Τα everest για δεύτερη συνεχή χρονιά βραβεύτηκαν με το «Best Business of The Year», στα Estia Awards.
«Πρόκειται για μια μάρκα, η οποία καταφέρνει να παραμένει πάντα επίκαιρη μέσα από την πρωτοπορία σε όλους τους τομείς: το κατάστημα, τα προϊόντα και τις καινοτόμες υπηρεσίες με όχημα την τεχνολογία», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Τα everest, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εστίασης στην Ελλάδα, με περισσότερα από 200 σημεία και χιλιάδες εργαζόμενους, παραμένουν διαχρονικά μια από τις πιο αγαπημένες επιλογές, που συνοδεύουν την καθημερινότητα των ανθρώπων, που κυκλοφορούν στην πόλη. Πρόκειται για μια μάρκα, η οποία καταφέρνει να παραμένει πάντα επίκαιρη μέσα από την πρωτοπορία σε όλους τους τομείς: το κατάστημα, τα προϊόντα και τις καινοτόμες υπηρεσίες με όχημα την τεχνολογία. Αυτά τα στοιχεία προσδιορίζουν την ταυτότητα αλλά και τη συνολική παρουσία των everest στην ελληνική αγορά ανακηρύσσοντάς τα επάξια, για δεύτερη συνεχή χρονιά, σε «Best Business of The Year», στα Estia Awards.
Στο πλαίσιο της διαρκούς της εξέλιξης, η αλυσίδα παρουσιάζει τη νέα εικόνα των καταστημάτων της, τις προϊοντικές καινοτομίες που εισάγει, καθώς και μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία που αναλαμβάνει στο πλαίσιο της δέσμευσής της, για τη διαρκή μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.
Το νέο concept “everest exclusive”, πηγή έμπνευσης για την ανανέωση του υφιστάμενου δικτύου της αλυσίδας
Η γνωστή αλυσίδα παρουσίασε πρόσφατα το πρωτοποριακό concept “everest exclusive” στη νέα πτέρυγα του εμπορικού κέντρου Golden Hall, μιας ιδιαίτερα αναβαθμισμένης αισθητικά εκδοχής καταστήματος, με πολύ ενδιαφέρουσες λειτουργικές και προϊοντικές καινοτομίες.
Η σημαντικότερη καινοτομία του “everest exclusive” είναι το γεγονός ότι όλα τα προϊόντα ζύμης φτιάχνονται μέσα στο κατάστημα, με βάση μια συνταγή ζύμης η οποία ωριμάζει για 48 ώρες και ψήνεται πάνω σε πέτρα. Αυτή η ξεχωριστή πρώτη ύλη είναι η βάση για τη δημιουργία μιας μεγάλης ποικιλίας από αλμυρές και γλυκές δημιουργίες, ξεκινώντας από τις διάφορες εκδοχές ψωμιού για ζεστό και κρύο σάντουιτς και για συνταγές pizza, πεινιρλί και γεμιστά κρουασίνια. Το μενού περιλαμβάνει πρωτότυπες συνταγές αλλά και μια μεγάλη γκάμα σε πιο healthy, vegan και vegetarian επιλογές. Η ξεχωριστή αισθητική και ο μοντέρνος σχεδιασμός του νέου concept συνδυάζονται με την εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας, όπως η δυνατότητα παραγγελίας και πληρωμής μέσω ειδικών touch screens, η οποία βελτιώνει τη συνολική καταναλωτική εμπειρία.
Το πρώτο εξάμηνο του 2022 το νέο concept αναμένεται να επεκταθεί στον τομέα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, με παρουσία στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, καθώς και στο πλοίο Blue Star Δήλος. Επιπλέον, μέχρι το τέλος του 2021, ένα εντυπωσιακό everest exclusive food truck θα βρίσκεται στο χώρο του «Ellinikon Experience Park».
Παράλληλα, το everest exclusive έχει αποτελέσει την πηγή έμπνευσης για την ανανέωση του υφιστάμενου δικτύου των καταστημάτων everest, με τουλάχιστον 25 σημεία του δικτύου πόλεων να έχουν ήδη ολοκληρώσει την ανακαίνισή τους, ενσωματώνοντας αρκετά στοιχεία από το νέο concept. Η ανανέωση είναι άμεσα ορατή από τη νέα minimal αισθητική του χώρου, όπου κυριαρχεί το λευκό. Παράλληλα, η προϊοντική αναβάθμιση εκφράζεται μέσα από μια πλήρη γκάμα χειροποίητων συνταγών στις κατηγορίες pizza & πεινιρλί, αλλά και το νέο ζυμωτό ψωμί για σάντουιτς. Όλα τα νέα προϊόντα ζυμώνονται μέσα στο κατάστημα, από την ειδική ζύμη ωρίμανσης 48 ωρών και ψήνονται στην πέτρα. Τέλος, το ενισχυμένο πόστο του καφέ καταλαμβάνει πλέον έναν διακριτό χώρο μέσα στο κατάστημα, ενώ περιλαμβάνει μια πλήρη γκάμα τριών διαφορετικών χαρμανιών, στα οποία περιλαμβάνεται και το μοναδικό single origin Honduras.
Πρωτοπορία στην περιβαλλοντική υπευθυνότητα και την κυκλική οικονομία
Μια από τις βασικές αρχές της αλυσίδας είναι να χρησιμοποιεί το μέγεθος και την τεχνογνωσία της, ώστε να συνεισφέρει στο κοινό καλό. Για τον λόγο αυτό, έχει θέσει ως σημαντική προτεραιότητα τη διαρκή επένδυση στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Σε αυτό το πλαίσιο, τα everest αναλαμβάνουν διαρκώς πρωτοβουλίες σε τομείς, όπως η ενίσχυση της ανακύκλωσης και η επέκταση χρήσης των επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών, ενώ συμμετέχουν ενεργά και στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων».
Πρόσφατα τα everest αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους με την Polygreen, ηγετική εταιρία στον τομέα της κυκλικής οικονομίας, για να δώσουν μια «δεύτερη ζωή» στον καφέ μέσω του Just Go Zero Coffee. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα κυκλικής οικονομίας, που περιλαμβάνει την πλήρη ανακύκλωση και αξιοποίηση των υπολειμμάτων του καφέ. Πέραν του μηδενισμού των αποβλήτων του καφέ, στόχος του προγράμματος είναι να ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις του κλάδου να εντάξουν τις αρχές της κυκλικής οικονομίας στη λειτουργία τους. Σε αυτό το πλαίσιο, τα everest αναλαμβάνουν την πρωτοβουλία να δημιουργήσουν ένα δίκτυο κυκλικής οικονομίας σε συνεργασία με την Polygreen με στόχο τη σταδιακή ένταξη σε αυτό όλο και περισσότερων σημείων εστίασης σε όλη την Ελλάδα.
Τι είναι το Just Go Zero Coffee: Κάθε τόνος υπολείμματος καφέ, που απορρίπτεται στο περιβάλλον απελευθερώνει στην ατμόσφαιρα 340 κυβικά μέτρα μεθάνιο, έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, που συντελούν στο φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής. Το Just Go Zero Coffee είναι ένα βιώσιμο μοντέλο διαχείρισης των υπολειμμάτων του καφέ, αφού μέσα από μία κυκλική διαδικασία τα υπολείμματα αποκτούν ξανά ζωή χωρίς να καταλήγουν σε Χώρους Υγειονομικής Ταφής. Μετά τη συλλογή τους από τα καταστήματα everest, τα υπολείμματα μεταφέρονται στις μονάδες επεξεργασίας της Polygreen στα Μέγαρα Αττικής, όπου κομποστοποιούνται και μετατρέπονται σε βελτιωτικό για το έδαφος, το οποίο προσφέρεται σε παραγωγούς της περιοχής. Παράλληλα, ένα μέρος της ποσότητας μετατρέπεται σε πρώτη ύλη, από την οποία παράγονται χρηστικά αντικείμενα για τα καταστήματα everest από την εταιρία Phee. Το πρόγραμμα εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο του πρώτου «κινήματος» κυκλικής οικονομίας στην Ελλάδα «Just Go Zerο», που ανακοίνωσε πρόσφατα η Polygreen, το οποίο σχεδιάζει και υλοποιεί καινοτόμες λύσεις ανακύκλωσης αρχικά με τις επιχειρήσεις και τις τοπικές κοινότητες.
H κ. Κατερίνα Παπαγεωργίου, Chief Operating Officer του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, δήλωσε σχετικά: «Η μάρκα everest οφείλει μεγάλο μέρος της επιτυχίας της στην προσαρμοστικότητά της, ένα χαρακτηριστικό μέσω του οποίου καταφέρνει να παραμένει πάντα επίκαιρη χωρίς να θυσιάζει τις βασικές της αξίες. Για εμάς, η πορεία της ανανέωσης περνάει μέσα από την πρωτοπορία σε όλους τους τομείς της δραστηριότητας του σήματος: από το ίδιο το κατάστημα και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας, έως την έμπρακτη συνεισφορά του σήματος στην κοινωνία, στην οποία δραστηριοποιείται.»