Πρόσκληση στο κοινό για να συμμετέχει στο πιλοτικό λανσάρισμα της κινητής απευθύνει η Nova.
Στη διεύρυνση του πιλοτικού λανσαρίσματος της κινητής τηλεφωνίας προχωρά η Nova, καλώντας τους ενδιαφερόμενους να συμμετέχουν στο πρόγραμμα τεστάροντας τις υπηρεσίες της.
Σύμφωνα με το επίσημο ιστότοπό της, η Nova καλεί το κοινό να συμμετάσχει στο δοκιμαστικό πρόγραμμα υποβάλλοντας τα στοιχεία του ηλεκτρονικά. Παράλληλα δίνει λεπτομέρειες και για το βασικό πρόγραμμα κινητής της εταιρείας, το Nova Mobile Team 1 το οποίο κατά την διάρκεια των πιλοτικών δοκιμών προσφέρεται δωρεάν. Σε αυτό περιλαμβάνονται 200 λεπτά ομιλίας, 20 SMS και 2 GB δεδομένων με κόστος 15 ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο προαναφερθέν πρόγραμμα οι χρήστες μπορούν να προσθέσουν με επιπλέον κόστος έξτρα λεπτά ομιλίας, SMS και δεδομένα για χρονικό διάστημα 30 ημερών. Αναλυτικότερα, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να προσθέσουν 100 ή 200 λεπτά ομιλίας στην τιμή των 3,90 ή 6,90 ευρώ, 50 ή 100 SMS με τις ίδιες χρεώσεις αλλά και 1GB ή 2GB δεδομένων με χρέωση 4,90 ή 7,90 ευρώ.Οι χρεώσεις για τους καταναλωτές που ξεπεράσουν τα διαθέσιμα λεπτά, SMS και GB του παγίου είναι διαφορετικές και μπορεί να τις δει κανείς εδώ. Φυσικά το πρόγραμμα Nova Mobile Team 1 θα πλαισιωθεί κι από πρόσθετα προγράμματα κατά το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα της υπηρεσίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά τη λήξη της πιλοτικής περιόδο, η οποία προγραμματίζεται μέχρι το Φθινόπωρο, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να ακυρώσουν το πιλοτικό πρόγραμμα χωρίς ακυρωτικά τέλη.
Να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρεία ανακοίνωσε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα την έναρξη του πιλοτικού της λανσαρίσματος στην κινητή τηλεφωνία, το οποίο αρχικά διέθεσε σε εργαζόμενούς, συνεργάτες και επιλεγμένους συνδρομητές.
Ωστόσο η διοίκηση της Nova προετοιμάζεται εδώ και κάποιο διάστημα για την είσοδό της στην κινητή τηλεφωνία με στόχο, όπως έχει ανακοινώσει, να προσφέρει συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας, θωρακίζοντας έτσι περισσότερο την στρατηγική της αξία.
Για να γίνει δυνατή η είσοδος της Nova στην κινητή τηλεφωνία ως MVNO (εικονικός πάροχος), η διοίκηση της εταιρείας προσέφυγε στην ΕΕΤΤ για διαιτησία τον Οκτώβριο του 2016 λόγω των «παράλογων», όπως επεσήμανε τότε η διοίκηση, απαιτήσεων στις τιμές χονδρικής που πρότειναν οι πάροχοι δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Μετά από διαδικασίες που διήρκεσαν περισσότερα από 2 χρόνια, η απόφαση τόσο της ΕΕΤΤ όσο και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ήταν θετική δίνοντας την δυνατότητα στην Forthnet να ξεκινήσει έναν νέο κύκλο διαπραγματεύσεων ο οποίος και κατέληξε στην υπογραφή σχετικής σύμβασης MVNO τον Ιούνιο του 2019 με την vodafone.