ΑΚΤΩΡ: Eπικράτησε στον διαγωνισμό συντήρησης-λειτουργίας της Εγνατίας οδού

Η ΑΚΤΩΡ επικράτησε στον διπλό διαγωνισμό για τη νέα διετή συντήρηση του δικτύου της Εγνατίας Οδού. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, από τη διαδικασία αποσφράγισης των προσφορών την Πέμπτη, μειοδότησε προσφέροντας σημαντικά υψηλές εκπτώσεις.

Στον διαγωνισμό για τον ανατολικό τομέα ήρθε πρώτη με ποσοστό 65,7% (δεύτερη ΙΝΤΡΑΚΑΤ 48,02%, τρίτη ΤΕΡΝΑ 43,99%). Αφορά στο τμήμα από το Κλειδί Ημαθίας μέχρι τους Κήπους Έβρου και τρεις κάθετους άξονες. Τον Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι και τους Θεσσαλονίκη-Προμαχώνα και Κομοτηνή-Σύνορα. Το κόστος συντήρησης-λειτουργίας έχει εκτιμηθεί σε 65 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 52,41 εκατ. ευρώ).

Στο διαγωνισμό για το δυτικό τομέα, μειοδότησε με ποσοστό 65,67%, (δεύτερη η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 44,02%, τρίτη η ΤΕΡΝΑ με 41,96%). Αφορά στο τμήμα της Εγνατίας, από την Ηγουμενίτσα μέχρι το Κλειδί Ημαθίας και τον κάθετο άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή. Το κόστος συντήρησης-λειτουργίας εδώ έχει εκτιμηθεί σε 75 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 60,48 εκατ. ευρώ).

Να θυμίσουμε ότι μόλις την Τετάρτη η ΑΚΤΩΡ μειοδότησε και στο έργο της οδικής σύνδεσης του ΟΛΘ με ΠΑΘΕ και Εγνατία, κόστους 75 εκατ. ευρώ. Αν σε αυτά συνυπολογίσουμε και τα δύο έργα της ΕΥΔΑΠ (165 εκατ. ευρώ) που μειοδότησε στα τέλη Μαρτίου, τότε συνολικά είναι δυνητικά ανάδοχος σε 5 έργα άνω των 300 εκατ.ευρώ σε διάστημα δύο μηνών.

Στόχος της Εγνατίας Α.Ε. είναι οι συμβάσεις να υπογραφούν το συντομότερο δυνατό, δηλαδή μέχρι το ερχόμενο Φθινόπωρο. Η ΑΚΤΩΡ είναι ο ανάδοχος και των υφιστάμενων συμβάσεων συντήρησης-λειτουργίας της Εγνατίας Οδού. Αυτό σημαίνει ότι εφόσον δεν έχουμε κάποια ανατροπή στο διαγωνισμό, θα συνεχίσει για τα επόμενα δύο χρόνια. Οι δύο διαγωνισμοί έχουν συνολικό εκτιμώμενο κόστος 140εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 112,9εκατ.ευρώ). Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι υφιστάμενες συμβάσεις εκτιμάται ότι θα παραταθούν μέχρι να ολοκληρωθούν οι νέοι διαγωνισμοί και να αναλάβουν οι νέοι ανάδοχοι.

Οι διαγωνισμοί μεταφέρθηκαν για τις 6 Μαϊου (αντί για αρχικά στις 23 Απριλίου), λόγω της αναστολής που είχε δοθεί στους διαγωνισμούς, εξαιτίας του κορωνοϊού, μέχρι το τέλος Απριλίου. Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από πόρους του ΠΔΕ.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ανδρουλάκης: Θα αγωνιστούμε για να πάνε επιτέλους στη Δικαιοσύνη οι υπεύθυνοι της τραγωδίας των Τεμπών
23 Φεβρουαρίου, 2025
Hράκλειο: Εδώ έπεσαν οι πυροβολισμοί έξω από το νυχτερινό κέντρο – Ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό του δράστη
23 Φεβρουαρίου, 2025
Hellenic Train για Τέμπη: «Το ψυκτικό υγρό στον μετασχηματιστή η κύρια πηγή της πυρκαγιάς»
23 Φεβρουαρίου, 2025
Καίτη Γκρέυ: «Εμφύλιος» στην οικογένεια για τη διαθήκη – Ο Φίλλιπος Ηλιάδης προτίθεται να κάνει προσβολή
23 Φεβρουαρίου, 2025
Συνελήφθη ημεδαπός που είχε θέσει προς πώληση στο διαδίκτυο αρχαίο οξυπύθμενο αμφορέα
23 Φεβρουαρίου, 2025
Σύμη: Νέες σοκαριστικές συνομιλίες της 13χρονης με τον 15χρονο που σχεδίαζαν τη δολοφονία της μητέρας της – «Θα μαζέψω δύναμη να τη χτυπήσω με το μαχαίρι»
23 Φεβρουαρίου, 2025
Σαντορίνη: «Καμπανάκι» για κατολισθήσεις σε 5 περιοχές κρούουν οι ειδικοί επιστήμονες
23 Φεβρουαρίου, 2025
Καιρός: Παραμένει το ψύχος παρά τη μικρή άνοδο της θερμοκρασίας – Έρχεται βροχερή εβδομάδα
23 Φεβρουαρίου, 2025
Τέμπη: Επιστρέφει στην Ελλάδα ο Γεράσιμος, ο μοναδικός επιζών από το πρώτο βαγόνι της τραγωδίας
23 Φεβρουαρίου, 2025
Βασίλης Καλογήρου: Νέο εύρημα που δίνει απαντήσεις – Εξετάζεται «ύποπτη» αλλοίωση στον λάρυγγα
23 Φεβρουαρίου, 2025