Boeing: Βρέθηκαν δεκάδες προβλήματα στην παραγωγή των αεροπλάνων 737 Max

Συναγερμός έχει σημάνει καθώς εντοπίστηκαν δεκάδες προβλήματα στην παραγωγή των Boeing 737 Max μετά από ελέγχους της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας.

Σύμφωνα με την εφημερίδα New York Times η έρευνα αποκάλυψε «δεκάδες» προβλήματα, καθώς υπήρξαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές» των αεροπλάνων Boeing 737 Max.

Εξωτερικός προμηθευτής της Boeing, η εταιρεία Spirit AeroSystems, η οποία κατασκευάζει την άτρακτο των επιβατικών αεροσκαφών αυτών, πέρασε επιτυχώς μόλις έξι από τις δεκατρείς «δοκιμές» που έκανε η FAA, κατά το δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται εσωτερική παρουσίαση για τη διαδικασία.

Ούτε η FAA, ούτε η Boeing, ούτε η Σπίριτ απάντησαν αμέσως όταν επικοινώνησε μαζί τους το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς για να τους ζητήσει να σχολιάσουν τις πληροφορίες των Τάιμς.

Νωρίτερα χθες, ο αμερικανός υπουργός Μεταφορών Πιτ Μπούτιτζετζ δήλωσε πως αναμένει η κατασκευάστρια, η μια από τις δυο μεγαλύτερες παγκοσμίως, να συνεργαστεί πλήρως στις έρευνες που διενεργούνται από το υπουργείο Δικαιοσύνης και την εθνική υπηρεσία ασφάλειας των μεταφορών (NTSB) για το συμβάν της 5ης Ιανουαρίου, που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό αν το αεροσκάφος βρισκόταν σε μεγαλύτερο ύψος.

Παράλληλα ο Μάικλ Γουίτακερ της FAA δήλωσε πως η υπηρεσία του και η Boeing ελπίζουν να συμφωνήσουν στις προϋποθέσεις που θα πρέπει να εκπληρωθούν από την κατασκευάστρια προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή των Max τις επόμενες εβδομάδες.

Την περασμένη εβδομάδα, η FAA ανακοίνωνε πως διαπίστωσε προβλήματα «μη συμμόρφωσης» της Μπόινγκ προς τους κανόνες στον «έλεγχο της διαδικασίας παραγωγής», στον «χειρισμό και την αποθήκευση τμημάτων», καθώς και στον έλεγχο ποιότητας του «προϊόντος».

Η Boeing πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό.

Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Τσιάρας στους αγρότες Καρδίτσας: Θα εξαντληθεί κάθε δυνατότητα για συνδεδεμένη ενίσχυση σε βάμβακι και καλαμπόκι
22 Νοεμβρίου, 2024
Ακρίτα για εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ: Η επιλογή μου είναι ο Σωκράτης Φάμελλος
22 Νοεμβρίου, 2024
Κουτσούμπας: Η ελληνική κυβέρνηση να σταματήσει να ενισχύει το καθεστώς Ζελένσκι
22 Νοεμβρίου, 2024
Οδηγός για τις εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ: Πού και πώς ψηφίζετε για νέο πρόεδρο
22 Νοεμβρίου, 2024
Νίκος Παππάς: Την Κυριακή ψηφίζουμε ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία
22 Νοεμβρίου, 2024
Σακελλαροπούλου: Η ελληνική εξωτερική πολιτική ήταν και θα παραμείνει μία πολιτική αρχών
22 Νοεμβρίου, 2024
Μητσοτάκης στο ΕΛΚ: Προτεραιότητά μου ήταν η δημιουργία θέσεων εργασίας
22 Νοεμβρίου, 2024
Κικίλιας για Πεντέλη: Προετοιμαζόμαστε από τώρα για την επόμενη αντιπυρική περίοδο
22 Νοεμβρίου, 2024
Άδωνις Γεωργιάδης: «Συμμορία της μιζέριας» ο ΣΥΡΙΖΑ
22 Νοεμβρίου, 2024
Προφυλακίστηκε ο Νίκος Ρωμανός για την έκρηξη στους Αμπελόκηπους
22 Νοεμβρίου, 2024