ΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών μας

Η ΔΕΗ βάζει στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης για τα εκατομμύρια των πελατών της, όπως σημειώνει σε δελτίο Τύπου της η εταιρεία.

Σε αυτό το πλαίσιο ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα 15.0.6.2020 έχει ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή διευρυμένου ωραρίου σε τρία κεντρικά καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για τα καταστήματα:

Τα συγκεκριμένα καταστήματα λειτουργούν πλέον καθημερινά από τις 7:30π.μ. έως τις 20:00μ.μ., καταγράφοντας ήδη, από τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας τους σημαντικό αριθμό πελατών που εξυπηρετήθηκαν στο απογευματινό ωράριο.

Παράλληλα,  η ΔΕΗ εγκαινίασε από τη Δευτέρα 15.06.2020 την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού  και Τηλεφωνικού Ραντεβού για τα παραπάνω καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν στο χρόνο και τον χώρο που επιθυμούν χωρίς αναμονή.

Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν το ραντεβού:

Μέσα από τη σελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr,
Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770

Σε συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, που έλαβε η ΔΕΗ το τελευταίο τρίμηνο, έρχεται να προστεθεί και η εφαρμογή της νέας “Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ”, η οποία παρέχεται:

μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr,
μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece
μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο. Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της έχει ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα πελατών.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ αρμόδιος για θέματα Εμπορίας κ. Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: “Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη. Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook . Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες που θα μειώσουν το χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας”.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Μαρία Καρυστιανού: Απάντηση με δάκρυα για την επιμέλεια των παιδιών της – «Είναι απάνθρωπο από κάθε άποψη»
24 Φεβρουαρίου, 2025
Ηράκλειο: Ένας ανήλικος πίσω από τους πυροβολισμούς στο νυχτερινό κέντρο με τους 2 τραυματίες
24 Φεβρουαρίου, 2025
Η Χαμάς θέλει να παγώσει τις διαπραγματεύσεις με το Ισραήλ μετά την απόφασή του να μην παραδώσει άλλους Παλαιστίνιους κρατούμενους
24 Φεβρουαρίου, 2025
Η Meta προειδοποιεί: Απατεώνες παρουσιάζονται ως διασημότητες και αποσπούν μεγάλα χρηματικά ποσά μέσω social media
24 Φεβρουαρίου, 2025
Βλαδίμηρος Κυριακίδης για τη σύζυγό του: «Έχει μια απίστευτη σοφία, γεμίζει τα κενά μου κομμάτια» Βλαδίμηρος Κυριακίδης
24 Φεβρουαρίου, 2025
Σε κρίσιμη κατάσταση παραμένει ο πάπας Φραγκίσκος – Αντιμετωπίζει ήπια νεφρική ανεπάρκεια
24 Φεβρουαρίου, 2025
Χυδαίο παραλήρημα Ψαριανού για Καρυστιανού: Νεκρόφιλη μοιρολογίστρα, εκφράζει τα συμφέροντα της… Ρωσίας
24 Φεβρουαρίου, 2025
Η οικογένεια του 21χρονου αγνοούμενου στα Χανιά συνεχίζει τις έρευνες με δικά της έξοδα
24 Φεβρουαρίου, 2025
Ασθενής στην Πάτρα το έσκασε από το νοσοκομείο και τον αναζητά η αστυνομία
24 Φεβρουαρίου, 2025
Συνελήφθη 32χρονος στο Ρέθυμνο: Κατηγορείται ότι έκλεβε οικοδομικά υλικά – Στην κατοχή του βρέθηκαν όπλα και γεννήτρια
24 Φεβρουαρίου, 2025