Ακρίβεια: Διακοπές… με το κιάλι – Στα ύψη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Την αδιανόητη ακρίβεια που ζει ο σκληρά εργαζόμενος Έλληνας αποτυπώνει το κρας τεστ τιμών στα ακτοπλοϊκά, με την ελληνική οικογένεια να βλέπει το ευρώ της να αξίζει στην πράξη λιγότερο εντός συνόρων από ότι εκτός.

Στο ευρωπαϊκό κρας τεστ τιμών καταγράφεται αδιανόητη ακρίβεια στην χώρα μας και μάλιστα με τις τιμές να έχουν ανέβει χωρίς ποτέ να κατέβουν λόγω της ενεργειακής κρίσης.

«Οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, τα οποία οι εταιρίες κράτησαν ψηλά παρά την πτώση στις τιμές των καυσίμων», γράφει το newsit.gr.

Ενώ τις τιμές αυξάνει περαιτέρω και το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας ρύπων.

«Η χρέωση EU ETS θα αναπροσαρμόζεται μηνιαίως με βάση τις μέσες τιμές της διεθνούς αγοράς για τις εκπομπές CO2» που σημαίνει ότι άλλο μήνα η επιβάρυνση θα είναι μεγαλύτερη άλλον μικρότερη ανάλογα με τις διεθνείς τιμές των δικαιωμάτων εκπομπών που καταγράφονται στο χρηματιστήριο ρύπων», γράφει ο OT.

Τα ακτοπλοϊκά με συμβατικό πλοίο

Πόσο όμως κοστίζει η μετάβαση στα ελληνικά νησιά και μάλιστα με το συμβατικό πλοίο για μία οικογένεια;

-206€ για Κεφαλονιά

-419€ για Σκιάθο

-430€ για Τήνο

-596€ για Χίο

-632€ για Πάρο

-1.029€ για Ρόδο

Τα ακτοπλοϊκά για Ιταλία

Το σοκ για τον Έλληνα καταναλωτή μεγαλώνει όταν θα διαπιστώσει πως του έρχεται φτηνότερα να πάει στην Ιταλία αφού τα ακτοπλοϊκά σε αυτή την περίπτωση έχουν:

Πάτρα – Ανκόνα: 974€

Πάτρα – Βενετία : 1.124€

Δηλαδή ο Έλληνας καταναλωτής για να επισκεφτεί τα νησιά της πατρίδας του θα πληρώσει παραπάνω από όσο για να πάει στην Ιταλία και να κάνει τις διακοπές του! Αν μάλιστα διαλέξει την Ιταλία μπορεί να γλιτώσει ακόμα και 55€.

Το θέμα όμως αποκτά και εκλογική διάσταση καθώς όσοι δεν έχουν εγγραφεί στην επιστολική ψήφο θα πρέπει για να ψηφίσουν να ξεπαραδιαστούν.

Λειψοί: 600€

Χανιά: 504€

Πόρος: 103€

Δηλαδή όποιος ψηφίζει λίγο πιο μακριά θα πρέπει να δώσει έναν μισθό για την κάλπη.

Αυξάνει τα κέρδη της η ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά

Όσο οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ανεβαίνουν τόσο ανεβαίνουν και τα κέρδη της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς.

Συγκεκριμένα:

1η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2023: 126,4 εκατ. €  +118,6%

2022: 57,8 εκατ. €

2η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2022:  €2,331 εκατ. +56%

2021: 1,492 εκατ. €

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Τουρκία: Μποϊκοτάζ στην αγορά κατά της σύλληψης Ιμάμογλου – Διετάχθη εισαγγελική έρευνα
1 Απριλίου, 2025
Κορωπί: Ο 51χρονος με το κατσαβίδι είχε καταδικαστεί για τον βιασμό συντρόφου του – Η εμμονή με δικηγόρο και τα βασανιστήρια σε παιδική ηλικία
1 Απριλίου, 2025
Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο στα Άνω Πατήσια
1 Απριλίου, 2025
Τέμπη: Νέοι εξοργιστικοί διάλογοι σταθμαρχών που «εκπαιδεύονται» με γελάκια στις κονσόλες μετά την τραγωδία – «Μην τραβήξει κανείς καμιά φωτογραφία»
1 Απριλίου, 2025
Κακοκαιρία: Η πλημμυρισμένη Πάρος από το διάστημα – Δορυφορική εικόνα
1 Απριλίου, 2025
Γαλλία: Βγαίνει στην αντεπίθεση η Λεπέν – Το καλοκαίρι του 2026 η απόφαση του Εφετείου για την καταδίκη της
1 Απριλίου, 2025
FIRS: Το Νέο Όπλο του Ηνωμένου Βασιλείου κατά της ρωσικής διείσδυσης
1 Απριλίου, 2025
Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πάρος και Μύκονος μετά τη σφοδρή κακοκαιρία – Εικόνες καταστροφής
1 Απριλίου, 2025
Η Μόσχα εξετάζει σοβαρά τις προτάσεις των ΗΠΑ για την Ουκρανία, αλλά έχει τις δικές της προτεραιότητες, λέει ο Ρώσος υφυπουργός Εξωτερικών
1 Απριλίου, 2025
Παύλος Μαρινάκης: Δεν υπάρχει ζήτημα «κίτρινης» ή «κόκκινης» κάρτας σε υπουργούς
1 Απριλίου, 2025