ΕΔΑ: Φυσικό αέριο σε κάθε νοικοκυριό κι επιχείρηση εν μέσω πανδημίας

Η ΕΔΑ Αττικής, έλαβε από την πρώτη στιγμή όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των πολιτών και των εργαζομένων της, στηρίζοντας τις προσπάθειες της πολιτείας για την ανάσχεση της πανδημίας COVID-19.

Ταυτόχρονα, ως Διαχειριστής του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στην Αττική, υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που εγγυάται την εύρυθμη, αδιάλειπτη και ασφαλή λειτουργία της, φροντίζοντας να μη λείψει το φυσικό αέριο από κανένα νοικοκυριό και επιχείρηση, αυτή την κρίσιμη περίοδο.

Συγκεκριμένα και παρά τα περιοριστικά μέτρα, η ΕΔΑ Αττικής:

  • Υλοποιεί το πρόγραμμα συντήρησης των κρίσιμων υποδομών, μέσω άρτια εξοπλισμένων συνεργείων.
  • Εγγυάται την αδιάλειπτη λειτουργία των κρίσιμων εγκαταστάσεων (νοσοκομείων, κέντρων διοίκησης κ.λπ.) και την ικανοποίηση αιτημάτων ευπαθών ομάδων καταναλωτών.
  • Λειτουργεί τηλεφωνική υπηρεσία έκτακτης ανάγκης σε 24ωρη βάση μέσω του Κέντρου Ελέγχου Άμεσης Επέμβασης (800 1111 330 /11322 / 210 3463365).
  • Προχωρά αδιάλειπτα το κατασκευαστικό πρόγραμμα ανάπτυξης νέων δικτύων και δημιουργίας νέων παροχετευτικών αγωγών.
  • Διενεργεί καταμετρήσεις μόνο στις περιπτώσεις, που δεν απαιτείται πρόσβαση προσωπικού εντός των ιδιοκτησιών.

Παράλληλα, για την απρόσκοπτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των καταναλωτών και των συνεργατών της, η ΕΔΑ Αττικής προχώρησε στην αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών της, εξασφαλίζοντας ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση από την ασφάλεια του σπιτιού τους, μέσω:

  • Ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ιστοσελίδας (edaattikis.gr) και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας ([email protected]).
  • Έντυπης αλληλογραφίας μέσω ταχυδρομείου και courier.
  • 24ωρου Τηλεφωνικού Κέντρου Εξυπηρέτησης (2130882000/ 11322).

Όπως δήλωσε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος της εταιρείας, κ. Πιέρρος Χατζηγιάννης:

«Η ΕΔΑ Αττικής βρίσκεται σταθερά προσηλωμένη στην υλοποίηση όλων των δεσμεύσεών της συνεχίζοντας απρόσκοπτα και με ασφάλεια την ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του δικτύου φυσικού αερίου στην Αττική σύμφωνα με τον προγραμματισμό της, ώστε οι καταναλωτές να απολαμβάνουν τα οφέλη του φυσικού αερίου και όλο και περισσότερα νοικοκυριά και επιχειρήσεις να μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους για σύνδεση, οι οποίες και θα διεκπεραιώνονται κανονικά.»

Για την προστασία της υγείας των πολιτών και των εργαζομένων της, η εταιρεία έχει αναστείλει προσωρινά εργασίες για τις οποίες απαιτείται η πρόσβαση εντός των ιδιοκτησιών των καταναλωτών, αναφέροντας ενδεικτικά τις ενεργοποιήσεις μετρητών για νέους πελάτες, απενεργοποιήσεις και επανεργοποιήσεις μετρητών, αποσυνδέσεις και επανασυνδέσεις τροφοδοσίας.

Η Εταιρείας Διανομής Αερίου Αττικής συνεχίζει να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της, λαμβάνοντας όλα τα αναγκαία μέτρα για την προστασία του κοινωνικού συνόλου και προετοιμάζεται για την ασφαλή και αποδοτική επιστροφή στην κανονικότητα.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Σουηδία: Δεν θα μας εκφοβίσουν οι προκλήσεις της Μόσχας
22 Νοεμβρίου, 2024
Προϋπολογισμός: 16 ερωτήσεις και απαντήσεις για την οικονομία
22 Νοεμβρίου, 2024
Αεροδρόμια: Άνοδος 8,9% στην επιβατική κίνηση στο δεκάμηνο
22 Νοεμβρίου, 2024
Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η μόνη δύναμη που μπορεί να βάλει φραγμό στα σχέδια της διαπλοκής
22 Νοεμβρίου, 2024
Πολάκης: Τη Δευτέρα θα ξεκινήσουμε την αντεπίθεση
22 Νοεμβρίου, 2024
Κρατούμενος στις φυλακές Χανίων έκρυβε ναρκωτικά στο κελί του
22 Νοεμβρίου, 2024
Ξέσπασε ο Κουσουλός: Ρε δεν ντρέπεστε;
22 Νοεμβρίου, 2024
Αλέξης Τσίπρας: Η λατρεία της εικόνας διείσδυσε και στην πλευρά της προόδου
22 Νοεμβρίου, 2024
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον Τούρκο υπουργό Μεταφορών στην Κωνσταντινούπολη
22 Νοεμβρίου, 2024
Ζελένσκι: Ο Πούτιν πρέπει να νιώσει τις πραγματικές συνέπειες των πράξεών του
22 Νοεμβρίου, 2024