Διακοπές ρεύματος: Ποιοι και πώς μπορούν να λάβουν 600 ευρώ αποζημίωση για βλάβες σε συσκευές

Όπως αναφέρει ο κανονισμός του ΔΕΔΔΗΕ, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

Οι πολίτες που ήρθαν αντιμέτωποι με διακοπές στην ηλεκτροδότηση και υπέστησαν ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές τους μπορούν να ζητήσουν αποζημίωση.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 ο κ. Σκρέκας ανέφερε συγκεκριμένα ότι για τις οικιακές συσκευές που υπέστησαν ζημιές από τις διακοπές ρεύματος έχει ανοίξει ήδη η ηλεκτρονική πλατφόρμα για να υποβάλουν τα στοιχεία τους οι δικαιούχοι και για να δηλώσουν τη ζημιά. Eπίσης, είπε ότι θα αποζημιωθούν αυτοί που έμειναν χωρίς ρεύμα για πάνω από 24 ώρες. Η διαδικασία γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 600 ευρώ.

Μέχρι σήμερα η αποζημίωση αυτού του είδους δινόταν μόνο στην περίπτωση που κοβόταν ο ουδέτερος αγωγός κι όχι αν απλά είχε κοπεί ένα καλώδιο.

Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις». O ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει πως σύμφωνα με τον κανονισμό η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιπλέον:

– να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
– να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
– να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
– να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του

Η απόφαση για την αποζημίωση

Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.

Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησης του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Η UEFA αποθεώνει τον Χρήστο Μουζακίτη
18 Νοεμβρίου, 2024
Υπουργείο Εσωτερικών: Άρχισε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων
18 Νοεμβρίου, 2024
Airbnb: Κάλεσμα στην Βαρκελώνη να επανεξετάσει τα μέτρα που έχουν επιβληθεί εναντίον της
18 Νοεμβρίου, 2024
Τραγωδία στη Λάρισα: Νεκρός 36χρονος που παρασύρθηκε από όχημα
18 Νοεμβρίου, 2024
Μητσοτάκης: Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί πραγματικά να μεταμορφώσει τη χώρα μας
18 Νοεμβρίου, 2024
«Μπλόκο» των Αρχών στα αεροδρόμια για την Ειρήνη Μουρτζούκου
18 Νοεμβρίου, 2024
Μια νεκρή και πέντε τραυματίες από ρουκέτα της Χεζμπολάχ στο βόρειο Ισραήλ
18 Νοεμβρίου, 2024
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν οι αιτήσεις για τις 3 νέες δράσεις στον Έβρο
18 Νοεμβρίου, 2024
Αργίες 2025: Όλα τα τριήμερα και τετραήμερα για ξεκούραση και μικρές αποδράσεις
18 Νοεμβρίου, 2024
Οι διεκδικήσεις της ΑΔΕΔΥ στην 24ωρη γενική απεργία
18 Νοεμβρίου, 2024