Τις συνθήκες της ανατροπής του βυτιοφόρου που προκάλεσε την κατεδάφιση της γέφυρας ερευνούν οι αρχές, ενώ ο οδηγός που υπέστη κάταγμα χωρίς ευτυχώς και εγκαύματα, φέρεται να ισχυρίστηκε ότι ενώ οδηγούσε, κάτι πάτησε με αποτέλεσμα να σκάσει το λάστιχο και να χάσει τον έλεγχο του οχήματος.
Στο μικροσκόπιο των ερευνών μπαίνουν τα εξής ερωτήματα:
- Υπερέβη το όριο ταχύτητας;
- Οδηγούσε υπό την επήρρεια αλκοόλ;
- Είχε υπερβεί το ωράριο εργασίας του;
- Είχε δικλείδες ασφαλείας το όχημα;
Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, ο οδηγός είχε έρθει από τη Ζάκυνθο είχε φορτώσει πετρέλαιο και βενζίνη από τον Ασπρόπυργο και κατευθυνόταν πίσω στη Ζάκυνθο. Πόσες ώρες οδηγούσε; Είχε ξεκουραστεί πριν πιάσει το τιμόνι για ένα ταξίδι που υπερβαίνει τα 300 χιλιόμετρα μέσα στη νύχτα;
Και τέλος, τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ώστε ένα βυτιοφόρο που πιθανόν να υποστεί κάποια σύγκρουση να μην παρουσιάσει διαρροή καυσίμου που μπορεί να δημιουργήσει εικόνες εμπόλεμης ζώνης και να κινδυνεύσει η ζωή του οδηγού αλλά και πολιτών.
Οι εικόνες με το φλεγόμενο βυτιοφόρο παγώνουν το αίμα σε όσους βρέθηκαν κοντά στο σημείο του τροχαίου στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου. Το σημείο όπου ο οδηγός του βυτιοφόρου έχασε τον έλεγχο του βαρέος τύπου οχήματος, και προσέκρουσε στο διαχωριστικό της (παλαιάς) εθνικής οδού Αθηνών Κορίνθου, έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο καθώς κατεδαφίζεται η γέφυρα, στο σημείο της ανατροπής και της ανάφλεξης του βυτιοφόρου.
Τα καύσιμα που έχουν χυθεί στο οδόστρωμα στο ύψος της γέφυρας στο 75ο χιλιόμετρο μετέφεραν τη φωτιά και στο πρανές έδαφος δίπλα από τον δρόμο με όσους βρίσκονται κοντά να απομακρύνονται έντρομοι.
Αστυνομικοί και πυροσβέστες έκλεισαν από την πρώτη στιγμή την Εθνική Οδό και στα δύο ρεύματα αφού πέρα από τη φωτιά υπήρχε άμεσος κίνδυνος κατάρρευσης της γέφυρας που υπέστη σοβαρή ζημιά από το υψηλό θερμικό φορτίο.