Έρευνα: Πληρώνουμε ακριβότερα… επώνυμα προϊόντα, ίδιας μάρκας και ίδιας συσκευασίας

Η «Κοινωνία Ώρα MEGA» έκανε ρεπορτάζ αναφορικά με τα πρϊόντα και τις τιμές που πωλούνται σε Ελλάδα και εξωτερικό.

«Χρυσά» φαίνεται ότι πληρώνουν οι καταναλωτές στην Ελλάδα, τα ίδια προϊόντα που πωλούνται πιο φθηνά σε σούπερ μάρκετ του εξωτερικού. Ως και 50% πιο φθηνά είναι στο εξωτερικό τα ίδια προϊόντα σε σχέση με την Ελλάδα.

Πληρώνουμε ακριβότερα… επώνυμα προϊόντα, ίδιας μάρκας και ίδιας συσκευασίας

  • Πάνες με Αυτοκόλλητο 68τμχ

ΕΛΛΑΔΑ: 27,10€

ΓΑΛΛΙΑ: 16,45€

+64,7%

  • Ξηρό σαμπουάν 200ml

ΕΛΛΑΔΑ: 5,09€

ΓΑΛΛΙΑ: 3,65€

+39,5%

  • Καφές εσπρέσο 16 κάψουλες

ΕΛΛΑΔΑ: 6,37€

ΓΑΛΛΙΑ: 4,69€

+35,8%

  • Γκοφρέτες με γέμιση κακάο 5 τεμ.

ΕΛΛΑΔΑ: 2,90€

ΓΑΛΛΙΑ: 1,99€

+45,7%

  • Μπισκότα με σοκολάτα – γάλα (128 γρ.)

ΕΛΛΑΔΑ: 2,70€

ΓΑΛΛΙΑ: 2,15€

+25,6%

  • Ζυμαρικά πέννες (κιλό)

ΕΛΛΑΔΑ: 2,26€

ΙΤΑΛΙΑ: 2,09€

+8,13%

Βρεφικό Γάλα 800γρ. για 1-6 μηνών

ΕΛΛΑΔΑ: 25,49€

ΙΤΑΛΙΑ: 21,30€

+19,7%

  • Αναψυκτικό τύπου Cola 330 ml

ΕΛΛΑΔΑ: 0,89€

ΙΤΑΛΙΑ: 0,80€

+11,2%

  • Μαλακτικό ρούχων 40 πλύσεις

ΕΛΛΑΔΑ: 6,78€

ΙΤΑΛΙΑ: 4,49€

+51%

  • Σαμπουάν 250ml

ΕΛΛΑΔΑ: 3,85€

ΙΤΑΛΙΑ: 2,99€

+28,8%

  • Καθαριστικό Spray κατά των αλάτων για μπάνιο – κουζίνα 750ml

ΕΛΛΑΔΑ: 4,49€

ΙΤΑΛΙΑ: 3,29€

+36,5%

Ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, μίλησε στο MEGA για τις ανατιμήσεις.

«Ένα πρόβλημα που υπάρχει στις μικρές οικονομικές, είναι οι μικρότεροι μισθοί, η χαμηλότερη ποιότητα υπηρεσιών και προϊόντων αλλά και όταν είναι μικρή η οικονομία οι προμηθευτές είναι λιγότεροι. Ακριβώς επειδή σε Ιταλία και Γαλλία είναι μεγαλύτερες αγορές, οι ανταγωνιστές είναι πολύ περισσότεροι επειδή το αντέχει η οικονομία τους. στην Ελλάδα, επειδή δεν υπάρχουν πολλοί ανταγωνιστές ή τοπικοί ανταγωνιστές, γιατί δεν έχουμε βιομηχανική βάση για να υποστηρίζουμε μεγαλύτερη βάση προϊόντων, δυστυχώς οι πολυεθνικές το εκμεταλλεύονται αυτό και έχουν χωρίσει την ΕΕ σε ζώνες πωλήσεων. Για να μπορούν να το κάνουν αυτό, εμποδίζουν το παράλληλο εμπόριο από τις χώρες που τιμολογείται χαμηλότερα το προϊόν προς τις χώρες που τιμολογείται υψηλότερα το προϊόν. Αυτά δημιουργούν τι διαφορές των τιμών», τόνισε.