Έκτακτη πληρωμή Power Pass – Ποιοι και πότε πάνε ΑΤΜ

Power Pass: Ημερομηνία για νέα πληρωμή του επιδόματος ρεύματος προς δικαιούχους που έκαναν ήδη αίτηση. Δείτε ποιους αφορά…

Την ημερομηνία για την έκτακτη πληρωμή του Power Pass έδωσε ο υπ. Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας σήμερα, μιλώντας στο Open.

Όπως είπε, αυτή έρχεται τέλος Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου και αφορά σε περίπου 50 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται πως η συγκεκριμένη έκτακτη καταβολή του Power Pass θα γίνει καθώς υπήρξε πλεόνασμα από το ποσό που είχε δεσμευτεί για το επίδομα και το οποίο δεν δόθηκε, αλλά και γιατί ορισμένοι καταναλωτές έλαβαν εκκαθαριστικούς λογαριασμούς εντός Ιουνίου 2022.

Power Pass: Θα αφορά αιτήσεις που έχουν ήδη υποβληθεί.

Έτσι, θα ληφθούν από τους παρόχους ενέργειας τα στοιχεία για τους λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί εντός Ιουνίου.

Κατόπιν, θα επανυπολογιστεί το σύνολο της ενίσχυσης για την περίοδο από 1η Δεκεμβρίου έως 30 Ιουνίου, και το επιπλέον ποσό θα καταβληθεί στους τραπεζικούς λογαριασμούς που έχουν ήδη δηλώσει οι δικαιούχοι.

Υπενθυμίζεται ότι η επιδότηση που μοιράστηκε -με ποσά που ήταν τελικά πολύ μακριά από τα 600 ευρώ- ήταν για τους λογαριασμούς ρεύματος από Δεκέμβριο του 2021 μέχρι τον Μάιο του 2022.

Προσοχή! Απάτη με το Power Pass: Προειδοποίηση από τον ΔΕΔΔΗΕ

Προειδοποιεί για απάτες ο ΔΕΔΔΗΕ με ανακοίνωση που εξέδωσε τη Δευτέρα (08/08) και εφιστά την προσοχή των καταναλωτών με αφορμή το ηλεκτρικό ρεύμα και το Power Pass.

Συγκεκριμένα, ο ΔΕΔΔΗΕ επισημαίνει στη σχετική ανακοίνωση: «Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από επιτήδιους που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων της Εταιρίας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία με αφορμή την οικονομική ενίσχυση του Power Pass».

Ακόμα, ο ΔΕΔΔΗΕ επισημαίνει:

»Υπογραμμίζεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων της οικονομικής ενίσχυσης Power Pass και δεν θα ζητήσει ποτέ από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κτλ)».

Σημειώνεται ότι η διαδικασία του Power Pass ολοκληρώθηκε, οι πληρωμές έγιναν, όμως δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έμειναν εκτός εξαιτίας ενός λάθους, ακόμα και μικρού, και ζητούν τώρα δεύτερη ευκαιρία, προκειμένου να μη χάσουν το επίδομα ρεύματος.

Η πλατφόρμα έχει κλείσει και δεν μπορεί κανείς να μπει να κάνει διόρθωση, εάν -για παράδειγμα- έκανε λάθος έναν αριθμό στο IBAN, ή κάτι άλλο που, παρότι είναι δικαιούχος, του κόστισε το ποσό της αποζημίωσης που δικαιούται.
Μέχρι τώρα, και παρότι το ζήτημα έχει έρθει εδώ και μέρες στο προσκήνιο, δεν υπήρχε καμία εξέλιξη. Όμως, σε του δηλώσεις, ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Κώστας Σκρέκας, προανήγγειλε ότι το θέμα εξετάζεται και αναζητείται ο τρόπος με τον οποίο θα επιτραπούν οι διορθώσεις στο σύστημα.

«Εξετάζουμε όλα τα αιτήματα που έχουν έρθει. Μπορεί κάποιος να έχει βάλει έναν λάθος αριθμό στον τραπεζικό λογαριασμό. Όλα αυτά εξετάζονται το πώς θα μπορέσουν να διορθωθούν, αυτοί που δικαιούνται να λάβουν την ενίσχυση, αυτό το 60% της αυξημένης τιμής που πλήρωσαν στο ρεύμα», όπως είπε.