Ακρίβεια: Διακοπές… με το κιάλι – Στα ύψη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Την αδιανόητη ακρίβεια που ζει ο σκληρά εργαζόμενος Έλληνας αποτυπώνει το κρας τεστ τιμών στα ακτοπλοϊκά, με την ελληνική οικογένεια να βλέπει το ευρώ της να αξίζει στην πράξη λιγότερο εντός συνόρων από ότι εκτός.

Στο ευρωπαϊκό κρας τεστ τιμών καταγράφεται αδιανόητη ακρίβεια στην χώρα μας και μάλιστα με τις τιμές να έχουν ανέβει χωρίς ποτέ να κατέβουν λόγω της ενεργειακής κρίσης.

«Οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, τα οποία οι εταιρίες κράτησαν ψηλά παρά την πτώση στις τιμές των καυσίμων», γράφει το newsit.gr.

Ενώ τις τιμές αυξάνει περαιτέρω και το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας ρύπων.

«Η χρέωση EU ETS θα αναπροσαρμόζεται μηνιαίως με βάση τις μέσες τιμές της διεθνούς αγοράς για τις εκπομπές CO2» που σημαίνει ότι άλλο μήνα η επιβάρυνση θα είναι μεγαλύτερη άλλον μικρότερη ανάλογα με τις διεθνείς τιμές των δικαιωμάτων εκπομπών που καταγράφονται στο χρηματιστήριο ρύπων», γράφει ο OT.

Τα ακτοπλοϊκά με συμβατικό πλοίο

Πόσο όμως κοστίζει η μετάβαση στα ελληνικά νησιά και μάλιστα με το συμβατικό πλοίο για μία οικογένεια;

-206€ για Κεφαλονιά

-419€ για Σκιάθο

-430€ για Τήνο

-596€ για Χίο

-632€ για Πάρο

-1.029€ για Ρόδο

Τα ακτοπλοϊκά για Ιταλία

Το σοκ για τον Έλληνα καταναλωτή μεγαλώνει όταν θα διαπιστώσει πως του έρχεται φτηνότερα να πάει στην Ιταλία αφού τα ακτοπλοϊκά σε αυτή την περίπτωση έχουν:

Πάτρα – Ανκόνα: 974€

Πάτρα – Βενετία : 1.124€

Δηλαδή ο Έλληνας καταναλωτής για να επισκεφτεί τα νησιά της πατρίδας του θα πληρώσει παραπάνω από όσο για να πάει στην Ιταλία και να κάνει τις διακοπές του! Αν μάλιστα διαλέξει την Ιταλία μπορεί να γλιτώσει ακόμα και 55€.

Το θέμα όμως αποκτά και εκλογική διάσταση καθώς όσοι δεν έχουν εγγραφεί στην επιστολική ψήφο θα πρέπει για να ψηφίσουν να ξεπαραδιαστούν.

Λειψοί: 600€

Χανιά: 504€

Πόρος: 103€

Δηλαδή όποιος ψηφίζει λίγο πιο μακριά θα πρέπει να δώσει έναν μισθό για την κάλπη.

Αυξάνει τα κέρδη της η ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά

Όσο οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ανεβαίνουν τόσο ανεβαίνουν και τα κέρδη της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς.

Συγκεκριμένα:

1η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2023: 126,4 εκατ. €  +118,6%

2022: 57,8 εκατ. €

2η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2022:  €2,331 εκατ. +56%

2021: 1,492 εκατ. €

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ απαγορεύει τη χορήγηση βίζας σε άτομα που «υπονομεύουν τη δημοκρατία στη Γεωργία»
13 Δεκεμβρίου, 2024
Εκστρατεία του υπουργείου Υγείας για την οδική ασφάλεια σε συνεργασία με βενζινοπώλες
13 Δεκεμβρίου, 2024
Γερμανία: Εμφανίστηκαν αγνώστου προέλευσης drones πάνω από στρατιωτική βάση
13 Δεκεμβρίου, 2024
Δένδιας: Έρχονται αλλαγές στη στρατιωτική θητεία
13 Δεκεμβρίου, 2024
Τσιάρας για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η παραίτηση του ΔΣ δεν σημαίνει παύση πληρωμών
13 Δεκεμβρίου, 2024
Σταϊκούρας: Το πόρισμα για τα Τέμπη αναμένεται έως το τέλος Φεβρουαρίου 2025
13 Δεκεμβρίου, 2024
Γκύζη: Ξυλοκόπησε την μητέρα του, την περιέλουσε με πετρέλαιο και προσπάθησε να την κάψει
13 Δεκεμβρίου, 2024
Ξεκίνησε η διαδικασία εκκαθάρισης των εκλογικών καταλόγων
13 Δεκεμβρίου, 2024
Gukesh Dommaraju: Ο 18χρονος έγινε ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στο σκάκι
13 Δεκεμβρίου, 2024
Βίντεο από τη δράση της συμμορίας των πολεοδόμων
13 Δεκεμβρίου, 2024