Εξώδικο Κραουνάκη σε Μπακογιάννη

Εξώδικο απέστειλε στον Δήμο Αθηναίων, ο μουσικοσυνθέτης Σταμάτης Κραουνάκης με το οποίο ζητά να αποζημιωθεί χρηματικά επειδή η καλλιτέχνις Άλκηστη Πρωτοψάλτη ερμήνευσε τραγούδια του, χωρίς την άδειά του, στη συναυλία πάνω σε ένα φορτηγό, ιδέα η οποία στηρίχθηκε από τη δημοτική αρχή.

«Αυτό που έγινε ήταν πολύ σιχαμερό και τώρα έχω έναν νόμιμο δρόμο να ακολουθήσω» είχε δηλώσει ο κ. Κραουνάκης σε ραδιοφωνικό σταθμό, γνωστοποιώντας την πρόθεση του να κινηθεί νομικά.

Ο μουσικοσυνθέτης απέστειλε εξώδικη διαμαρτυρία προς το Δημοτικό Συμβούλιο Αθηναίων και την εταιρία «Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων Α.Ε», ζητώντας εντός προθεσμίας πέντε ημερών να τον ενημερώσουν για το χρηματικό ποσό που προτίθεται να καταβάλει ο Δήμος Αθηναίων, το οποία μάλιστα προτίθεται να καταβάλει ο ίδιος στους «πάσχοντες και αδυνατούντες καλλιτέχνες δημιουργούς».

Συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το Πρώτο Θέμα, ο κ. Κραουνάκης αναφέρει στην εξώδικη διαμαρτυρία του: «Με μεγάλη απογοήτευση, διαπίστωσα ότι στο πλαίσιο της ως άνω εκδήλωσης, ερμηνεύτηκαν ορισμένα από τα τραγούδια- δημιουργήματα μου, δίχως προηγουμένως να έχω ερωτηθεί προς τούτο, πολλώ δε μάλλον δίχως να έχω παραχωρήσει την εκ του νόμου απαιτούμενη άδεια και συγκατάθεση. Κατά τα ανωτέρω έλαβε χώρα χωρίς την αναγκαία άδεια- συναίνεση- έγκριση μου καθ΄υπέρβαση κάθε δικαιώματος μου, δημόσια εκτέλεση μουσικής. Αυτό αποτελεί παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων του δημιουργού- ιδιοκτήτη του πνευματικού έργο».

Ο καλλιτέχνης, στο περιεχόμενο του εξώδικου, κάνει λόγο για απόλυτα σκηνοθετημένη δράση, η οποία έτυχε πολιτικής εκμετάλλευσης και για επίδειξη λαϊκισμού, ενώ προσθέτει τα εξής: «Η συναυλία αυτή, υπό το πρόσχημα της μέριμνας και ψυχικής ανάτασης των “ελεύθερων πολιορκημένων”, ενός εκάστου ημών, ο οποίος συνειδητά προστατεύει τον συνάνθρωπο του, διεξήχθη σε πλείστες γειτονιές της Αθήνας, με αφετηρία την Τεχνόπολη Αθηνών και κορύφωση τη στάση, μετά από πρόσκληση του Πρωθυπουργού, μπροστά από το Μέγαρο Μαξίμου, όχι αυθόρμητα αλλά λόγω αναγκαστικής κατευθυνόμενης πορείας και μάλιστα υπό την πλήρη σκηνοθετική σύμπραξη και παρουσία ΜΜΕ».

-Ad-