Boeing: Βρέθηκαν δεκάδες προβλήματα στην παραγωγή των αεροπλάνων 737 Max

Συναγερμός έχει σημάνει καθώς εντοπίστηκαν δεκάδες προβλήματα στην παραγωγή των Boeing 737 Max μετά από ελέγχους της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας.

Σύμφωνα με την εφημερίδα New York Times η έρευνα αποκάλυψε «δεκάδες» προβλήματα, καθώς υπήρξαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές» των αεροπλάνων Boeing 737 Max.

Εξωτερικός προμηθευτής της Boeing, η εταιρεία Spirit AeroSystems, η οποία κατασκευάζει την άτρακτο των επιβατικών αεροσκαφών αυτών, πέρασε επιτυχώς μόλις έξι από τις δεκατρείς «δοκιμές» που έκανε η FAA, κατά το δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται εσωτερική παρουσίαση για τη διαδικασία.

Ούτε η FAA, ούτε η Boeing, ούτε η Σπίριτ απάντησαν αμέσως όταν επικοινώνησε μαζί τους το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς για να τους ζητήσει να σχολιάσουν τις πληροφορίες των Τάιμς.

Νωρίτερα χθες, ο αμερικανός υπουργός Μεταφορών Πιτ Μπούτιτζετζ δήλωσε πως αναμένει η κατασκευάστρια, η μια από τις δυο μεγαλύτερες παγκοσμίως, να συνεργαστεί πλήρως στις έρευνες που διενεργούνται από το υπουργείο Δικαιοσύνης και την εθνική υπηρεσία ασφάλειας των μεταφορών (NTSB) για το συμβάν της 5ης Ιανουαρίου, που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό αν το αεροσκάφος βρισκόταν σε μεγαλύτερο ύψος.

Παράλληλα ο Μάικλ Γουίτακερ της FAA δήλωσε πως η υπηρεσία του και η Boeing ελπίζουν να συμφωνήσουν στις προϋποθέσεις που θα πρέπει να εκπληρωθούν από την κατασκευάστρια προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή των Max τις επόμενες εβδομάδες.

Την περασμένη εβδομάδα, η FAA ανακοίνωνε πως διαπίστωσε προβλήματα «μη συμμόρφωσης» της Μπόινγκ προς τους κανόνες στον «έλεγχο της διαδικασίας παραγωγής», στον «χειρισμό και την αποθήκευση τμημάτων», καθώς και στον έλεγχο ποιότητας του «προϊόντος».

Η Boeing πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό.

Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Λέκκας για σεισμούς: Δεν περιμένουμε δόνηση μεγαλύτερη των 6 Ρίχτερ
7 Φεβρουαρίου, 2025
Euroleague: Ο Φουρνιέ… «σκότωσε» την Μπαρτσελόνα στην εκπνοή, 90-88 o Ολυμπιακός στο «Palau Blaugrana»
7 Φεβρουαρίου, 2025
Κρύο για ακόμα μια εβδομάδα – Πέντε βαθμούς χαμηλότερα η θερμοκρασία
7 Φεβρουαρίου, 2025
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος και πάλι – Το νέο ΔΣ
7 Φεβρουαρίου, 2025
Άγρια συμπλοκή ανηλίκων – Στο νοσοκομείο 15χρονος με κάταγμα στο πλευρό
7 Φεβρουαρίου, 2025
Πέθανε ο δημοσιογράφος Παύλος Ρούφας
7 Φεβρουαρίου, 2025
Θετικός ο Ζελένσκι στην πρόταση Τραμπ για τις σπάνιες γαίες της Ουκρανίας – «Ας κάνουμε συμφωνία»
7 Φεβρουαρίου, 2025
Προφυλακιστέος ο καθηγητής από την Καβάλα που κατηγορείται για ασέλγεια σε 16χρονη μαθήτριά του και πορνογραφία ανηλίκων
7 Φεβρουαρίου, 2025
«Θα σκάσει το ηφαίστειο Κολούμπο σίγουρα – Τα στοιχεία που το δείχνουν»
7 Φεβρουαρίου, 2025
Καιρός: Έρχεται «μαραθώνιος» ψύχους – Σαββατοκύριακο με τσουχτερό κρύο στην Αθήνα
7 Φεβρουαρίου, 2025