Διαβούλευση για την μετά Covid-19 εποχή, έξυπνο parking & το πρόγραμμα «Α. Τρίτσης»

Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η τρίτη σοβαρότερα πληττόμενη χώρα στον κόσμο από την πανδημία του νέου κορονοϊού, αντιμετωπίζοντας τεράστιες συνέπειες σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο.

Μια μεγάλη διαδικτυακή διαβούλευση σχετικά με τις επιπτώσεις που είχε η πανδημία στις ζωές των κατοίκων διενεργεί ο Δήμος του East Sussex της Αγγλίας μέσω των chatbot της Novoville. Στόχος της διαβούλευσης είναι η δημοτική αρχή να συλλέξει γρήγορα ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα για τις συνέπειες που είχε ο κορονοϊός, τις ανησυχίες και τις βασικές προτεραιότητες των πολιτών, ούτως ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα που θα βοηθήσουν στην ανάκαμψη του Δήμου.

Οι κάτοικοι του East Sussex μπορούν να συμμετέχουν εύκολα στη διαδραστική διαβούλευση, είτε μέσω του αυτοματοποιημένου ψηφιακού βοηθού-chatbot στο Facebook Messenger είτε μέσω του webchat στην ιστοσελίδα του Δήμου. Μέχρι στιγμής και σε διάστημα μιας εβδομάδας έχουν εκφράσει την άποψή τους για το θέμα περισσότεροι από 8.000 πολίτες.

Τα αποτελέσματα της διαβούλευσης, η οποία θα διαρκέσει έως τις 28 Ιουνίου, θα κοινοποιηθούν στους πολίτες και θα καθοδηγήσουν τον επανασχεδιασμό των υπηρεσιών του Δήμου στη μετά Covid εποχή.

Επεκτείνεται το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης της Novoville στα West Midlands της Αγγλίας

Η Novoville επεκτείνει το πλαίσιο της συνεργασίας της με την τοπική αρχή των West Midlands (WMCA) της Αγγλίας, παρέχοντας ψηφιακή λύση στο πρόβλημα τόσο της παρόδιας ελεγχόμενης στάθμευσης όσο και της στάθμευσης σε κλειστούς χώρους, για τα επόμενα 5 χρόνια.

Τα West Midlands περιλαμβάνουν 7 μεγάλους δήμους, ανάμεσά τους το Birmingham, Coventry και Dudley. Η τοπική αρχή διαχειρίζεται όλες τις διαδικασίες πληρωμής και έκδοσης εισιτηρίων για 2,8 εκατομμύρια κατοίκους, αριθμός που αυξάνεται καθημερινά κατά 40% λόγω της μετακίνησης ατόμων από άλλες περιοχές για εργασία.

Η νέα εφαρμογή της Novoville, σε συνεργασία με τη Swift, έχει ως στόχο να βελτιώσει την καθημερινότητα των οδηγών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να πληρώνουν για θέσεις στάθμευσης αμέσως, μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Παράλληλα, βοηθά τους οδηγούς να αποφύγουν τυχόν πρόστιμα παράνομης στάθμευσης επιτρέποντάς τους να επεκτείνουν το ηλεκτρονικό τους εισιτήριο εξ αποστάσεως, ενώ για πρώτη φορά τους δίνεται η δυνατότητα να προ-κρατήσουν θέση στάθμευσης στο parking της επιλογής τους.

Κατά την πρώτη φάση υλοποίησης της ψηφιακής λύσης, οι οδηγοί θα μπορούν να αγοράζουν χρόνο στάθμευσης σε περισσότερους από 40 χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων. Στη συνέχεια, σχεδιάζεται η διασύνδεση του συστήματος με έξυπνους αισθητήρες, η δυνατότητα διαχείρισης ειδικών αδειών στάθμευσης, καθώς και η πληρωμή για τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων μέσω της εφαρμογής Novoville.

Ώριμες λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού & έξυπνης πόλης από τη Novoville για τα νέα χρηματοδοτικά εργαλεία του προγράμματος “Α. Τρίτσης”

Το νέο αναπτυξιακό πρόγραμμα “Α. Τρίτσης” για τους Δήμους, που ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ο πρωθυπουργός, περιλαμβάνει άξονες χρηματοδότησης έργων και δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού και έξυπνης πόλης.

Στη Novoville έχουμε υλοποιήσει σύνθετα έργα με σημαντικό και μετρήσιμο αντίκτυπο στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών προς τους δημότες για περισσότερους από 50 Δήμους, ενώ στον τομέα των τεχνολογιών έξυπνης πόλης οι λύσεις μας έχουν αποσπάσει διεθνείς διακρίσεις.

Γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις δυσκολίες και τις προκλήσεις στην υλοποίηση ψηφιακών λύσεων που μπορούν να έχουν άμεσο αντίκτυπο στον τρόπο που ένας σύγχρονος Δήμος πρέπει να λειτουργεί. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε από κοινού το νέο ψηφιακό Δήμο.