Έναν συνολικό απολογισμό της κυβερνητικής πορείας από το 2019 έως σήμερα, κάνει στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, με αφορμή τη συμπλήρωση επτά ετών από την ανάληψη της διακυβέρνησης και τριών ετών από την επανεκλογή της Νέας Δημοκρατίας.
Ο πρωθυπουργός αναφέρεται στις αλλαγές που, όπως υποστηρίζει, έχουν συντελεστεί στην οικονομία, την απασχόληση, την ψηφιοποίηση του κράτους, την υγεία, την παιδεία και την άμυνα, απαντά στην κριτική της αντιπολίτευσης, υπερασπίζεται την αξιοπιστία της κυβέρνησης ως προς την υλοποίηση των προεκλογικών της δεσμεύσεων και θέτει ως επόμενο ορόσημο το 2030, παρουσιάζοντας το σχέδιο για τη συνέχιση των μεταρρυθμίσεων.
«Δεν πιστεύω ότι οι πολίτες αποφασίζουν με βάση μόνο έναν απολογισμό. Κοιτούν -και σωστά- κυρίως μπροστά» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο κ. Μητσοτάκης.
Αναλυτικά η ανάρτηση του πρωθυπουργού:
















