ΕΔΑ Αττικής: Η νέα εφαρμογή «EDA Attikis» φέρνει το φυσικό αέριο πιο κοντά στους κατοίκους της Περιφέρειας Αττικής

Η ΕΔΑ Αττικής υλοποιώντας με συνέπεια τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, δημιουργεί το νέο “EDA Attikis” mobile app, στοχεύοντας στην αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης των Τελικών Καταναλωτών της.

Με τη νέα εφαρμογή “EDA Attikis”, όλοι οι κάτοικοι της Περιφέρειας Αττικής θα μπορούν να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τις επεκτάσεις του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στην περιοχή τους και στην οδό της κατοικίας τους, να αναζητήσουν ηλεκτρονικά πληροφορίες, καθώς σε σύντομο χρονικό διάστημα θα μπoρούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά και την αίτηση σύνδεσής τους στο δίκτυο διανομής της ΕΔΑ Αττικής.

Επίσης, θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται εύκολα και άμεσα για όλες τις υπηρεσίες, τις προσφορές και τα εταιρικά νέα της Εταιρείας, χωρίς περιττές καθυστερήσεις. Η εφαρμογή “EDA Attikis”, είναι διαθέσιμη μέσω του Play Store για κινητά Android ή του App Store για κινητά iOS.

Η ΕΔΑ Αττικής, μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού της, επενδύει σε ψηφιακά εργαλεία και νέες τεχνολογίες που παράγουν υψηλή προστιθέμενη αξία για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και κυρίως για τους καταναλωτές της. Μέσω της νέας λειτουργικής της ιστοσελίδας (www.edaattikis,gr), η Εταιρεία προσφέρει άμεση και ολοκληρωμένη πληροφόρηση για όλα τα θέματα που αφορούν τις διαδικασίες σύνδεσης με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου, καθώς και μια αναβαθμισμένη εμπειρία πλοήγησης σε όσους επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για τα προγράμματα επιδότησης, και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για την αγορά του φυσικού αερίου και τις χρήσεις του. Με τη δημιουργία της νέας ψηφιακής εφαρμογής για κινητά, η ΕΔΑ Αττικής ενισχύει την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΕΔΑ Αττικής, κ. Πιέρρος Χατζηγιάννης, ανέφερε ότι: «Μέσω της νέας εφαρμογής “EDA Attikis”, η ΕΔΑ Αττικής έρχεται πιο κοντά στους κατοίκους της Περιφέρειας Αττικής, με απώτερο στόχο τη δημιουργία μίας αναβαθμισμένης όσο και εξατομικευμένης εμπειρίας ψηφιακής εξυπηρέτησης. Το φυσικό αέριο είναι ένα καύσιμο φιλικό και εύκολο στη χρήση, και αυτό ακριβώς θέλουμε να είναι και η ψηφιακή εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη: εύκολη, γρήγορη και άμεση. Όλοι οι άνθρωποι της ΕΔΑ Αττικής δεσμευόμαστε στον εκσυγχρονισμό των εσωτερικών μας διαδικασιών και την ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη».

Η ΕΔΑ Αττικής είναι αφοσιωμένη στη δέσμευσή της να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας στους πελάτες της. Με όχημα την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Εταιρείας, η ΕΔΑ Αττικής επιδιώκει να φέρει το φυσικό αέριο σε κάθε νοικοκυριό και επιχείρηση στην Περιφέρεια Αττικής.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Κώστας Καραμανλής: Με υποχωρήσεις στην Τουρκία δεν εξαγοράζεται η ειρήνη
20 Ιανουαρίου, 2025
Κοντογεώργης: Σε πολύ καλό επίπεδο οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις
20 Ιανουαρίου, 2025
Διακοπή δρομολογίων στη γραμμή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο – Ορεστιάδα από 21/01 έως 25/01
20 Ιανουαρίου, 2025
Χαρίτσης: «Ο κ. Μητσοτάκης πρέπει να πάρει ένα μήνυμα ότι ως εδώ με αυτήν την αλαζονική συμπεριφορά»
20 Ιανουαρίου, 2025
ΥΠΠΟ: Δρομολογείται η αναβάθμιση του Μουσείου Γεράσιμου Σκλάβου στο Αργοστόλι
20 Ιανουαρίου, 2025
Ζαφείρης Μελάς για Μάκη Χριστοδουλόπουλο: «Είναι δύσκολος άνθρωπος»
20 Ιανουαρίου, 2025
Final 8 κυπέλλου μπάσκετ: Μόνο στον τελικό θα συναντηθούν οι «αιώνιοι»
20 Ιανουαρίου, 2025
Παραδόθηκε ο δράστης που πυροβόλησε προς τον Στέφανο Κοκολογιάννη
20 Ιανουαρίου, 2025
Ο Μπάιντεν απένειμε χάρη σε πέντε μέλη της οικογένειάς του και σε έναν ιθαγενή
20 Ιανουαρίου, 2025
Τηλεφωνική επικοινωνία Γεραπετρίτη με τον Κωνσταντίνο Κόμπο
20 Ιανουαρίου, 2025