ΑΚΤΩΡ: Eπικράτησε στον διαγωνισμό συντήρησης-λειτουργίας της Εγνατίας οδού

Η ΑΚΤΩΡ επικράτησε στον διπλό διαγωνισμό για τη νέα διετή συντήρηση του δικτύου της Εγνατίας Οδού. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, από τη διαδικασία αποσφράγισης των προσφορών την Πέμπτη, μειοδότησε προσφέροντας σημαντικά υψηλές εκπτώσεις.

Στον διαγωνισμό για τον ανατολικό τομέα ήρθε πρώτη με ποσοστό 65,7% (δεύτερη ΙΝΤΡΑΚΑΤ 48,02%, τρίτη ΤΕΡΝΑ 43,99%). Αφορά στο τμήμα από το Κλειδί Ημαθίας μέχρι τους Κήπους Έβρου και τρεις κάθετους άξονες. Τον Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι και τους Θεσσαλονίκη-Προμαχώνα και Κομοτηνή-Σύνορα. Το κόστος συντήρησης-λειτουργίας έχει εκτιμηθεί σε 65 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 52,41 εκατ. ευρώ).

Στο διαγωνισμό για το δυτικό τομέα, μειοδότησε με ποσοστό 65,67%, (δεύτερη η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 44,02%, τρίτη η ΤΕΡΝΑ με 41,96%). Αφορά στο τμήμα της Εγνατίας, από την Ηγουμενίτσα μέχρι το Κλειδί Ημαθίας και τον κάθετο άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή. Το κόστος συντήρησης-λειτουργίας εδώ έχει εκτιμηθεί σε 75 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 60,48 εκατ. ευρώ).

Να θυμίσουμε ότι μόλις την Τετάρτη η ΑΚΤΩΡ μειοδότησε και στο έργο της οδικής σύνδεσης του ΟΛΘ με ΠΑΘΕ και Εγνατία, κόστους 75 εκατ. ευρώ. Αν σε αυτά συνυπολογίσουμε και τα δύο έργα της ΕΥΔΑΠ (165 εκατ. ευρώ) που μειοδότησε στα τέλη Μαρτίου, τότε συνολικά είναι δυνητικά ανάδοχος σε 5 έργα άνω των 300 εκατ.ευρώ σε διάστημα δύο μηνών.

Στόχος της Εγνατίας Α.Ε. είναι οι συμβάσεις να υπογραφούν το συντομότερο δυνατό, δηλαδή μέχρι το ερχόμενο Φθινόπωρο. Η ΑΚΤΩΡ είναι ο ανάδοχος και των υφιστάμενων συμβάσεων συντήρησης-λειτουργίας της Εγνατίας Οδού. Αυτό σημαίνει ότι εφόσον δεν έχουμε κάποια ανατροπή στο διαγωνισμό, θα συνεχίσει για τα επόμενα δύο χρόνια. Οι δύο διαγωνισμοί έχουν συνολικό εκτιμώμενο κόστος 140εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 112,9εκατ.ευρώ). Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι υφιστάμενες συμβάσεις εκτιμάται ότι θα παραταθούν μέχρι να ολοκληρωθούν οι νέοι διαγωνισμοί και να αναλάβουν οι νέοι ανάδοχοι.

Οι διαγωνισμοί μεταφέρθηκαν για τις 6 Μαϊου (αντί για αρχικά στις 23 Απριλίου), λόγω της αναστολής που είχε δοθεί στους διαγωνισμούς, εξαιτίας του κορωνοϊού, μέχρι το τέλος Απριλίου. Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από πόρους του ΠΔΕ.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Σακελλαροπούλου: Προσπάθησα να εκπληρώσω τα καθήκοντά μου με τη μεγαλύτερη δυνατή ευθύνη απέναντι στον ελληνικό λαό
15 Ιανουαρίου, 2025
Γάζα: «Πράσινο φως» από τη Χαμάς για συμφωνία
15 Ιανουαρίου, 2025
Κυβερνητικές πηγές: «Ενωτική πρόταση» ο Κ. Τασούλας – Στο Μέγαρο Μαξίμου ο Νικήτας Κακλαμάνης, φαβορί για πρόεδρος της Βουλής
15 Ιανουαρίου, 2025
Βουλή: Αναστολή της χρηματοδότησης των «Σπαρτιατών» αποφάσισε η Ολομέλεια
15 Ιανουαρίου, 2025
Σε ποιους δρόμους της Β. Ελλάδας κρίνονται απαραίτητες οι αντιολισθητικές αλυσίδες παρά την ύφεση της κακοκαιρίας
15 Ιανουαρίου, 2025
Φάμελλος για την υποψηφιότητα Τασούλα: Ο Μητσοτάκης κατώτερος των περιστάσεων
15 Ιανουαρίου, 2025
Κύκλωμα προστασίας: Αρνήθηκε τις κατηγορίες ο φερόμενος ως αρχηγός – Απολογείται και η αστυνομικός
15 Ιανουαρίου, 2025
Νεκρός ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του Μετρό στην Εθνική Άμυνα
15 Ιανουαρίου, 2025
«Αν πήγαινες στα γραφεία τους θα το έτρωγες το παραμύθι», λέει ο ηθοποιός για τα περί εμπλοκής του με το κύκλωμα προστασίας των οίκων ανοχής
15 Ιανουαρίου, 2025
Χανιά: Προφυλακίστηκε ο 45χρονος οδηγός για το θανατηφόρο τροχαίο με θύμα 22χρονο
15 Ιανουαρίου, 2025