Ακρίβεια: Διακοπές… με το κιάλι – Στα ύψη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Την αδιανόητη ακρίβεια που ζει ο σκληρά εργαζόμενος Έλληνας αποτυπώνει το κρας τεστ τιμών στα ακτοπλοϊκά, με την ελληνική οικογένεια να βλέπει το ευρώ της να αξίζει στην πράξη λιγότερο εντός συνόρων από ότι εκτός.

Στο ευρωπαϊκό κρας τεστ τιμών καταγράφεται αδιανόητη ακρίβεια στην χώρα μας και μάλιστα με τις τιμές να έχουν ανέβει χωρίς ποτέ να κατέβουν λόγω της ενεργειακής κρίσης.

«Οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, τα οποία οι εταιρίες κράτησαν ψηλά παρά την πτώση στις τιμές των καυσίμων», γράφει το newsit.gr.

Ενώ τις τιμές αυξάνει περαιτέρω και το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας ρύπων.

«Η χρέωση EU ETS θα αναπροσαρμόζεται μηνιαίως με βάση τις μέσες τιμές της διεθνούς αγοράς για τις εκπομπές CO2» που σημαίνει ότι άλλο μήνα η επιβάρυνση θα είναι μεγαλύτερη άλλον μικρότερη ανάλογα με τις διεθνείς τιμές των δικαιωμάτων εκπομπών που καταγράφονται στο χρηματιστήριο ρύπων», γράφει ο OT.

Τα ακτοπλοϊκά με συμβατικό πλοίο

Πόσο όμως κοστίζει η μετάβαση στα ελληνικά νησιά και μάλιστα με το συμβατικό πλοίο για μία οικογένεια;

-206€ για Κεφαλονιά

-419€ για Σκιάθο

-430€ για Τήνο

-596€ για Χίο

-632€ για Πάρο

-1.029€ για Ρόδο

Τα ακτοπλοϊκά για Ιταλία

Το σοκ για τον Έλληνα καταναλωτή μεγαλώνει όταν θα διαπιστώσει πως του έρχεται φτηνότερα να πάει στην Ιταλία αφού τα ακτοπλοϊκά σε αυτή την περίπτωση έχουν:

Πάτρα – Ανκόνα: 974€

Πάτρα – Βενετία : 1.124€

Δηλαδή ο Έλληνας καταναλωτής για να επισκεφτεί τα νησιά της πατρίδας του θα πληρώσει παραπάνω από όσο για να πάει στην Ιταλία και να κάνει τις διακοπές του! Αν μάλιστα διαλέξει την Ιταλία μπορεί να γλιτώσει ακόμα και 55€.

Το θέμα όμως αποκτά και εκλογική διάσταση καθώς όσοι δεν έχουν εγγραφεί στην επιστολική ψήφο θα πρέπει για να ψηφίσουν να ξεπαραδιαστούν.

Λειψοί: 600€

Χανιά: 504€

Πόρος: 103€

Δηλαδή όποιος ψηφίζει λίγο πιο μακριά θα πρέπει να δώσει έναν μισθό για την κάλπη.

Αυξάνει τα κέρδη της η ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά

Όσο οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ανεβαίνουν τόσο ανεβαίνουν και τα κέρδη της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς.

Συγκεκριμένα:

1η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2023: 126,4 εκατ. €  +118,6%

2022: 57,8 εκατ. €

2η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2022:  €2,331 εκατ. +56%

2021: 1,492 εκατ. €

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 22-9: «Βούλιαξε» τον «αιώνιο» αντίπαλο στον τελικό και χρίστηκε Κυπελλούχος Ελλάδας στο πόλο των ανδρών
22 Φεβρουαρίου, 2025
«Πρεμιέρα» για τη συγκοινωνιακή αστυνομία με περισσότερους από 150 ελέγχους και τέσσερις συλλήψεις
22 Φεβρουαρίου, 2025
Βασίλης Καλογήρου: Αμείλικτα τα ερωτήματα από τις καταγγελίες συγγενών για τον θάνατό του – «Είναι προϊόν εγκληματικής ενέργειας»
22 Φεβρουαρίου, 2025
Κινητοποιήσεις για τα Τέμπη σε συνοικίες της Αθήνας και στη Θεσσαλονίκη
22 Φεβρουαρίου, 2025
Γερμανία: O προεκλογικός αγώνας και τα σενάρια της επόμενης μέρας
22 Φεβρουαρίου, 2025
Βασίλης Καλογήρου: Ψάχνουν για απαντήσεις στη διαδρομή θανάτου 18 χιλιομέτρων του 39χρονου – Καταγραφικά και τοξικολογικές ρίχνουν «φως» στο μυστήριο
22 Φεβρουαρίου, 2025
Χαλκίδα: 22χρονη κατήγγειλε πως έπεσε θύμα ομαδικού βιασμού – Τέσσερις συλλήψεις
22 Φεβρουαρίου, 2025
Πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για Τέμπη: Οι ερευνητές κάνουν λόγο για «αντικρουόμενα στοιχεία» – Παρουσιάζεται στις 27 Φεβρουαρίου
22 Φεβρουαρίου, 2025
Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Ζελένσκι: Τίποτα δεν μπορεί να αποφασιστεί για την Ουκρανία χωρίς την Ουκρανία, είπε ο πρωθυπουργός
22 Φεβρουαρίου, 2025
Μαρτυρία για τον Βασίλη Καλογήρου: Μπήκε με τρία άτομα σε ένα αυτοκίνητο – Τι ισχύει
22 Φεβρουαρίου, 2025