ΔΕΗ: Παρατείνεται η έκπτωση 8% μέχρι το τέλος Σεπτέμβρη

Την παράταση της έκπτωσης 8% ανακοίνωσε η ΔΕΗ, μέχρι τις 30 Σεπτέμβρη.

«Κατανοώντας τις ιδιαίτερα αυξημένες ενεργειακές ανάγκες της θερινής περιόδου διατηρεί την έκπτωση 8% για τις καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh για τους οικιακούς πελάτες έως τις 30.09.2020», αναφέρει χαρακτηριστικά και συνεχίζει:

«Παράλληλα, στηρίζει την επανεκκίνηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ενισχύοντας την προσπάθεια να ψηφιοποιήσουν περαιτέρω τις δραστηριότητές τους και προσφέρει έκπτωση €5 (ή €2,5 μηνιαίως) στους λογαριασμούς e-bill για όλους τους πελάτες, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν να εγγραφούν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τις επιλογές και τα προϊόντα που προσφέρει στους πελάτες της και στο αμέσως επόμενο διάστημα, διευρύνοντας το εμπορικό της χαρτοφυλάκιο, ενώ παράλληλα βελτιώνει τις υπηρεσίες της και τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης».

«Σε αυτό το πλαίσιο:

  • Έχει ήδη αναβαθμίσει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11770, το οποίο λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο από τις 7 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
  • Δίνει τη δυνατότητα τηλεφωνικής πληρωμής στο 11770 09:00π.μ.-17:00μ.μ. και ηλεκτρονικής πληρωμής 24/7 στο www.dei.gr χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια.
  • Παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικού συμβολαίου μέσω της υπηρεσίας e-contract για νέες συνδέσεις, αλλαγή στοιχείων συμβολαίου κλπ. από το σπίτι.
  • Εξυπηρετεί μέσω Facebook, ενώ έχει θέσει σε λειτουργία και την Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό. Πρόκειται για την εφαρμογή, που απαντά σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών άμεσα μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr και μέσω messenger.
  • Από τις 15.06.2020 λειτουργεί τρία κεντρικά της καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Αριστείδου, Ομόνοια, Τσιμισκή) με διευρυμένο ωράριο 07:30 π.μ-20:00 μ.μ.
  • Στα ανωτέρω τρία καταστήματα δίνεται η δυνατότητα για εξυπηρέτηση μέσω ραντεβού από τις 08:00 π.μ.-19:30 μ.μ., το οποίο μπορεί να κλείσει ο πελάτης ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή τηλεφωνικά στο 11770.

Η ανταπόκριση των πελατών στις νέες αυτές υπηρεσίες είναι ήδη πολύ θετική και η ΔΕΗ διαβεβαιώνει ότι συνεχίζει να εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της βάζοντας στο επίκεντρο τον πελάτη», καταλήγει.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ο πάπας Φραγκίσκος πέρασε μια ήρεμη νύχτα, αλλά παραμένει κρίσιμη η κατάσταση της υγείας του
24 Φεβρουαρίου, 2025
«Προσπάθησε να με πνίξει και με βίασε» λέει 56χρονη που κατήγγειλε 33χρονο για σεξουαλική κακοποίηση – Σήμερα η δίκη
24 Φεβρουαρίου, 2025
Άρειος Πάγος για Τέμπη: Ουδείς δικαιούται να τρομοκρατεί τους δικαστικούς λειτουργούς
24 Φεβρουαρίου, 2025
Προς επαναλειτουργία το «Allou! Fun Park»: Δόθηκε το πράσινο φως από τον Δήμο Ρέντη
24 Φεβρουαρίου, 2025
Γαλεντέρης για Καλογήρου: Οι τοξικολογικές δεν μπορούν να βρουν την αιτία θανάτου χωρίς τις ιστολογικές – Δεν αποκλείουμε τίποτα
24 Φεβρουαρίου, 2025
Δυστύχημα στα Τέμπη: Τα συγκινητικά λόγια της γιαγιάς του Γεράσιμου – Επιστρέφει στην Ελλάδα ο μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού
24 Φεβρουαρίου, 2025
Απεργία 28 Φεβρουαρίου: Τι θα γίνει με μετρό, ΗΣΑΠ, τραμ – Η απόφαση των εργαζομένων
24 Φεβρουαρίου, 2025
Γερμανία: Το «καλό σενάριο» για δικομματική κυβέρνηση κερδίζει έδαφος – Ο διπλασιασμός ποσοστών του AFD στις μετεκλογικές προκλήσεις
24 Φεβρουαρίου, 2025
Αλέξης Κούγιας: Σε πολύ κρίσιμη κατάσταση ο γνωστός ποινικολόγος – «Μην μας πιέζετε για δηλώσεις» λένε τα παιδιά του
24 Φεβρουαρίου, 2025
Κ.Χατζηδάκης από Σύρο: «Κι εκείνοι που δεν μας ψηφίζουν σε εμας ελπίζουν!» (vid)
24 Φεβρουαρίου, 2025