μπούρδα», είπε ο ίδιος χαρακτηριστικά, μιλώντας στον ΣΚΑÏ το πρωί της Τετάρτης (24/06) και σημειώνοντας ότι «το ένταλμα είναι της βελγικής αστυνομίας».
«Δεν φοβάμαι τίποτα», επεσήμανε, υπογραμμίζοντας ότι «το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο», με βάση τη διαδικασία που ακολουθήθηκε.















