Boeing: Βρέθηκαν δεκάδες προβλήματα στην παραγωγή των αεροπλάνων 737 Max

Συναγερμός έχει σημάνει καθώς εντοπίστηκαν δεκάδες προβλήματα στην παραγωγή των Boeing 737 Max μετά από ελέγχους της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας.

Σύμφωνα με την εφημερίδα New York Times η έρευνα αποκάλυψε «δεκάδες» προβλήματα, καθώς υπήρξαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές» των αεροπλάνων Boeing 737 Max.

Εξωτερικός προμηθευτής της Boeing, η εταιρεία Spirit AeroSystems, η οποία κατασκευάζει την άτρακτο των επιβατικών αεροσκαφών αυτών, πέρασε επιτυχώς μόλις έξι από τις δεκατρείς «δοκιμές» που έκανε η FAA, κατά το δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται εσωτερική παρουσίαση για τη διαδικασία.

Ούτε η FAA, ούτε η Boeing, ούτε η Σπίριτ απάντησαν αμέσως όταν επικοινώνησε μαζί τους το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς για να τους ζητήσει να σχολιάσουν τις πληροφορίες των Τάιμς.

Νωρίτερα χθες, ο αμερικανός υπουργός Μεταφορών Πιτ Μπούτιτζετζ δήλωσε πως αναμένει η κατασκευάστρια, η μια από τις δυο μεγαλύτερες παγκοσμίως, να συνεργαστεί πλήρως στις έρευνες που διενεργούνται από το υπουργείο Δικαιοσύνης και την εθνική υπηρεσία ασφάλειας των μεταφορών (NTSB) για το συμβάν της 5ης Ιανουαρίου, που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό αν το αεροσκάφος βρισκόταν σε μεγαλύτερο ύψος.

Παράλληλα ο Μάικλ Γουίτακερ της FAA δήλωσε πως η υπηρεσία του και η Boeing ελπίζουν να συμφωνήσουν στις προϋποθέσεις που θα πρέπει να εκπληρωθούν από την κατασκευάστρια προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή των Max τις επόμενες εβδομάδες.

Την περασμένη εβδομάδα, η FAA ανακοίνωνε πως διαπίστωσε προβλήματα «μη συμμόρφωσης» της Μπόινγκ προς τους κανόνες στον «έλεγχο της διαδικασίας παραγωγής», στον «χειρισμό και την αποθήκευση τμημάτων», καθώς και στον έλεγχο ποιότητας του «προϊόντος».

Η Boeing πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό.

Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Βουλή: Αναστολή της χρηματοδότησης των «Σπαρτιατών» αποφάσισε η Ολομέλεια
15 Ιανουαρίου, 2025
Σε ποιους δρόμους της Β. Ελλάδας κρίνονται απαραίτητες οι αντιολισθητικές αλυσίδες παρά την ύφεση της κακοκαιρίας
15 Ιανουαρίου, 2025
Φάμελλος για την υποψηφιότητα Τασούλα: Ο Μητσοτάκης κατώτερος των περιστάσεων
15 Ιανουαρίου, 2025
Κύκλωμα προστασίας: Αρνήθηκε τις κατηγορίες ο φερόμενος ως αρχηγός – Απολογείται και η αστυνομικός
15 Ιανουαρίου, 2025
Νεκρός ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του Μετρό στην Εθνική Άμυνα
15 Ιανουαρίου, 2025
«Αν πήγαινες στα γραφεία τους θα το έτρωγες το παραμύθι», λέει ο ηθοποιός για τα περί εμπλοκής του με το κύκλωμα προστασίας των οίκων ανοχής
15 Ιανουαρίου, 2025
Χανιά: Προφυλακίστηκε ο 45χρονος οδηγός για το θανατηφόρο τροχαίο με θύμα 22χρονο
15 Ιανουαρίου, 2025
Στο στόχαστρο του Αλέξη Κούγια και η Φαίη Σκορδά: «Δεν μπορεί να ξεπεράσει τα προσωπικά της θέματα μαζί μου» – Τι απάντησε η ίδια
15 Ιανουαρίου, 2025
Δ. Κουτσούμπας: Γνωστή η θέση του ΚΚΕ για τον θεσμό του ΠτΔ o οποίος λειτουργεί ως θεματοφύλακας της κυρίαρχης πολιτικής
15 Ιανουαρίου, 2025
Πηγές ΣΥΡΙΖΑ: Στενά κομματική επιλογή η πρόταση Κ. Τασούλα για ΠτΔ
15 Ιανουαρίου, 2025