ΔΕΗ: Παρατείνεται η έκπτωση 8% μέχρι το τέλος Σεπτέμβρη

Την παράταση της έκπτωσης 8% ανακοίνωσε η ΔΕΗ, μέχρι τις 30 Σεπτέμβρη.

«Κατανοώντας τις ιδιαίτερα αυξημένες ενεργειακές ανάγκες της θερινής περιόδου διατηρεί την έκπτωση 8% για τις καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh για τους οικιακούς πελάτες έως τις 30.09.2020», αναφέρει χαρακτηριστικά και συνεχίζει:

«Παράλληλα, στηρίζει την επανεκκίνηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ενισχύοντας την προσπάθεια να ψηφιοποιήσουν περαιτέρω τις δραστηριότητές τους και προσφέρει έκπτωση €5 (ή €2,5 μηνιαίως) στους λογαριασμούς e-bill για όλους τους πελάτες, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν να εγγραφούν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τις επιλογές και τα προϊόντα που προσφέρει στους πελάτες της και στο αμέσως επόμενο διάστημα, διευρύνοντας το εμπορικό της χαρτοφυλάκιο, ενώ παράλληλα βελτιώνει τις υπηρεσίες της και τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης».

«Σε αυτό το πλαίσιο:

  • Έχει ήδη αναβαθμίσει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11770, το οποίο λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο από τις 7 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
  • Δίνει τη δυνατότητα τηλεφωνικής πληρωμής στο 11770 09:00π.μ.-17:00μ.μ. και ηλεκτρονικής πληρωμής 24/7 στο www.dei.gr χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια.
  • Παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικού συμβολαίου μέσω της υπηρεσίας e-contract για νέες συνδέσεις, αλλαγή στοιχείων συμβολαίου κλπ. από το σπίτι.
  • Εξυπηρετεί μέσω Facebook, ενώ έχει θέσει σε λειτουργία και την Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό. Πρόκειται για την εφαρμογή, που απαντά σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών άμεσα μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr και μέσω messenger.
  • Από τις 15.06.2020 λειτουργεί τρία κεντρικά της καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Αριστείδου, Ομόνοια, Τσιμισκή) με διευρυμένο ωράριο 07:30 π.μ-20:00 μ.μ.
  • Στα ανωτέρω τρία καταστήματα δίνεται η δυνατότητα για εξυπηρέτηση μέσω ραντεβού από τις 08:00 π.μ.-19:30 μ.μ., το οποίο μπορεί να κλείσει ο πελάτης ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή τηλεφωνικά στο 11770.

Η ανταπόκριση των πελατών στις νέες αυτές υπηρεσίες είναι ήδη πολύ θετική και η ΔΕΗ διαβεβαιώνει ότι συνεχίζει να εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της βάζοντας στο επίκεντρο τον πελάτη», καταλήγει.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Τηλεθέαση: Σάρωσε ξανά η Αγγελική Νικολούλη
23 Νοεμβρίου, 2024
Στην τελική ευθεία οι διαγωνισμοί για έργα 1,35 δισ. ευρώ σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα μετά την επέλαση των Daniel και Elias
23 Νοεμβρίου, 2024
Γιώργος Θεοφάνους: «Δεν ξέρω, εάν θα μπορούσε άλλη τραγουδίστρια να πει τα τραγούδια, όπως τα είπε η Νατάσα Θεοδωρίδου»
23 Νοεμβρίου, 2024
Βουλή: Κατατέθηκε η ευρωπαϊκή Οδηγία για «επαρκείς κατώτατους μισθούς στην ΕΕ»
23 Νοεμβρίου, 2024
Φως στο Τούνελ: «Μελάνιασε και τέζα…» – Όσα έλεγε η Ειρήνη Μουρτζούκου λίγες ημέρες μετά τον θάνατο του 15 μηνών βρέφους
23 Νοεμβρίου, 2024
«Άμεσα αποτελέσματα για τους καταναλωτές με την παρέμβαση στο κόστος του ρεύματος» – Η επιδίωξη του υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας
23 Νοεμβρίου, 2024
Αγ. Παρασκευή: Συνελήφθη 21χρονος για κλοπή – Αστυνομικός εκτός υπηρεσίας απέτρεψε τη διαφυγή του από κατάστημα τηλεφωνίας
23 Νοεμβρίου, 2024
Ην. Βασίλειο: Σε επιφυλακή οι υπηρεσίες ασφαλείας για τρομοκρατικές επιθέσεις ενόψει Χριστουγέννων
23 Νοεμβρίου, 2024
Φως στο Τούνελ: Όταν η Ειρήνη Μουρτζούκου παρίστανε την… Πόπη – Οι αντιφάσεις και οι προσπάθειες να διακόψει την επικοινωνία
23 Νοεμβρίου, 2024
Φάμελλος: Δεν είναι εκτός ΣΥΡΙΖΑ ο Αλέξης Τσίπρας – Σχέδιο του Κασσελάκη να πλήξει το κόμμα
23 Νοεμβρίου, 2024