Μια νέα ψηφιακή εφαρμογή της ΑΒ Βασιλόπουλος με αναβαθμισμένη τεχνολογία έρχεται το 2024 για να βελτιώσει την εμπειρία αγορών των πελατών της.
Οι αναβαθμισμένες λειτουργίες αφορούν σε όλο το ταξίδι του χρήστη, από τις λίστες προϊόντων έως και το «checkout», έχοντας σχεδιαστεί για να προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και ευκολία.
Πιο συγκεκριμένα η ΑΒ Βασιλόπουλος αναφέρει:
Το νέο mobile app, που θα ενσωματώσει η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα στο 2024, αντιπροσωπεύει μια ανανεωμένη έκδοση της υπάρχουσας εφαρμογής, βασισμένη σε νέα τεχνολογία (React Native), που δίνει τη δυνατότητα να εφαρμοστούν σύγχρονες λειτουργίες πιο μεθοδικά και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι πελάτες θα χρειαστεί μόνο να κάνουν μια αναβάθμιση στην εφαρμογή τους, όταν τους ζητηθεί, αποκτώντας μια νέα διεπαφή χρήστη, που θα τους επιτρέψει να περιηγηθούν στην εφαρμογή και να χρησιμοποιήσουν τις υπάρχουσες λειτουργίες με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Σε επόμενο στάδιο, θα ενσωματωθούν νέες δυνατότητες στο online εμπόριο, καθώς και στη χρήση κάρτας πιστότητας.
Η νέα εφαρμογή έχει λανσαριστεί στην Τσεχία μέσω της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Albert, μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize, ενώ σταδιακά μέσα στο 2024 θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εταιρείες του Ομίλου. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία σηματοδοτεί μια σημαντική πρόοδο στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς θα διευκολύνει τις ηλεκτρονικές αγορές, ενώ θα επιτρέψει τη δημιουργία πιο ασφαλών και ευέλικτων ψηφιακών εφαρμογών.
ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.