Ακρίβεια: Διακοπές… με το κιάλι – Στα ύψη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Την αδιανόητη ακρίβεια που ζει ο σκληρά εργαζόμενος Έλληνας αποτυπώνει το κρας τεστ τιμών στα ακτοπλοϊκά, με την ελληνική οικογένεια να βλέπει το ευρώ της να αξίζει στην πράξη λιγότερο εντός συνόρων από ότι εκτός.

Στο ευρωπαϊκό κρας τεστ τιμών καταγράφεται αδιανόητη ακρίβεια στην χώρα μας και μάλιστα με τις τιμές να έχουν ανέβει χωρίς ποτέ να κατέβουν λόγω της ενεργειακής κρίσης.

«Οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, τα οποία οι εταιρίες κράτησαν ψηλά παρά την πτώση στις τιμές των καυσίμων», γράφει το newsit.gr.

Ενώ τις τιμές αυξάνει περαιτέρω και το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας ρύπων.

«Η χρέωση EU ETS θα αναπροσαρμόζεται μηνιαίως με βάση τις μέσες τιμές της διεθνούς αγοράς για τις εκπομπές CO2» που σημαίνει ότι άλλο μήνα η επιβάρυνση θα είναι μεγαλύτερη άλλον μικρότερη ανάλογα με τις διεθνείς τιμές των δικαιωμάτων εκπομπών που καταγράφονται στο χρηματιστήριο ρύπων», γράφει ο OT.

Τα ακτοπλοϊκά με συμβατικό πλοίο

Πόσο όμως κοστίζει η μετάβαση στα ελληνικά νησιά και μάλιστα με το συμβατικό πλοίο για μία οικογένεια;

-206€ για Κεφαλονιά

-419€ για Σκιάθο

-430€ για Τήνο

-596€ για Χίο

-632€ για Πάρο

-1.029€ για Ρόδο

Τα ακτοπλοϊκά για Ιταλία

Το σοκ για τον Έλληνα καταναλωτή μεγαλώνει όταν θα διαπιστώσει πως του έρχεται φτηνότερα να πάει στην Ιταλία αφού τα ακτοπλοϊκά σε αυτή την περίπτωση έχουν:

Πάτρα – Ανκόνα: 974€

Πάτρα – Βενετία : 1.124€

Δηλαδή ο Έλληνας καταναλωτής για να επισκεφτεί τα νησιά της πατρίδας του θα πληρώσει παραπάνω από όσο για να πάει στην Ιταλία και να κάνει τις διακοπές του! Αν μάλιστα διαλέξει την Ιταλία μπορεί να γλιτώσει ακόμα και 55€.

Το θέμα όμως αποκτά και εκλογική διάσταση καθώς όσοι δεν έχουν εγγραφεί στην επιστολική ψήφο θα πρέπει για να ψηφίσουν να ξεπαραδιαστούν.

Λειψοί: 600€

Χανιά: 504€

Πόρος: 103€

Δηλαδή όποιος ψηφίζει λίγο πιο μακριά θα πρέπει να δώσει έναν μισθό για την κάλπη.

Αυξάνει τα κέρδη της η ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά

Όσο οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ανεβαίνουν τόσο ανεβαίνουν και τα κέρδη της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς.

Συγκεκριμένα:

1η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2023: 126,4 εκατ. €  +118,6%

2022: 57,8 εκατ. €

2η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2022:  €2,331 εκατ. +56%

2021: 1,492 εκατ. €

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ελεύθερη η Ειρήνη Μουρτζούκου έως τις 28 Νοεμβρίου – Τι ζήτησε από το δικαστήριο
22 Νοεμβρίου, 2024
Νέο Ηράκλειο: Μάθημα σε σχολεία ερείπιο – Καταρρέουν σοβάδες, κινδυνεύουν μαθητές
22 Νοεμβρίου, 2024
Ακρίβεια: Αυξάνονται αντί να μειώνονται οι τιμές στα ράφια των σουπερμάρκετ παρά το ταμπελάκι μείωσης της τιμής
22 Νοεμβρίου, 2024
ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ | EXTROVERSION: Το Moxy Art Affair υποδέχεται έργα υπό την επιμέλεια της εικαστικής ομάδας ‘’Ξύλινος Ιππέας’’
22 Νοεμβρίου, 2024
Συνάντηση Κ. Μητσοτάκη με τους κατοίκους της πολυκατοικίας των Αμπελοκήπων – Πλήρης αποκατάσταση των ζημιών με κρατική αρωγή
22 Νοεμβρίου, 2024
Μήνυση από 55χρονο κατά γιατρών της Θεσσαλονίκης – Τον χειρούργησαν για σκωληκοειδίτιδα και ένα χρόνο μετά του είπαν πως έχει καρκίνο
22 Νοεμβρίου, 2024
Λονδίνο: Εκκένωση τερματικού σταθμού στο αεροδρόμιο Gatwick – «Περιστατικό ασφαλείας» υπό διερεύνηση
22 Νοεμβρίου, 2024
Το “2ο Growthfund Summit” στις 4 Δεκεμβρίου 2024 στο Ζάππειο Μέγαρο
22 Νοεμβρίου, 2024
Bitcoin: Πτήση προς ιστορικό ρεκόρ ελέω Τραμπ – Αγγίζει τα $100.000
22 Νοεμβρίου, 2024
Κ. Κυρανάκης: Εντοπίσαμε με το κτηματολόγιο κύκλωμα απάτης και πλαστογραφίας – Δήλωσαν 45 ακίνητα σε Αγκίστρι, Ύδρα και Σπέτσες
22 Νοεμβρίου, 2024