Χρυσοχοΐδης για το κυκλοφοριακό: Μαγικές λύσεις στα πραγματικά προβλήματα δεν υπάρχουν

«Η κοινωνική αστυνόμευση για μένα είναι μια μεγάλη προτεραιότητα γι’ αυτό, κάθε μέρα όλο και περισσότερο, διαμορφώνουμε πολιτικές για τα ζητήματα που έχουν σχέση με την ανθρώπινη ζωή, με την ποιότητα ζωής», επεσήμανε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά 90,1.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης με αφορμή την έρευνα του ραδιοφωνικού σταθμού για το κυκλοφοριακό, σημείωσε πως «μαγικές λύσεις στα πραγματικά προβλήματα δεν υπάρχουν», δεδομένου ότι, όπως διευκρίνισε, «το 1985 είχαμε στην Αττική 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα, τώρα έχουμε 5,5 εκατομμύρια, άρα δεν μπορούν να χωρέσουν στους ίδιους δρόμους, στις ίδιες υποδομές, στην ίδια χωρητικότητα, τριπλάσια αυτοκίνητα και παραπάνω, τετραπλάσια σχεδόν… εκ των πραγμάτων υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχουν διάφορες σκέψεις οι οποίες είναι μακροπρόθεσμες. Στον Κηφισό υπάρχουν επιχειρήσεις, υπάρχει οικονομική δραστηριότητα, υπάρχει τροφοδοσία. Είναι δύσκολο κανείς να πάρει αποφάσεις οι οποίες για να ληφθούν υπάρχουν πάρα πολλές παράμετροι, άρα δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις».

Συνέχισε λέγοντας πως «μια λύση θα ήταν ένας εγκάρσιος δρόμος ο οποίος θα “σκάει” ανάμεσα σε Περιστέρι και Χαϊδάρι και επίσης θα βγαίνει σε κάποιο σημείο της εθνικής οδού. Δηλαδή, να παρακάμπτεται όλη αυτή η διαδρομή από τη Μαλακάσα μέχρι τον Πειραιά. Αν έφευγαν η Αγορά του Ρέντη, τα ΚΤΕΛ και οι μεταφορικές εταιρείες, αυτομάτως ο δρόμος θα ήταν πολύ καλύτερα, όμως όλα αυτά χρειάζονται πάρα πολύ χρόνο για να γίνουν. Υπάρχουν κάποια σχέδια για τα ΚΤΕΛ να φύγουν προς τη Φυλή, εκεί που είναι ο ΟΔΔΥ σήμερα, όπως και η Αγορά» εξήγησε, επισημαίνοντας, όμως, πως δεν χωράνε τα αυτοκίνητα στη χωρητικότητα που έχει ο Κηφισός.

«Αυτό που πρέπει να γίνεται και γίνεται είναι να υπάρχει μια βοήθεια από την Τροχαία, η οποία όμως είναι πολύ οριακή» συνέχισε.

Εκτίμησε, επίσης, πως η κατάσταση ίσως αποσυμφορηθεί όταν «θα ολοκληρωθεί και ο άλλος ο δρόμος στο Σχιστό, στη διασταύρωση, ούτως ώστε ένα κομμάτι θα μπορεί να πηγαίνει από την πίσω πλευρά του Χαϊδαρίου και να ενώνεται με τη λεωφόρο Αθηνών».

Σχετικά με την τοποθέτηση των καμερών, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε πως χρειάζεται ένα καινούργιο δίκτυο και «ήδη η κυβέρνηση έχει αποφασίσει, θα υπάρξουν ανακοινώσεις τις επόμενες μέρες, περίπου 1.000 κάμερες για την κυκλοφορία και έξυπνες κάμερες που θα λειτουργούν με βάση τη νέα τεχνολογία. Με βάση μια κάρτα SIM που θα έχει η κάθε κάμερα θα μπορεί να στέλνει την παράβαση στον παραβάτη. Υπάρχουν, επίσης, κάποιες εκατοντάδες κάμερες που ανήκουν στην Περιφέρεια -η σύμβαση υπογράφεται αυτές τις μέρες- όπου οι κάμερες αυτές θα είναι τοποθετημένες σε φανάρια και θα βεβαιώνουν παραβάσεις κυρίως, που έχουν σχέση με την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη. Άρα, ξεκινάει ένας διαγωνισμός για 1.000 κάμερες στην Αττική και ένας διαγωνισμός της Περιφέρειας, ο οποίος ολοκληρώθηκε και θα προχωρήσει σε υλοποίηση- υποθέτω- από το 2025 για να τοποθετηθούν αυτές οι κάμερες».

Διευκρίνισε, επίσης, πως «έχουμε ένα πολύ απλό και επιτυχημένο παράδειγμα, τους αυτοκινητόδρομους. Οι αυτοκινητόδρομοι έχουν παραχωρηθεί με βάση διαγωνισμούς και συμβάσεις που έχουν γίνει από το ελληνικό Δημόσιο, εδώ και πολλά χρόνια, και γίνεται διαχείριση από ιδιώτες με βάση κάποιες προϋποθέσεις. Όταν λοιπόν κάποιος κάνει μια παράβαση στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας εκεί η κάμερα τον καταγράφει, πηγαίνει στο οικείο τμήμα που κατοικεί ο παραβάτης και στη συνέχεια πηγαίνει στο σπίτι του στη διεύθυνση κατοικίας ή εργασίας του παραβάτη και πάει και το πληρώνει ή αν θέλει να πάει να κάνει κάποια ένσταση. Εν πάση περιπτώσει πάει και το πληρώνει. Θέλω να πω πως σήμερα που υπάρχει η τεχνολογία, αυτό θα αλλάξει από τους παραχωρησιούχους, με την έννοια ότι θα πηγαίνει απευθείας στην αρμόδια ΔΟΥ όπου και θα γίνεται η διαδικασία της πληρωμής», κατέληξε ειδικά.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη στην ενίσχυση των Υπηρεσιών της Τροχαίας σημειώνοντας ότι στις 26 Οκτωβρίου προστέθηκαν ακόμα 100 άτομα.

Παράλληλα επισήμανε ότι η Τροχαία έχει διπλασιάσει την δραστηριότητα, τονίζοντας ότι πέρσι βεβαιώθηκαν 54.147 παραβάσεις ενώ μέχρι χθες η Διεύθυνση Τροχαίας Αθηνών έχει βεβαιώσει 109.500 παραβάσεις.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Σουηδία: Δεν θα μας εκφοβίσουν οι προκλήσεις της Μόσχας
22 Νοεμβρίου, 2024
Προϋπολογισμός: 16 ερωτήσεις και απαντήσεις για την οικονομία
22 Νοεμβρίου, 2024
Αεροδρόμια: Άνοδος 8,9% στην επιβατική κίνηση στο δεκάμηνο
22 Νοεμβρίου, 2024
Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η μόνη δύναμη που μπορεί να βάλει φραγμό στα σχέδια της διαπλοκής
22 Νοεμβρίου, 2024
Πολάκης: Τη Δευτέρα θα ξεκινήσουμε την αντεπίθεση
22 Νοεμβρίου, 2024
Κρατούμενος στις φυλακές Χανίων έκρυβε ναρκωτικά στο κελί του
22 Νοεμβρίου, 2024
Ξέσπασε ο Κουσουλός: Ρε δεν ντρέπεστε;
22 Νοεμβρίου, 2024
Αλέξης Τσίπρας: Η λατρεία της εικόνας διείσδυσε και στην πλευρά της προόδου
22 Νοεμβρίου, 2024
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον Τούρκο υπουργό Μεταφορών στην Κωνσταντινούπολη
22 Νοεμβρίου, 2024
Ζελένσκι: Ο Πούτιν πρέπει να νιώσει τις πραγματικές συνέπειες των πράξεών του
22 Νοεμβρίου, 2024