Χρήστος Σπίρτζης: «Η ΝΔ είναι σε παραζάλη με τα Τέμπη»

Στον τηλεοπτικό σταθμό Mega μίλησε ο Χρήστος Σπίρτζης και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο δυστύχημα των Τεμπών αλλά και στον νόμο περί ευθύνης υπουργών.

Να σημειωθεί πως ο Χρήστος Σπίρτζης απευθύνθηκε μέσω επιστολής στον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, με σκοπό να ζητήσει τη σύσταση ειδικής προανακριτικής επιτροπής για το πρόσωπό του. Ο πρώην υπουργός της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ πραγματοποίησε το συγκεκριμένο αίτημα με βάση το άρθρο 86, παράγραφο 5 περί ευθύνης υπουργών και με τη συμμετοχή στην επιτροπή και δικαστών όπως δίνεται η σχετική δυνατότητα.

Η συγκεκριμένη ενέργεια έρχεται ως συνέχεια του αιτήματος συγγενών θυμάτων των Τεμπών, συγκεκριμένα της Μαρίας Καρυστιανού και Παύλου Ασλανίδη, που ζητούν άρση της ασυλίας των πρώην υπουργών μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή και Χρήστου Σπίρτζη.

«Για να συμμετάσχω και να συμπαρασταθώ στον αξιοπρεπέστατο αγώνα που δίνουν οι γονείς και οι συγγενείς των θυμάτων. Αυτό οφείλουμε να το κάνουμε όλοι και είναι το πιο σημαντικό», είπε ο Χρήστος Σπίρτζης, σχετικά με τον λόγο για τον οποίο ζήτησε τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής για τον ίδιο.

«Το δεύτερο έχει να κάνει με εμένα. Έχω το χρέος να συμβάλω σε αυτό, τουλάχιστον για το πρόσωπό μου, και αυτός ήταν ο λόγος που είπα, από την αρχή, ότι πρέπει να ελεγχθούν, και είμαι στη διάθεση και της Δικαιοσύνης και του Κοινοβουλίου, για οποιοδήποτε έργο έγινε κατά την περίοδο που υπηρέτησα εγώ ως υπουργός».

Όπως είπε ο ίδιος «εγώ αισθάνομαι ότι δεν έχω ευθύνη, αυτό όμως θα το κρίνει η Δικαιοσύνη. Σε κάθε περίπτωση, δε γίνεται μετά από 57 νεκρούς που είχαμε και μετά από όλα όσα έχουν ειπωθεί, να υπάρχει οποιαδήποτε σκιά ή γκρίζα ζώνη, είτε στον σιδηρόδρομο είτε στο δυστύχημα των Τεμπών που να μη ριχθεί άπλετο φως».

«Είπα ότι η καθυστέρηση οποιουδήποτε έργου, δεν μπορεί να συνδέεται με οποιοδήποτε δυστύχημα. Ο σιδηρόδρομος, είτε είχε γίνει η 717 είτε όχι, όφειλε να λειτουργεί με ασφάλεια και τα μέτρα για να λειτουργεί με ασφάλεια χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η 717 δεν ελήφθησαν. Αν η καθυστέρηση οποιουδήποτε έργου σημαίνει ότι δε λειτουργεί ο σιδηρόδρομος, η αεροπλοΐα, το οδικό δίκτυο με ασφάλεια, τότε οφείλεις να σταματήσεις τη λειτουργία του. Θα έπρεπε να ληφθούν τα μέτρα εκείνα και οι ασφαλιστικές δικλείδες που υπήρχαν για να λειτουργεί με ασφάλεια», συμπλήρωσε.