Επιστρέφουν οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες

Στην επανενεργοποίηση των καμερών ελέγχου της κυκλοφορίας στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας, προχωρά ο ΟΑΣΑ, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης λεωφορείων και τρόλεϊ.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας του ΟΑΣΑ για βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, προχωρά στην ενεργοποίηση των καμερών, που θα οδηγήσει σε περιορισμό της διάρκειας των δρομολογίων των λεωφορείων και των τρόλεϊ ώστε να εξοικονομηθούν οχήματα τα οποία θα εκτελούν περισσότερα δρομολόγια ανά βάρδια.

Οι οδηγοί –υποψήφιοι παραβάτες των λεωφορειολωρίδων– διαπίστωσαν με τα χρόνια ότι η πλειονότητα των φωτογραφικών μηχανών στις εν λόγω λωρίδες δεν λειτουργούσαν και ξεκίνησαν να τις παραβιάζουν χωρίς φόβο.

Ο μειωμένος κυκλοφοριακός φόρτος ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης «άνοιξε» διάπλατα –ατύπως– τις λεωφορειολωρίδες για όλα τα Ι.Χ. Η επιστροφή όμως της κίνησης στους δρόμους της πρωτεύουσας και τα σοβαρά προβλήματα στον στόλο των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) «υπέδειξαν» την ανάγκη επανενεργοποίησης του μέτρου.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”, με απόφαση που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια εγκρίνεται η δέσμευση πίστωσης του ΟΑΣΑ ύψους 1.209 ευρώ για τη χρήση 2019 που αφορά την προμήθεια θερμογραφικού χαρτιού για την εκτύπωση φωτογραφιών από τις κάμερες παραβιάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων.

Είχε προηγηθεί απόφαση με την οποία εγκρινόταν σε εταιρεία η ανάθεση εκτέλεσης εργασιών οριζόντιας σήμανσης αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ. Η αμοιβή ορίζεται σε 14.794,30 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Οι λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αττική μετρούν 52,3 χιλιόμετρα παρά τις -κατά καιρούς- εξαγγελίες ακόμα και για τριπλασιασμό του μήκους τους.

Οι παραβάσεις είναι πολύ συχνές στις λωρίδες παράλληλης ροής, ενώ είναι σπάνιες σε όσες είναι αντίθετης ροής, οι οποίες όμως αποτελούν μόνο ένα μικρό τμήμα του δικτύου του ΟΑΣΑ.

Αξιοσημείωτο είναι ότι λεωφορειολωρίδες, όπως αυτές στην Ιερά Οδό αλλά και στη Χαριλάου Τρικούπη έχουν μετατραπεί σε απέραντα πάρκινγκ με αποτέλεσμα, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ, μόλις 10 χλμ. από τα συνολικά 53,2 χλμ. που έχουν κατασκευαστεί να λειτουργούν καθημερινά.

ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ισραήλ: Επίθεση των Χούθι στο αεροδρόμιο Μπεν Γκουριόν – Σκηνές πανικού με τους επιβάτες να τρέχουν να σωθούν
31 Δεκεμβρίου, 2024
Θεσσαλονίκη: Τον χτύπησαν και προσπάθησαν να του αρπάξουν κινητό και πορτοφόλι
31 Δεκεμβρίου, 2024
Τραγικό δυστύχημα στην Αράχωβα με ένα νεκρό – Μοτοσυκλετιστής έπεσε σε γκρεμό
31 Δεκεμβρίου, 2024
Z. Mακρή στο ΕΡΤNews: Τα μέτρα που πήραμε ήταν επιβεβλημένα – Άγχος και κατάθλιψη στα παιδιά από την αλόγιστη χρήση smartphones
31 Δεκεμβρίου, 2024
Ακίνητα: Έκπτωση φόρου 3.200 ευρώ ετησίως επί 5 χρόνια για ανακαινίσεις και επισκευές – Τι ορίζει η ΚΥΑ
31 Δεκεμβρίου, 2024
ΕΛ.ΑΣ.: Εβδομαδιαίος απολογισμός δράσεων πρόληψης και αντιμετώπισης της εγκληματικότητας – Ανησυχητικά τα στοιχεία
31 Δεκεμβρίου, 2024
Κίνα: Πιο «ενεργή» οικονομική πολιτική για το 2025 επιθυμεί ο Σι Τζινπίνγκ
31 Δεκεμβρίου, 2024
Α. Σκέρτσος: Υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου δεν σημαίνει απαγόρευση, αλλά ούτε και κατάχρηση
31 Δεκεμβρίου, 2024
Σύντροφος Γιώργου Δασκαλάκη: «Είμαι καταρρακωμένη, η οικογένειά του δεν θέλει να έχει καμία επαφή μαζί μου»
31 Δεκεμβρίου, 2024
«Όταν είδα τις ρόδες του αυτοκινήτου, μου κόπηκαν τα πόδια» – Συγκλονίζει ο πατέρας του 18χρονου που σκοτώθηκε στις Πρέσπες
31 Δεκεμβρίου, 2024