Ανατροπή – Σοβαρές καταγγελίες για το θανατηφόρο τροχαίο με τους Έλληνες στη Ρουμανία

Νέα τροπή στο δυστύχημα με το πούλμαν, το οποίο μετέφερε έλληνες τουρίστες στη Ρουμανία, δίνει ο πρόεδρος του κόμματος USR, Καταλίν Ντρούλα.

Στο βίντεο ντοκουμέντο, που μετέδωσε τηλεοπτικό μέσο της Ρουμανίας, επιβεβαιώνεται ότι ο οδηγός αλλάζει λωρίδα την τελευταία στιγμή και κινείται προς τον δρόμο που δεν επιτρέπονται ψηλά οχήματα, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στην προειδοποιητική πινακίδα και να οδηγηθούμε στην τραγωδία στην οποία έχασε τη ζωή του ένας άνθρωπος.

Όπως λένε ειδικοί, το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός του λεωφορείου δεν αντέδρασε, κάνει τις Αρχές να διερευνούν το ρόλο που έπαιξε το σύστημα πλοήγησης στο δυστύχημα.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα ρουμανικά ΜΜΕ, ο οδηγός υποβλήθηκε σε τεστ για αλκοόλ και χρήση ναρκωτικών ουσιών που βγήκαν αρνητικά, ενώ αναφέρουν ότι φέρεται να πήγαινε με μεγάλη ταχύτητα λίγο πριν από τη σύγκρουση.

«Οι Αρχές είπαν ψέματα»

Ωστόσο, την ίδια ώρα ο πρόεδρος του κόμματος USR της Ρουμανίας Καταλίν Ντρούλα δίνει άλλη διάσταση στην τραγωδία.

Όπως επισημαίνει με ανάρτησή του στο Facebook οι τοπικές αρχές του Βουκουρεστίου είπαν ψέματα ότι το λεωφορείο που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Pasajul Unirii χτύπησε τις αλυσίδες του περιοριστή ύψους.

«Δημοσιεύτηκε βίντεο που δείχνει πως το τουριστικό λεωφορείο πέρασε τις προειδοποιητικές αλυσίδες της Pasajul Unirii στη λωρίδα 2 (από 4) και μετά άλλαξε λωρίδα προς τα αριστερά. (…) Την ίδια ώρα, σε φωτογραφία που τραβήχτηκε σήμερα μπορεί κανείς να δει πώς οι προειδοποιητικές αλυσίδες βρίσκονται αναποδογυρισμένες στο πλάτος της λωρίδας 3» γράφει και συμπληρώνει:

«Βγαίνουν ορισμένα συμπεράσματα: Ο νομάρχης Grebla και άλλοι αξιωματούχοι που είπαν ότι χτυπήθηκαν οι προειδοποιητικές αλυσίδες είπαν ψέματα, είναι λάθος. Όπως έχω ξαναπεί, δεν πρέπει να μπορείτε να τις παρακάμψετε εάν μπείτε στη λωρίδα (λύσεις μπορούν να βρεθούν, από την τοποθεσία πιο κοντά στο πέρασμα, μέχρι την προηγούμενη φυσική οριοθέτηση των κατευθύνσεων μέσα από τη λωρίδα)».

«Οι αλυσίδες έχουν επίσης χτυπηθεί από άλλα φορτηγά ή πούλμαν όπως φαίνεται στην εικόνα και έχουν μείνει έτσι. Πρακτικά, δεν υπάρχει συντήρηση και επανενεργοποίηση αυτού του στοιχείου ασφαλείας. Κατά συνέπεια, (…) και αν περνούσε στη λωρίδα 3, κάτω από τις αλυσίδες, είναι πολύ πιθανό να μην χτυπούσαν το λεωφορείο επειδή είχαν ήδη χτυπηθεί στο παρελθόν. Και αυτή τη στιγμή που μιλάμε (ή τουλάχιστον σήμερα το πρωί), ακόμα κι αν ήταν ατύχημα, ο Χολ αρνήθηκε να στείλει εργαζόμενους του Δήμου για να επαναφέρουν τις αναποδογυρισμένες αλυσίδες στην αρχική τους θέση» καταλήγει.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Διαιρεμένη χώρα η Συρία: Προσπάθεια Τζολάνι να προσεγγίσει τη Δύση
11 Δεκεμβρίου, 2024
Όλαφ Σολτς: «Όποιος επενδύει σήμερα στην Ουκρανία, επενδύει σε ένα μελλοντικό κράτος-μέλος της ΕΕ»
11 Δεκεμβρίου, 2024
Washington Post: Η Ουκρανία βοήθησε τους αντάρτες της Συρίας με μη επανδρωμένα αεροσκάφη
11 Δεκεμβρίου, 2024
Σερβία: Έγγραφα για την τραγωδία στον σιδηροδρομικό σταθμό στο Νόβι Σαντ και επιδοτούμενα στεγαστικά δάνεια υποσχέθηκε στους φοιτητές ο Βούτσιτς
11 Δεκεμβρίου, 2024
Δύο σεισμοί μέσα σε 2 ώρες στην Αγία Παρασκευή: Τι λένε οι σεισμολόγοι
11 Δεκεμβρίου, 2024
«Έπεσε» Facebook, Instagram και WhatsApp: Προβλήματα στις εφαρμογές της Meta
11 Δεκεμβρίου, 2024
Τραγωδία για 22χρονη ποδοσφαιρίστρια στη Βραζιλία που έπεσε από 25όροφο κτίριο την ώρα που τραβούσε βίντεο και σκοτώθηκε ακαριαία
11 Δεκεμβρίου, 2024
Δημοσκόπηση Realpolls: Προβάδισμα ΝΔ με διαφορά 13% από το ΠΑΣΟΚ – Τρία κόμματα στην 3η θέση
11 Δεκεμβρίου, 2024
Θεσσαλονίκη: Πυροβόλησαν 24χρονο οδηγό μηχανής στην κοιλιά
11 Δεκεμβρίου, 2024
Βολίδα από σφαίρα σε αυλή σχολείου στο Χανιά
11 Δεκεμβρίου, 2024