Στις επιπτώσεις της πανδημίας στον τομέα των παραχωρήσεων που έφερε μείωση της κυκλοφορίας 70% αλλά και για την στάση που θα τηρήσουν στην περίπτωση της Αττικής Οδού που η κυκλοφορία έχει περιοριστεί δραστικά, απάντησε μεταξύ άλλων, η διοίκηση της Ελλάκτωρ, στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές.
Ο κ. Αναστάσιος Καλλιτσάντσης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, υποστήριξε ότι δεν μπορούν να επιβαρυνθούν οι χρήστες με νέες αυξήσεις διοδίων στην Αττική Οδό ωστόσο επισήμανε ότι η κυβέρνηση έχει ενημερωθεί για τις επιπτώσεις που είχε στον αυτοκινητόδρομο η απαγόρευση της κυκλοφορίας. Όπως έχει γίνει γνωστό, η Αττική Οδός στο πλαίσιο της συζήτησης που έχει ανοίξει με την πολιτεία για τις επιπτώσεις στους οδικούς άξονες από την κρίση είναι ο μόνος αυτοκινητόδρομος που έχει ζητήσει παράταση της σύμβασης παραχώρησης που λήγει το 2024 σε σχέση με τους άλλους που επιδιώκουν αποζημιώσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την πρώτη μέρα σταδιακής άρσης των μέτρων, από τις 06.00 το πρωί έως τις 12.00 το μεσημέρι από την Αττική Οδό πέρασαν 55.000 οχήματα έναντι 30.000 που ήταν στις 23 Μαρτίου όταν ξεκίνησε το lockdown. Ωστόσο πρόκειται για κυκλοφορία που υπολείπεται σημαντικά των αντίστοιχων περσινών διελεύσεων που ήταν 100.000.