Πληθαίνουν οι αντιδράσεις από το «τελεσίγραφο» της efood προκειμένου να αποδεχθούν οι διανομείς της να μετατραπούν σε αυτοαπασχολούμενους, διαφορετικά η σύμβασή τους δεν θα ανανεωθεί.
Mάλιστα η εταιρία διανομής που δέχεται ήδη μεγάλο πλήγμα στο Online Delivery, καθώς οι παραγγελίες που δέχεται πλέον η πλατφόρμα έχουν κατρακυλήσει, προκαλώντας έντονη ανησυχία στην εταιρεία και αναγκάζοντάς την ήδη να προχωρήσει σε αναδίπλωση.
Συγκεκριμένα, την περασμένη Παρασκευή (17/9) όταν πήρε διαστάσεις η υπόθεση, αλλά και το Σάββατο, οι παραγγελίες που είχαν λάβει μέσω του efood ήταν 20% με 30% λιγότερες σε σχέση με αυτές που λάμβαναν προ του σάλου που δημιουργήθηκε.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η δημοφιλής εφαρμογή δέχεται πάνω από 200.000 παραγγελίες κατά μέσο όρο ημερησίως. Σήμερα δέχθηκε ακόμα ένα πλήγμα, με την εταιρεία που συνεργαζόταν (σ.σ με τις δύο πλατφόρμες και την efood και την wolt), την Noctua Brewery Athens, να ανακοινώνει σε ανάρτησή της ότι σταματάει τη συνεργασίας της μαζί τους. H Noctua Brewery Athens υπογραμμίζει επίσης ότι το προσωπικό της που -καλύπτεται με νόμιμες συμβάσεις εργασίας- θα κάνει τις διανομές των προϊόντων.
«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως διακόψαμε την συνεργασία μας με τις δύο μεγάλες πλατφόρμες διανομής προϊόντων efood και wolt» τονίζει στην ιστοσελίδα της στο facebook η Noctua Brewery Athens.
«Η διανομή των προϊόντων μας, από τη πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε το delivery μέσω του eShop μας, γίνεται από το προσωπικό της εταιρείας μας που καλύπτεται με νόμιμες συμβάσεις εργασίας και όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτές» επισημαίνει με νόημα η Noctua Brewery Athens.