Επιστρέφουν οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες

Στην επανενεργοποίηση των καμερών ελέγχου της κυκλοφορίας στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας, προχωρά ο ΟΑΣΑ, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης λεωφορείων και τρόλεϊ.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας του ΟΑΣΑ για βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, προχωρά στην ενεργοποίηση των καμερών, που θα οδηγήσει σε περιορισμό της διάρκειας των δρομολογίων των λεωφορείων και των τρόλεϊ ώστε να εξοικονομηθούν οχήματα τα οποία θα εκτελούν περισσότερα δρομολόγια ανά βάρδια.

Οι οδηγοί –υποψήφιοι παραβάτες των λεωφορειολωρίδων– διαπίστωσαν με τα χρόνια ότι η πλειονότητα των φωτογραφικών μηχανών στις εν λόγω λωρίδες δεν λειτουργούσαν και ξεκίνησαν να τις παραβιάζουν χωρίς φόβο.

Ο μειωμένος κυκλοφοριακός φόρτος ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης «άνοιξε» διάπλατα –ατύπως– τις λεωφορειολωρίδες για όλα τα Ι.Χ. Η επιστροφή όμως της κίνησης στους δρόμους της πρωτεύουσας και τα σοβαρά προβλήματα στον στόλο των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) «υπέδειξαν» την ανάγκη επανενεργοποίησης του μέτρου.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”, με απόφαση που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια εγκρίνεται η δέσμευση πίστωσης του ΟΑΣΑ ύψους 1.209 ευρώ για τη χρήση 2019 που αφορά την προμήθεια θερμογραφικού χαρτιού για την εκτύπωση φωτογραφιών από τις κάμερες παραβιάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων.

Είχε προηγηθεί απόφαση με την οποία εγκρινόταν σε εταιρεία η ανάθεση εκτέλεσης εργασιών οριζόντιας σήμανσης αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ. Η αμοιβή ορίζεται σε 14.794,30 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Οι λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αττική μετρούν 52,3 χιλιόμετρα παρά τις -κατά καιρούς- εξαγγελίες ακόμα και για τριπλασιασμό του μήκους τους.

Οι παραβάσεις είναι πολύ συχνές στις λωρίδες παράλληλης ροής, ενώ είναι σπάνιες σε όσες είναι αντίθετης ροής, οι οποίες όμως αποτελούν μόνο ένα μικρό τμήμα του δικτύου του ΟΑΣΑ.

Αξιοσημείωτο είναι ότι λεωφορειολωρίδες, όπως αυτές στην Ιερά Οδό αλλά και στη Χαριλάου Τρικούπη έχουν μετατραπεί σε απέραντα πάρκινγκ με αποτέλεσμα, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ, μόλις 10 χλμ. από τα συνολικά 53,2 χλμ. που έχουν κατασκευαστεί να λειτουργούν καθημερινά.

ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ηράκλειο: Μάχη για τη ζωή δίνει το 3χρονο αγόρι στο ΠΑΓΝΗ – Αρνητικά τα πρώτα τεστ για την εγκεφαλική του κατάσταση
31 Ιανουαρίου, 2025
Τέμπη: Η αντίφαση στην κατάθεση του υπαλλήλου που ήταν υπεύθυνος για τη φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας
31 Ιανουαρίου, 2025
Πέθανε ο δημοσιογράφος Μανώλης Δανδουλάκης
31 Ιανουαρίου, 2025
Κορυφώνεται η αγωνία στο Ισραήλ για τους ομήρους – Άγνωστη η τύχη των τελευταίων παιδιών που αγνοούνται
31 Ιανουαρίου, 2025
Κασσελάκης: Αυτό που γίνεται στην κοινωνία τώρα είναι η αρχή του τέλους της κυβέρνησης – Ναι με προϋποθέσεις σε συνεργασία με ΠΑΣΟΚ
31 Ιανουαρίου, 2025
Ηράκλειο: «Τα πρώτα αποτελέσματα για εγκεφαλική λειτουργία του 3χρονου είναι αρνητικά» λέει ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ
31 Ιανουαρίου, 2025
Live η ομιλία του Σ. Φάμελλου στην εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ κατά της αθλητικής βίας
31 Ιανουαρίου, 2025
Παναθηναϊκός: Με Σιώπη και Σφιρντέσκι η αποστολή για τον ΟΦΗ
31 Ιανουαρίου, 2025
e-ΕΦΚΑ: Έρχεται νέος τρόπος πληρωμής ασφαλιστικών εισφορών μη μισθωτών
31 Ιανουαρίου, 2025
Τροχαίο δυστύχημα στη Θεσσαλονίκη – Νεκρή 46χρονη αναβάτρια μηχανής
31 Ιανουαρίου, 2025