Αντικαπνιστικός – 1142: Αυξήθηκαν οι καταγγελίες – Με χρέωση… στα κρυφά

Αυξήθηκαν οι κλήσεις που δέχθηκε το την Τετάρτη συγκριτικά με την Τρίτη.

Όπως έγινε γνωστό δέχθηκε συνολικά 347 κλήσεις, εκ των οποίων 87 αφορούσαν σε καταγγελίες για το κάπνισμα.

Στο 1142 τηλεφώνησαν 55 άνθρωποι για αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος και 108 άνθρωποι ζήτησαν γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο.

Αναλυτικά:

87 καταγγελίες

55 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος

108 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο

63 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν

20 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο

14 Άλλο

Στη Forthnet του Μαρινάκη και με χρέωση οι καταγγελίες!

Η γραμμή ενημέρωσης και καταγγελιών 1142 για τον δεν είναι δωρεάν αλλά χρεώνεται χωρίς να αναφέρεται μάλιστα στο ηχογραφημένο μήνυμα της υποδοχής το κόστος παρά μόνο ότι η «χρέωση για τη συγκεκριμένη χρήση εξαρτάται από τον κατάλογο του παρόχου σας».

Μάλιστα, σύμφωνα με το typologies.gr, η γραμμή ενημέρωσης και βοήθειας για τον αντικαπνιστικό νόμο παρέχεται με την τηλεπικοινωνιακή υποστήριξη της Forthnet η οποία έχει την διαχείριση του 1142 και δρομολογεί τις κλήσεις από όλα τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα στο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Υγείας.

Το γεγονός αυτό σχολίασε ο ΣΥΡΙΖΑ, μέσω του Βουλευτή, Μάριου Κάτση, ο οποίος έγραψε χαρακτηριστικά:

Με ποια διαδικασία επιλέξατε πάροχο για το #1142 τη Forthnet κ. Κικίλια; Κάνατε μειοδοτικό διαγωνισμό ή απευθείας ανάθεση, δωράκι για τα εγκαίνια της εξαγοράς στον Κουμπάρο; Ποιες οι χρεώσεις για τους καλούντες;

-Ad-