Τον Μάρτιο, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 51,8% σε 853.077 οχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τη Βρετανία και τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελεύθερων Συναλλαγών (ΕΖΕΣ), σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Βιομηχανίας Αυτοκινήτων
Μείωση κατά 51,8%, σημείωσαν οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά τον Μάρτιο, εξαιτίας του νέου κορωνοϊού, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Πρόκειται για ένα ιστορικό χαμηλό ρεκόρ που έχει επιπτώσεις σε πολλούς κλάδους και στην οικονομία των περισσότερων χωρών της Ευρώπης.
Τον Μάρτιο, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 51,8% σε 853.077 οχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τη Βρετανία και τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελεύθερων Συναλλαγών (ΕΖΕΣ), σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Βιομηχανίας Αυτοκινήτων (ACEA).
Οι πωλήσεις μειώθηκαν σε όλες τις αγορές της ΕΕ. Η Ιταλία, που δοκιμάζεται σκληρά από την πανδημία κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση στην Ευρώπη, άγγιξε το 85,4%. Στη Γερμάνια η πτώση ήταν 37,7%, στη Γαλλία 72,2% και στην Ισπανία 69,3%.
Οι πωλήσεις του Volkswagen Group μειώθηκαν κατά 43,6% το Μάρτιο, ενώ οι γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες Renault και PSA Group, σημείωσαν πτώση 63,7% και 66,9%, αντίστοιχα.
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων της BMW, μια από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που ανέφεραν αύξηση στις ευρωπαϊκές πωλήσεις τους προηγούμενους μήνες, μειώθηκαν τον Μάρτιο κατά 39,7%, ενώ η ζήτηση για την Daimler μειώθηκε κατά 40,6%.
Η μείωση των ταξινομήσεων οφείλεται στο γεγονός ότι η πλειονότητα των αντιπροσώπων αυτοκινήτων στην Ευρώπη έκλεισε κατά το δεύτερο μισό του Μαρτίου, ως μέρος των μέτρων για την καταπολέμηση της πανδημίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ