Ακρίβεια: Διακοπές… με το κιάλι – Στα ύψη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Την αδιανόητη ακρίβεια που ζει ο σκληρά εργαζόμενος Έλληνας αποτυπώνει το κρας τεστ τιμών στα ακτοπλοϊκά, με την ελληνική οικογένεια να βλέπει το ευρώ της να αξίζει στην πράξη λιγότερο εντός συνόρων από ότι εκτός.

Στο ευρωπαϊκό κρας τεστ τιμών καταγράφεται αδιανόητη ακρίβεια στην χώρα μας και μάλιστα με τις τιμές να έχουν ανέβει χωρίς ποτέ να κατέβουν λόγω της ενεργειακής κρίσης.

«Οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, τα οποία οι εταιρίες κράτησαν ψηλά παρά την πτώση στις τιμές των καυσίμων», γράφει το newsit.gr.

Ενώ τις τιμές αυξάνει περαιτέρω και το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας ρύπων.

«Η χρέωση EU ETS θα αναπροσαρμόζεται μηνιαίως με βάση τις μέσες τιμές της διεθνούς αγοράς για τις εκπομπές CO2» που σημαίνει ότι άλλο μήνα η επιβάρυνση θα είναι μεγαλύτερη άλλον μικρότερη ανάλογα με τις διεθνείς τιμές των δικαιωμάτων εκπομπών που καταγράφονται στο χρηματιστήριο ρύπων», γράφει ο OT.

Τα ακτοπλοϊκά με συμβατικό πλοίο

Πόσο όμως κοστίζει η μετάβαση στα ελληνικά νησιά και μάλιστα με το συμβατικό πλοίο για μία οικογένεια;

-206€ για Κεφαλονιά

-419€ για Σκιάθο

-430€ για Τήνο

-596€ για Χίο

-632€ για Πάρο

-1.029€ για Ρόδο

Τα ακτοπλοϊκά για Ιταλία

Το σοκ για τον Έλληνα καταναλωτή μεγαλώνει όταν θα διαπιστώσει πως του έρχεται φτηνότερα να πάει στην Ιταλία αφού τα ακτοπλοϊκά σε αυτή την περίπτωση έχουν:

Πάτρα – Ανκόνα: 974€

Πάτρα – Βενετία : 1.124€

Δηλαδή ο Έλληνας καταναλωτής για να επισκεφτεί τα νησιά της πατρίδας του θα πληρώσει παραπάνω από όσο για να πάει στην Ιταλία και να κάνει τις διακοπές του! Αν μάλιστα διαλέξει την Ιταλία μπορεί να γλιτώσει ακόμα και 55€.

Το θέμα όμως αποκτά και εκλογική διάσταση καθώς όσοι δεν έχουν εγγραφεί στην επιστολική ψήφο θα πρέπει για να ψηφίσουν να ξεπαραδιαστούν.

Λειψοί: 600€

Χανιά: 504€

Πόρος: 103€

Δηλαδή όποιος ψηφίζει λίγο πιο μακριά θα πρέπει να δώσει έναν μισθό για την κάλπη.

Αυξάνει τα κέρδη της η ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά

Όσο οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ανεβαίνουν τόσο ανεβαίνουν και τα κέρδη της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς.

Συγκεκριμένα:

1η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2023: 126,4 εκατ. €  +118,6%

2022: 57,8 εκατ. €

2η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2022:  €2,331 εκατ. +56%

2021: 1,492 εκατ. €

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Λούκα Κατσέλη: Ελπίζω η υποψηφιότητά μου για την Προεδρία της Δημοκρατίας να υποστηριχθεί πλατύτερα
14 Ιανουαρίου, 2025
Έκλεισε η λεωφόρος Πάρνηθος λόγω χιονόπτωσης
14 Ιανουαρίου, 2025
Σπύρος Μπιμπίλας: Η απάντησή του στην ανακοίνωση Κούγια – «Τι πιο ανθρώπινο από αυτό;»
14 Ιανουαρίου, 2025
Δεύτερη μέρα κακοκαιρίας: Χιόνια στα κεντρικά, βροχές και ισχυροί βοριάδες
14 Ιανουαρίου, 2025
Δικηγόρος του Στ. Κασσελάκη: Χαρακτηρίζω τη δίωξη «τιμητική» – Υπάρχει θέμα με το νόμο για απόδημους Έλληνες
14 Ιανουαρίου, 2025
Ξέσπασμα Κούγια για Μπιμπίλα και Ακρίτα: «Δεν είμαι ομοφοβικός – Ο Κασσελάκης δεν γνωρίζει ότι η χρήση κοκαΐνης διώκεται;»
14 Ιανουαρίου, 2025
Χανιά: Ξηλώνεται η αστυνομική διεύθυνση με εντολή του πρωθυπουργού μετά το φρικτό τροχαίο με θύμα 22χρονο
14 Ιανουαρίου, 2025
«Τα χρήματα που βρέθηκαν στο σπίτι της 37χρονης δεν ανήκουν στην ίδια» υποστηρίζει ο δικηγόρος της αστυνομικού
14 Ιανουαρίου, 2025
Συγκλονίζει η μητέρα του αστυνομικού Λυγγερίδη λίγες μέρες πριν τη δίκη για τη δολοφονία του: «Δεν θα υπάρξει ποτέ γαλήνη μέσα μου»
14 Ιανουαρίου, 2025
Άλιμος: Επαφές με 11 μαθήτριες «έδειξαν» τα 3 κινητά του καθηγητή – «Πολύ προχωρημένες» συνομιλίες με μια 16χρονη
14 Ιανουαρίου, 2025