Διακοπές ρεύματος: Ποιοι και πώς μπορούν να λάβουν 600 ευρώ αποζημίωση για βλάβες σε συσκευές

Όπως αναφέρει ο κανονισμός του ΔΕΔΔΗΕ, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

Οι πολίτες που ήρθαν αντιμέτωποι με διακοπές στην ηλεκτροδότηση και υπέστησαν ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές τους μπορούν να ζητήσουν αποζημίωση.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 ο κ. Σκρέκας ανέφερε συγκεκριμένα ότι για τις οικιακές συσκευές που υπέστησαν ζημιές από τις διακοπές ρεύματος έχει ανοίξει ήδη η ηλεκτρονική πλατφόρμα για να υποβάλουν τα στοιχεία τους οι δικαιούχοι και για να δηλώσουν τη ζημιά. Eπίσης, είπε ότι θα αποζημιωθούν αυτοί που έμειναν χωρίς ρεύμα για πάνω από 24 ώρες. Η διαδικασία γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 600 ευρώ.

Μέχρι σήμερα η αποζημίωση αυτού του είδους δινόταν μόνο στην περίπτωση που κοβόταν ο ουδέτερος αγωγός κι όχι αν απλά είχε κοπεί ένα καλώδιο.

Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις». O ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει πως σύμφωνα με τον κανονισμό η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιπλέον:

– να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
– να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
– να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
– να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του

Η απόφαση για την αποζημίωση

Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.

Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησης του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
Ιανουάριος 16, 2024
Ολυμπιακός: Χωρίς Φουρνιέ και Παπανικολάου απέναντι στην Μπάγερν
Ιανουάριος 9, 2025
Κατεβαίνουν στους δρόμους οι αγρότες
Ιανουάριος 9, 2025
Θεσσαλονίκη: Ταυτοποιήθηκε το πτώμα που βρέθηκε σε αποσύνθεση
Ιανουάριος 9, 2025
Ολυμπιακός – Πόρτο: Ζήτησε επιπλέον εισιτήρια η ΠΑΕ
Ιανουάριος 9, 2025
Υπουργός Άμυνας Γερμανίας: Θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο αλλαγής του σχήματος Ραμστάιν, εάν οι ΗΠΑ αποσυρθούν
Ιανουάριος 9, 2025
Ουκρανία: «Η Ρωσία έχει ρίξει πάνω από 51.000 κατευθυνόμενες βόμβες»
Ιανουάριος 9, 2025
Στους «4» του κυπέλλου η ΑΕΚ – Πέρασε από την Τούμπα στην παράταση
Ιανουάριος 9, 2025
Σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών για τις υπόγειες λίμνες στον Κηφισό: Κανένας άμεσος κίνδυνος
Ιανουάριος 9, 2025
Κλήρωση Τζόκερ 09/01/2025: Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν 10.200.000 ευρώ
Ιανουάριος 9, 2025
Την Παρασκευή συνεδριάζει το υπουργικό συμβούλιο – Τι θα συζητηθεί
Ιανουάριος 9, 2025